Šezdeset godina od otkrića DNK

• Rogi  Male
  • Mod u pemziji
  • Najbolji košarkaš koji
  • je ikada igrao ovu igru
  • Pridružio: 31 Avg 2005

LONDON -Pre 60 godina, tačnije 25. aprila 1953. godine, Frensis Kris i Džejms Votson prvi put su u jednoj studiji opisali strukturu DNK (dezoksiribonukleinska kiselina), molekul u obliku dvostrukog heliksa, koji sadrži genetsku baštitnu života, tj. uputstva za razvoj i pravilno funkcionisanje svih živih organizama.

Svojim člankom, objavljenom na jednoj stranici u britanskom naučnom časopisu Nature, dva mlada naučnika (Krik je imao 36, a Votson svega 25 godina) napraviće revoluciju u svetu biologije i genetike.

U to vreme se već znalo za postojanje DNK, kao i za njegovu ulogu u nasleđivanju. Prethodnim istraživanjima bila je utvrđena i njegova hemijska priroda: skup nukleotida međusobno povezanih u dugim nizovima.

Izvor i nastavak: http://www.rtv.rs/sr_lat/nauka-i-tehnologija/sezde.....87218.html