Koliko kosta pravljenje igre

Koliko kosta pravljenje igre

offline
  • Research Engineer @MalwareBytes
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15874
  • Gde živiš: Beograd

Jel zna neko otprilike koliko kosta pravljenje jedne igre kao sto je Assassin's Creed naprimer ili Call of Duty



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Stotine hiljada svega Smile



offline
  • Blue  Male
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 06 Avg 2003
  • Poruke: 2205

mnogo para,prvo ti treba dobra ekipa sto podrazumeva profesionalce u programiranju,dizajnu,muzici,ljude koji ce praviti sve te inovacije u gaming svetu,dosta vremena,prostorija gde ce se snimati pokreti dobre kamere,prenos sve toga u igru itd.itd. ja sam se odavno pitao isto kao i moj mali bratanac koga to dosta zanima,mozes i sve sam ali ti je potrebno mnogo vremena i mnogo zivaca,verujem da i ja nisam kompetentan odgovorim i dam adekvatan odgovor na tvoje pitanje,ali ako zelis poceti tim putem kreni programiranje i dosta ucenje...

online
  • Lead Developer ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Go 5 Creative
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12227

Sve zavisi do igre. Uglavnom uvek ispadne ogromna suma.
Ne znam tačno za Assasins Creed ali recimo
World Of Warcraft je koštao 70 Miliona dolara, Allods Online 12 Miliona Dolara ( Što je najviša suma za F2P MMORPG ikada potrošena)
GTA 4 je koštao 100 Miliona itd, itd.
A gde taj novac ode? Pa recimo Assasins Creed je imao tim od 150 ljudi koji su ga radili par godina, u tu grupu spada tim programera, tim modelera, ljudi koji rade efekte, ljudi koji prave teksture ...
Čak i računajući normalnu platu programera, modelera i ostalih ljudi za te tri godine opet ispadne malo to je zato što veliki deo novca ode na reklame, hosting, license i još tone stvari koje igra mora da ima da bi se uopšte izdala.
Pa animacije, snimanje, studio, video klipovi.
Sve to na kraju izađe u ogromnu sumu.
Ako igra uspe i postane popularna kompanija ima dobit od toga ako ne uspe, jbg godine i milioni su bačeni.
Zato sve češće i češće viđamo igre koje imaju inovacije, zanimljiv gameplay, jer publika traži nešto novo a ako softverski tim ne ispuni očekivanja prima veliki udarac.
Ja bih procenio ( a i negde sam pročitao ) da od prilike košta , standardna cifra, 10-20 miliona dolara.

offline
  • Research Engineer @MalwareBytes
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15874
  • Gde živiš: Beograd

Hvala vam, secam se da je GTA bio 100 miliona, al ako krene prodaja to im se vrati 3-4 puta
Npr. Black Ops uzeli su preko milijardu za igru, ne verujem da su preterano potrosili, sve je to uigrana ekipa, iskusna, ne prave igru prvi put, pa je mnogo i jeftinija
Evo sad GEOW 3 je vec prodat u oko 5 miliona primeraka

offline
  • iCho  Male
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 03 Maj 2011
  • Poruke: 1808
  • Gde živiš: Mos Eisley

Zna li ko koliko je kostao CS 1.6?

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 588 korisnika na forumu :: 45 registrovanih, 6 sakrivenih i 537 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19:18

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 4channer, aljosa7, AMCXXL, ankebut, Arhiv, beowl, caesar, cikadeda, crowder, Dicus, doktor1964, Faki-Valjevo, Gama, Georgius, goxin, Grzegorz, indja, kolateralnasteta, Kubovac, Levi2, liman2, ljs, ljuba, ljuba.b, MarKhan, Marko Marković2, matorigile, Metanoja, Mikulino, mirbat, nemkea71, pavle_pzs, Regrut Boskica, sasa.zoric, scimitar19, Serbian Vampire, shmele, Srki94, SsssssNOVI, vasa.93, Vlada78, Vojo Ostoic, Warhawk, yrraf, zlaya011