Nova emisija na TVB92 - Tajne nauke

• Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Astronomija
  • Pridružio: 23 Sep 2011
  • Gde živiš: Svoj Svet

TVB92 od subote, 9. Juna, u 10.20 časova počinje sa emitovanjem naučno-obrazovne emisije “Tajne nauke” u kojoj će vas voditeljka Jelena Milutinović upoznati sa najnovijim vestima iz nauke i ljudima koji neumorno tragaju za otkrićima.

U prvoj emisiji “Tajne nauke” videćete koliko je moćan najmoćniji laser u Srbiji, da li su dinosaurusi krivi za klimatske promene na Zemlji i zašto je tranzit Venere za astronome značajan .

U “Tajnama nauke” otkrivamo i kakve veze sa zvezdama imaju jedan obućar i profesor fizike iz Bačke Palanke.

izvor: http://www.b92.rs/zivot/vesti.php?yyyy=2012&mm....._id=616768

• Pridružio: 04 Jan 2012

Biće zanimljivo.
Vredi ostati za to vreme ispred malih ekrana. Wink

• Lead Developer ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Go 5 Creative
  • Pridružio: 14 Feb 2008

A.L. ::Biće zanimljivo.
Vredi ostati za to vreme ispred malih ekrana. Wink

2002. + su takve emisije bile svakidašnja pojava, bilo je lepo gledati a danas je TV pun turbo folka, rijaliti šoua i raznih gluposti. Hvala Bogu da su se setili da vrate malo ozbiljnije emisije u emitovanje, prošlo je ipak dosta godina "ispiranja mozga".

Ukupno su 575 korisnika na forumu :: 19 registrovanih, 2 sakrivenih i 554 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije