Nova Volga - GAZ Siber

2

Nova Volga - GAZ Siber

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Svemirko ::inace da se osvrnem na komentar ucesnika za motore 1.6 i 1.8
A da probaju da stave jugicev motor u njega !? Smile
Pa ovo je limuzina ogromna, teska i tako dalje....
meni je jako cudno sto imaju samo 2.0 odmah sam ocekivao bar 2.5.
treba pokrenuti ovu grdosiju.... sa 1.6 moze da ide plafon 140na sat Razz


Zašto misliš da ga 1.6 ne bi mogao pokrenuti? Jeste slabiji ali bi verovatno imao oko 100 ks što i nije malo! Kada sam spomenuo manje motore mislio sam na naše tržište i uslove registracije!

Za sada ima malo tehničkih podataka o ovom vozilu Videću možda iskopam težinu....



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Izvinavam se, samo sam "preleteo" preko teksta pa nisam ni video.. Smile



offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Написао сам нешто у теми о "Ладином Пројекту Ц", па нисам издржао да не напишем нешто и о "Сајберу".

Момчило, модер форума, је написао да му је мало чудно што Руси склапају амерички ауто. Па и није. Једноставно су Руси, којима је сада директор један Швеђанин; за мало пара купили и лиценцу за недавно пензионисан модел "Крајслер Себринг"/"Доџ Стратус" и читаву ефективу фабрике која га је производила. Цена је било око 180.000.000 долара, што је, обзиром шта добијају, више него фер цена. Фабрика ГАЗ је '99. године представила сопствену разраду, модел 3111, за кога су користили и склопове већ постојећих модела. Ауто фантастично изгледа, чак и лепо иде, али због више фактора није успео на тржишту. Тај експеримент је фабрику коштао 300.000.000 долара. Упоредите те две цифре и све недоумице ће бити решене.

Да се разумемо: "Сајбер" је намењен за тржиште Русије и ми га нећемо ни видети, не што је канта, већ што фабрика нема извозних амбиција. Мислим да је штета јер је цена ОК, а и сам ауто је, ако бих судио по "Себринзима" које сам виђао и чуо прилчео њима, више него пристојан. Тај ауто, са својих 4,8 метара дужине и 1,5 тоном масе и није за моторе мање од тог дволитарског. Поред промене дизајна, повишења клиренса и чвршћег ослањања, ауто је добио и нови, различит од модела донора, ентеријер. На жалост, до тих фотографија нисам дошао. Оно што сам покупио којекуде, је то да осим контроле и обуке радника фабрике од стране "Крајслера", и све компоненте ће бити увожене од добављача који су их испоручивали док се ауто производио у Америци.

И о том, и о осталим ГАЗ-овима има још тога на http://www.lada-klub.com .

offline
  • supra 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 27 Nov 2007
  • Poruke: 6

volga dosta od zada lici na pezoa 407.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 540 korisnika na forumu :: 14 registrovanih, 0 sakrivenih i 526 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., DejanSt, dekan.m, Lazarus, mean_machine, Mikisha, Milos ZA, pirke96, Posmatrac77OKB, raketaš, suton, Vlada78, zziko, šumar bk2