Poslao: 31 Okt 2008 17:59
|
offline
- vladobk
- Građanin
- Pridružio: 11 Feb 2006
- Poruke: 166
- Gde živiš: Loznica
|
imam prolem oko pauze kada pritisnem dugme treba da saceka 3 sec pa onda da ispise broj ali napise ga odmah u debug ne prijavljuje gresku
dugme:
on (press) {
x = random(90);
trace("x=" + x);
paused(3);
textpolje.text=x;
}
funkcija:
// sec = number of seconds
function paused(sec) {
stop(); // action to pause
var i = sec - 1;
var t = setInterval (function() {
if (i == 0) {
clearInterval(t);
play(); // action to continue
}
i--;
}, 1000);
}
funkciju sam skinuo sa interneta
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 02 Nov 2008 16:46
|
offline
- darchy
- Građanin
- Pridružio: 11 Maj 2007
- Poruke: 86
|
Nije mi najjasnija funkcija, evo ti verzija koja bi trebala da radi:
u timeline-u dodaj ovaj kod:
var timer:Number;
function paused(secs, num) {
timer = setInterval(writeNumber, secs*1000, num);
}
function writeNumber(nm) {
clearInterval(timer);
trace(nm);
}
a u dugme ubaci sledeci:
on (press) {
x = Math.random()*90;
paused(3, x); // prvi atgument je broj sekundi pauze, a drugi je x
}
nisam ovo testirao, samo sam tako napisao, ali mislim da treba da radi, javi ako nesto ne radi
|
|
|
|
Poslao: 03 Nov 2008 11:45
|
offline
- vladobk
- Građanin
- Pridružio: 11 Feb 2006
- Poruke: 166
- Gde živiš: Loznica
|
Tvoja funkcija radi ali kad ubacim textpolje.text=x; u buton i debagujem program kada dođe do setInterval izlazi iz funkcije ide u buton i odmah napiše broj pa se vraća i poziva funkciju writeNumber čeka zadato vreme i napiše broj u trace. Tako kada je pozivam iz for petlje ne odgovara mi. Naime imam krug treba da ga zakrenem za deset stepeni sačekam par sekundi i tako x puta .
pozzzzzzzz
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2008 00:53
|
offline
- darchy
- Građanin
- Pridružio: 11 Maj 2007
- Poruke: 86
|
Nisam siguran da sam bas najbolje razumeo to sa krugom, ali evo jedne smernice:
1. kreiraj neko dugme i daj mu instance name "btn"
2. kreiraj krug i daj mu instance name "circle"
npr. Hoces da rotiras krug za 10 stepeni svaki put kada kliknes na dugme, ali da rotacija krece nakon nekoliko sekundi!?
var timer:Number;
var pausedTime = 3; // seconds
var angle = 0; // start rotation angle for circle
btn.onPress = function() {
clearInterval(timer);
angle += 10;
timer = setInterval(circleRotation, pausedSeconds*1000);
};
function circleRotation() {
clearInterval(timer);
circle.onEnterFrame = rotateMe;
}
function rotateMe() {
this._rotation += (angle - this._rotation)/5;
if (Math.round(this._rotation) == Math.round(angle)) {
delete this.onEnterFrame;
}
}
-------------------------------------------------------------------------------
@ vladobk
e sada da vidimo da li sam razumeo tvoj post!? Probaj da tekstpolje.text=x; postavis iza trace funkcije iz mog prethodnog posta!
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2008 12:37
|
offline
- vladobk
- Građanin
- Pridružio: 11 Feb 2006
- Poruke: 166
- Gde živiš: Loznica
|
svidja mi se tvoj kod i moze se primeniti na drugom mestu ali ja pravim rulet . Dugmetom izvucem slucajan broj n od 0-36 posaljem ga u funkciju zakrenem krug za 9.73 stepeni cekam sekund-dva i tako n puta, sto znaci da ce krug doci na odredjeno mesto ali fuunkcija pauze nece da radi
mycity.rs/must-login.png
znaci treba mi pauza za svaki pomeraj
|
|
|
|