• Pridružio: 22 Jun 2009
  • Poruke: 716

Interesantan film... ne toliko sama radnja filma koliko efekti, no ipak preporucujem vam da ga odgledate, i to obavezno ako mozete u 3D varijanti, bolji je dozivljaj. Smile

• Pridružio: 22 Dec 2009
  • Poruke: 56
  • Gde živiš: Beograd

Ja sam film pogledao prvo u delti u obicnoj vedziji i naravno odusevio sam se, posle sam cuo od druga da u uscu ima 3d pa sam pogledao jes jednom. Znaci film je fenomenalan, samo je jezik smisljao 3 godine, a opat film se bio osmosljen mnogo ranije ali su ipak cekali da se postignu tehnicki uslovi kako bi film izgledao spektakularnije. Na wikipediji su objavili clanak Na'vI jezik, pa ko hoce da nauci. Sve u svemu film je odlican i vredi ga pogledati!

• nirre  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 26 Mar 2005
  • Poruke: 1489
  • Gde živiš: Podgorica

Evo dostupan i scenario ako koga interesuje

• Biljana
  • Pridružio: 29 Nov 2009
  • Poruke: 2494

Ako kazem FANTASTICAN film, i ODUSEVLJENA sam ... Male reci koje nisu dovoljne da opisu koliko mi se dopao film ...
Moram da gledam opet, ali u 3D Mr. Green

• dekao  Male
  • Moderator foruma
  • Dejan Trajković
  • Realist painter
  • Pridružio: 06 Apr 2006
  • Poruke: 3592
  • Gde živiš: Somewhere in time

Toliko prašine se diglo oko ovog filma pa rekoh ajd i ja da vidim o čemu se radi. Od samog početka filma imao sam deja vu, osećaj da sam sve to već video. Naravno, ne u jednom filmu. Letilice i roboti iz Ratova zvezda, živuljke iz Parka iz doba jure, arogantni general negativac koji baca napalm po šumi iz Apokalipse danas, kad ona doktorka pogođena u stomak kaže: "Nije to ništa!" u partizanskim filmovima, a sve ostalo je western! Svako ko je gledao filmove:Ples sa vukovima, Čovek zvani konj, Plavi vojnik ili Mali veliki čovek zna o čemu pričam. Izgleda da Američane još uvek pohode aveti indijanaca koje su tako milosrdno istrebili da im stalno treba opravdanje i pranje ruku od svojih dela. Ovaj film im baš to i nudi, ali ovo je na malo drugi način! Kad već ne možemo da menjamo prošlost, pravdaćemo se u budućnosti! Tamo će neki novi plavi Indijanci imati novu šansu za pobedu. Nečista prošlost može biti tako dobra roba, zna to Kameron! Da se ne lažemo, ovaj film je napravljen samo sa jednim ciljem, da zgrne pare!! I to će uraditi, bez sumnje. Malo proverenog scenarija, malo bajkovitog ambijenta, ljubavna ljigica je obavezna, superheroj takođe, i mnogo, mnogo iskrica da paket bude što lepše upakovan. Šljokice!!!

Da ne budem sad baš totalni cinik, ima se tu šta videti (ako vas zanima kako brzo napreduje kompjuterska animacija). Ali, ako spadate u grupu filmofila kojima je originalna priča i neko novo umetničko otkrivanje istine bitnije od samog doživljaja da oko vas lete svici, onda ćete kao i ja imati utisak da žvaćete već prežvakanu žvaku. Ako gledate u bioskopu, možda i osećaj da ste odžepareni. Sve u svemu, na skali od 1-5 dao bih mu 3, i to samo zato što film ipak nosi nekakvu ekološku poruku (koja na žalost neće dopreti tamo gde treba), inače bih oceni dodao minus. Očekivano, taj sam minus stavio još pre početka gledanja. Stara navika kad su u pitanju filmovi Kamerona, Spilberga i ostalih blokbasterdžija koji snimaju pare!

• Pridružio: 05 Avg 2009
  • Poruke: 472

Potpuno se slazem sa dekaom i bas iz svih tih razloga koje je naveo strahovala sam nocas da ce dobiti Oskara, jer je moja koncepcija o filmu koji treba dobiti Oskar mnogo drugacija od ovog filma. Mislim da film nije toliko kompjuterski dotjeran i modernizovan, i da to sve u jednom momentu nestane, ostala bi prazna prica vec hiljadu puta ispricana i nista vise.

• dekao  Male
  • Moderator foruma
  • Dejan Trajković
  • Realist painter
  • Pridružio: 06 Apr 2006
  • Poruke: 3592
  • Gde živiš: Somewhere in time

Ivančica ::Potpuno se slazem sa dekaom i bas iz svih tih razloga koje je naveo strahovala sam nocas da ce dobiti Oskara, jer je moja koncepcija o filmu koji treba dobiti Oskar mnogo drugacija od ovog filma...

Ma dobio bi on Oskara da je bilo malo više američkih zastava na vetru. Koliko je Oskar zaista relevantan govori činjenica da Alfred Hičkok nije dobio nijednog!

• Pridružio: 05 Avg 2009
  • Poruke: 472

Napisano: 08 Mar 2010 15:31

I jos jednom si u pravu, s tim sto mi gledaoci zaista mnogo ocekujemo od te nagrade i imamo mnogo objektivniji pogled nego clanovi Akademije. Mene iz godine u godinu jako razocara cinjenica da je kriterijum za dodjelu Oskara iskljucivo politicka korektnost, patriotizam, i ono sto sam primjetila je da se vise nagradjuju glumci koji su citav zivot bili prosjecni pa onda iznenadili nekom ulogom nego neki veterani koji su ostavili mnogo jaci trag, kao na primjer cinjenica da Klint Istvud nikad nije dobio oskara za glumu iako nam je nekako blizi kao glumac nego kao reziser, a da Hickoka ne spominjem, ne znam samo za podatak da li je mozda dobio nekad nekog pocasnog Oskara, to je zaista zasluzio.

Dopuna: 08 Mar 2010 15:36

Uh ja otisla u off, i ne vidim u kojoj temi pisem :-))

• Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Dodela Oskara je kao izbor za mis sveta. Nekome je misica prelepa, nekome nije loša ali se svi slažu da odlično izgleda.

To je pitanje ukusa i tu nijanse prave razliku. Da ima lobiranja, ima ga sigurno.

Što se mene tiče Avatar je definitivno zaslužio Oskara jer je pomerio granice i demonstrirao silu po pitanju animacije. Priča je za kokice ali pored onakve "grafike", kome treba priča.. Wink Just relax and enjoy.. Wink

Volim i ja umetničke filmove, velike režisere ali vrlo često (sve više) volim da pogledam film o kojem neću previe razmišljati već onaj koji će me zabaviti dva ili tri sata. Wink

Ukupno su 1285 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 9 sakrivenih i 1239 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Korisnici trenutno na forumu: aleksmajstor, Atomski čoban, Bluper, bojank, Boris Bosiljčić, Boris90, ccoogg123, cenejac111, cinoeye, comi_pfc, dekan.m, Demostant, Denaya, Dr.Strangelove, Excalibur13, flash12, FOX, GenZee, ILGromovnik, Ivica1102, ivica976, Joja, Karla, mercedesamg, Milometer, milutin134, Mixelotti, Mlav, Ne doznajem se u oružje, nenad81, procesor, slonic_tonic, Srki94, Stoilkovic, YU-UKI, zdrebac, 1107