Pisanje igre

3

Pisanje igre

offline
  • NULL 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 06 Jan 2004
  • Poruke: 29
  • Gde živiš: Na zemlji

E vidis odgovor na tvoju primedbu lezi u specifikaciji, pogledaj temu videces Wink postoje relacije tj koliko si dobar sa nekom kompanijom u sustini dzabe ti da platis i sto miliona $ ako nisi dobar ni sa jednom korporacijom koja pravi BFG pa da sa njom imas dobar odnos da bi mogao da kupis isti.

Pa to takmicenje moze kasnije da se lako uvede, tj da svaka korporacija napravi neku vrstu takmicenja po zelji i da da nagradu kakvu zeli. Primera radi mozes da organizujes trku koja ce da ide preko pola univerzuma ako zelis, tu ce stavri biti jako otvorene tj slobodne po same igrace.

sto se tice saklupljanja delova za oruzija kao setova u diablu. hmm pa to nece ici na taj nacin jer ovo je ipak svemirska simulacija, a za svako oruzije da bi ga napravio moras da imas razvijenu semu(a to ces dobiti istrazivanjem ili tako sto ces kupiti ili maznuti nekoj korporaciji) i onda koristeci semu to u odgovarajucoj fabrici napravis. tako ide proizvodnja za brodove oruzija robu itd...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Nom  Male
  • Građanin
  • Pridružio: 17 Nov 2004
  • Poruke: 168
  • Gde živiš: Shanghai, China

Poz svima.

Hm, vidim da je zadnji post bio davno ali ne mogu a da ne odolim da kazem koju rec - pogledao sam onaj trade engine - ok, ali prijatelju izmedju toga i playable demo-a je put trnovit... kao prvo, pre cele igre moras da uopste odredis kako ces prvo da koncipiras rendering engine, kako ces uopste da ucitavas 3d objekte, txture (u najmanju ruku ces morati da ili koristis neke shnj fajl formate kao .3ds ili da lepo ljudski napises svoj fajlformat i svoj exporter za neki od softvera koji ces koristiti za 3d modele, na primer 3dsmax - po meni najlakse je za njega, imas i sdk sa gotovim primerom koji ide uz max) kako ces raditi kliping, koliziju, efekte, ako ce to biti u svemiru, onda mozda neces imati brda i doline ali ipak su tu svemirske stanice, gradovi, meseci, sto da ne i planete, i na kraju, to sve treba da izgleda nasminkano, lepo za oko, ali ne za ovo vreme kad je pravis vec za ono vreme kad bi igra izasla a to je zesce visok nivo... ne znam uopste zasto pocinjati nesto tako ukoliko ces to da radis za $.... ako je u pitanju ucenje, onda ok, ali u svakom slucaju ja bih se na vasem mestu (ako ste vec entuzijaste da radite bez plate, racunajuci da nekada od toga izvucete $) latio neke jednostavnije igre, necega cega nema puno na trzistu a sto bi vam isto predstavljalo zadovoljstvo da pravite. Ionako, samo objavljivanje igre je tesko, i kad je zavrsis pitanje je koliko ce proci vremena od trenutka kad je gotova do trenutka kad neko odluci da je prodaje, a i tada su sanse da dobijes lovu u govotom ravne nuli, najcesce ces dobiti fixnu $ po prodatom primerku, i eventualno ako je igra bas dobra, advance od na primer 1000 primeraka, koji ne vracas cak i ako se te kopije nikad ni ne prodaju... a doci do publisher-a koji ce da ti iskesira pare, pa probaj da nadjes nekog sad na netu - zanemari velike firme (one dobijaju tonu ponuda, igara od raznoraznih, konkurencija je extra teska) i pokusaj da nadjes neku manju, za koju bi mogao da racunas da bi pokusala prodaju tvoje igre na osnovu igara koje vec prodaju i shvatices koliko je tesko uopste naci ih. A bez playable demo-a nemoj ni da pokusavas da im pises, dzabe ces sebi zatvoriti vrata kod njih.

U svakom slucaju srecno sa igrom...



offline
  • Pridružio: 05 Sep 2005
  • Poruke: 3

gameyus.com

EDIT:
Jao pogresio sam temu!!!!!!!(ostavio sam ovo ako nekog interesuje, prva domace igra A klase)
Inace sto se tice ovoga:
Bas bi igrao ovu igru. I ja pravim 3d-space-thing ali sam orijentisan samo na combat(beskorisan zam za ovo posto ono ne pravim u C++). Takodje sam napravio nekoliko lowpoly brodova u Maxu al sam i tu beskorisan jer ne umem da ih mapiram(koristim freewere modele sa turbosquida) Smile Inace evo jos jednog gamedev community(ako vec ne znate za ovo) elitesecurity.org/forum/188

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2596
  • Gde živiš: Stara Pazova

@ Number ONE

Citat:...(beskorisan zam za ovo posto ono ne pravim u C++)...

A u cemu ti radis?

offline
  • Pridružio: 05 Sep 2005
  • Poruke: 3

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2596
  • Gde živiš: Stara Pazova

Aha, a jel to licenciran Blitz ili trial neki? Gledao sam po netu i moram priznati da nije ni malo jeftin Smile.

offline
  • Pridružio: 05 Jun 2003
  • Poruke: 2075
  • Gde živiš: MaYur CitY

Deca se dofatila pravlenja igara ;0

Zar stvarno mislis da sve ono sto si napisao pre nesto vremena ostavis u 3d blitzu to je kao kad bi Metal Gears solid pravio u darkbasicu...

Preporucujem da prvo naucis termine iz knjiga koje se bave game dizajnom i samom teorijom igara. Pa onda da predjes na programiranje
(c i c++,dx,ogl) ili na modeliranje i sl (3dmax.maya,lwave....) ...onda procitas neke knjige o engine kodiranju pa onda kako se radi sa shaderima pa kako se bla bla bla.....i kad sve to savaldas dodjes i postas shotku ;0

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2596
  • Gde živiš: Stara Pazova

iNSPIRED ne budi tako okrutan Smile. Jeste da nije to to, ali je ipak i ovo za pohvalu! Voleo bih svakako da probam i neki demo...

offline
  • ReZa 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 07 Sep 2005
  • Poruke: 25
  • Gde živiš: Subotica,RavenLoft

zanimljivo, ali gde natji masu koja tje to da igra i jos nakon par meseci morati i da plati??? to mora biti zaista extra odradjeno da bi iko to hteo da plati Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 615 korisnika na forumu :: 23 registrovanih, 3 sakrivenih i 589 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19:18

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: amonsrb, Atomski čoban, awathorn, bigfoot, bobeNS, bobmiskin, BSD2, darionis, darkstar101, duskovuk63, flash12, Libertas, lojola, ltcolonel, milan.tatanac, Nomenklatura, nuke92, pavle_pzs, plavii, rikirubio, Sasa Cvetkovic 3, versus2, zoidbergs