Poslao: 22 Nov 2007 00:22
|
offline
- NuLLCoDe
- Legendarni građanin
- Đuro Glumac
- dipl. ing. informatike
- Pridružio: 08 Feb 2004
- Poruke: 3640
- Gde živiš: ApAtIn
|
lorki ::jer VW nije kao sto je nekad bio, to treba shvatiti, zasto je toliko tesko, to je istina!
Nemoguce je sada govoriti o kvalitetu na primer golfa IV, to ce se pokazati kroz duzi period. Koliko je Golf 2 zaista kvalitetno izradjen uocilo se tek kada je vecina primeraka premasila oko 15-20 godina starosti.
Da li mozes da zamislis kakav ce izgledati prosecan Peugeot 307 (bas sam se uhvatio za peugeot) a kakav Golf IV? Tada ce pravi kvalitet da dodje do izrazaja.
Ako govorimo uopsteno o poredjenju nemackih i francuski (ne uzimajuci konkretno modele) sta je sa dzipovima??? Na strani Nemaca su i Toureg, Audi Q7, BMW X5, Mercedes ML... sta je sa Francuskim dzipovima?
Kad sam vec spomenuo dzipove, samo da podsteim na temu: http://www.mycity.rs/Automobilizam/Touareg-V10-Tdi-Vs-Boeing-747.html
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 22 Nov 2007 10:59
|
offline
- Talični Tom
- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
@ NuLLCoDe
Tuzicu te administratoru zbog zloupotrebe autorskih prava . Zasto si se potpisao isto kao ja? Meni taj potpis stoji vec mesecima.
|
|
|
|
|
|
Poslao: 22 Nov 2007 20:56
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Uskoro cu ja da postavim cene tih delova, pa cemo videti ...
|
|
|
|
Poslao: 22 Nov 2007 21:34
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Za Megane zamena kamrema (kaisa) u Sv. kosta 4500 kruna ili oko 450 eura!
|
|
|
|
Poslao: 22 Nov 2007 22:00
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Hit-Man, bilo bi lepo kad bi nam dao cene i ostalih automobila , jer ovo nam nista ne znaci!
ja cu sastaviti cene i sve ostalo koje vaze ovde u Srbiji!
|
|
|
|
Poslao: 23 Nov 2007 16:04
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Ma nemogu brate da nadjem sve preko neta. Bas sam sinoc preturao po netu ali nista konkretno, sve sta ljudi misle. Za neki dan, udem u jedan malo veci grad od mog, pa mozda i navratim u Opelov, VW-ov i BMW-ov servis licno i donesem podatke ali ovako nista!
Trazicu jos.
|
|
|
|
Poslao: 23 Nov 2007 16:08
|
offline
- Pridružio: 07 Maj 2005
- Poruke: 865
- Gde živiš: my city, preko puta tri kaputa
|
ja samo znam da ću voziti golf 6 kad se bude pravio golf 12
|
|
|
|
Poslao: 06 Dec 2007 17:58
|
offline
- L A Z A R
- Ugledni građanin
- Pridružio: 21 Avg 2007
- Poruke: 365
- Gde živiš: Gde cveta limun zut
|
Dopuna na temu
VW Golf šeste generacije trebalo je da u prodajne salone stigne u 2008. godini, ali je plasiranje na tržište odloženo do 2009. godine.
Razlog odlaganja izlaska Golfa šeste generacije jeste dolazak novog šefa Martina Winterkorna, koji je zahtevao temeljnu reviziju svih planova vezanih za buduće modele. Prototipovi su pušteni “u promet”, tako da je razvoj novog VW-ovog favorita došao u svoju finalnu fazu.
Najveće promene su se desile na prednjem delu, a Golf VI će deliti smernice dizajna sa budućim Sciroccom što uključuje “nos”, prednju svetlosnu grupu i naglašene odbojnike. Bočni profil je dobio uzdižuću liniju koja je naglašena kroz oštriji zadnji deo. Masivni C stubovi naglašavaju tipičnu “golfovsku” robusnu pojavu.
Zadnji prepust je minimalan što doprinosi sportskom profilu, mada je zaobljena karoserija donela više prostora u kabini, posebno na zadnjoj klupi.
Golf VI će biti dostupan u verziji sa troje vrata i praktičnoj varijanti u vidu karavana, mada potonji neće stići na tržište pre 2010. godine.
Ispod površine MkVI Golfa se nalazi identična platforma kao kod aktuelnog modela, ali po izvorima iz kompanije, rešenje oslanjanja na zadnjoj osovini će biti pojednostavljeno. Postojeći multi-link uz to što donosi dodatno proizvodno vreme kao rezultat ima i veću cenu. Nova geometrija zadnjeg trapa će omogućiti značajno smanjenje troškova bez uticaja na sjajne vozne osobine i upravljivost.
Detalji u vezi sa motorizacijom još uvek nisu potvrđeni, ali će na čelu sigurno biti 1,4 litarski TSI benzinac koji će doći u verzijama sa 120, 148 KS, i 168 KS. Najjači od tri je pojačan i turbopunjačem i „superchargerom“. Perjanica sa oznakom GTI će biti još moćnija, sa TSI motorom zapremine 2,0 litre.
Jedini atmosferski agregat u ponudi će biti 3,2 litarski V6 koji će se naći u modelu R32. Ljubitelji dizela će tradicionalno biti zadovoljni sa izborom koji će biti obogaćen 2,0 litarskim common rail TDI-om iz Tiguana.
Oficijelno predstavljanja će legenda iz C klase imati u septembru 2008. godine na Auto salonu u Parizu.
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=275334
|
|
|
|