"Boost Bootle"/Pro et Contra

2

"Boost Bootle"/Pro et Contra

offline
  • Pridružio: 05 Nov 2012
  • Poruke: 22

Napisano: 16 Maj 2013 23:01

Zanimljivo rešenje da se utiša auspuh a iskoristi rezonantni efekat.
Sudeći po podacima, ozbiljno urađena studija, zavređuje pažnju (za ovakva vozila).
Dokazuje tvrdnje da stinger nema posebnog uticaja na efekat kontrakonusa (ali je ipak bitno uraditi odgovarajući promer te cevčice koja vodi gasove ka prigušivaču).
Čak je, možda, iskoristivost bolja, jer je povratni talas kompletniji.
Jedino ne znam ponašanje, po pitanju hlađenja termo grupe.





Pošto je kod mene prisilno (ventilator) nema opasnosti od pregrevanja.

Ja sam prekopirao izduvni sistem od Tomos Cross Juniora i malo ga prilagodio paketu gasova mog velosipeda i pokušao ipak da krivinom stingera usporim protok.



Dobio sam nešto reskiji zvuk nego što imaju štancovani rezonantni lonci, ali opet sam uspeo da ne budem previše bučan (ali to je stvar prigušivača).

Kao i do sada,priznajem, potaknut sam na razmišljanje.
Obzirom da mi ravni "Kantor" (sa fabričkim merama) "ćuti" u garaži, razmišljam da mu uradim zatvaranje zadnjeg dela i izvadim stinger na stranu (da se malo bavimo finesama).
Inače, kao manu, tom auspuhu navode da je bučan (realno jeste) i da je previše otvoren (pravi gubitke).
Razmišljam...i eto nove teme...

Dopuna: 07 Jul 2013 23:40

Konačno, posle dobre kilometraže, mogu reći da Boost Bottle svoj deo posla radi odlično.









Ali nisam ostao na tome...
Za pun efekat, potrebno je dodatno ukomponovati izduvni sistem.









U hodu (vozikanju) bavim se pomeranjem ugla konusa.
Cilj mi je da objedinim osobine dva auspuha u jednom.
Ali ne na ovaj način...



Naravno limitirajući faktor za poduhvat promene geometrije izduva (u sportskoj upotrebi) je bila brzina promene i preciznist odgovora, jer se kod ovakvog "dinosaurusa" sve radi ručno.
Kada mi u ruke dođe neki dvotaktni agregat sa akumulatorskim napajanjem, onda će biti moguća primena elektromotora (inače je u svetu već patentirano nekoliko radova na tu temu).
Za sada radim ručnu promenu kod ubrzanja i zavisno od terena po kome vozim.
Početni položaj je na dimenziji fabričkog auspuha, a zatim se skraćuje do dimenzija rezonantnog (razmak između konusa i unutrašnjeg kontrakonusa).
Grunfovanje...ali i užitak.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 598 korisnika na forumu :: 14 registrovanih, 1 sakriven i 583 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Belac91, BokaVukovic, Bureksmesom, havoc995, lojola, Mixelotti, Nebo_M, nuke92, saputnik plavetnila, sasa.zoric, soonne, Srki94, vladaa012, vuk.994ns