Roaccutane

Roaccutane

offline
  • nn123  Male
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 27 Nov 2009
  • Poruke: 18
  • Gde živiš: Zrenjanin

koristim lek 12 dana,i cini mi se kao da imam vise akni nego pre 2 nedelje?
da li je to u redu?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 08 Jul 2007
  • Poruke: 2024

Normalno je da se u početku liječenja Roaccutane-om, obično tokom prvih mjesec dana, pogorša stanje u smislu povećanog broja akni, ali potom se postepeno poboljšava. Čak i po prestanku uzimanja lijeka, poboljšanje napreduje tokom par mjeseci. Mislim da nema razloga za zabrinutost.
Imaš na netu diskusija u kojima možeš pročitati iskustva drugih, a ja nađoh ovo: http://www.tegobe.com/vademecumi/roche/roaccutane.htm

U odjeljku o doziranju možeš naći rečenicu koja govori upravo o tvom 'problemu'.



offline
  • nn123  Male
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 27 Nov 2009
  • Poruke: 18
  • Gde živiš: Zrenjanin

hvala puno.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 707 korisnika na forumu :: 41 registrovanih, 5 sakrivenih i 661 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: BSD, cemix, Djokkinen, djordje92sm, draganca, dragon986, ekser222, Igrutinovic, ivan979, JOntra, Jovan Nenad, Konda, kovac9mm, kuntalo, ljuba.b, mane123, MarKhan, Marko Marković, MegaVLAdaR, mercedesamg, Mercury, Mixelotti, mushroom, naki011, Neutral-M, Raptor1, repac, S2M, sakota79, savic7, segax1, sombrero, Steeeefan, Uciteljgoran, vasa.93, Viceroy, VJ, Vlada1389, vobo, voja64, Đ. U. Bre