Poslovanje u Srbiji

1

Poslovanje u Srbiji

offline
  • Pridružio: 05 Apr 2004
  • Poruke: 388
  • Gde živiš: Beograd

Inace sam skeptik po prirodi,ali sve se nekako potajno nadam krenuce nesto na bolje i u ovoj nasoj Srbiji.Prvenstveno mislim na privredu,a generalno na stav ljudi prema poslu i poslovanju uopste.
Ovo je jedan realan primer o tome posle koga sam se zamislio :-).
Posaljem mail nekoj nemackoj firmi u vezi nabavke i kupovine neke masine.Odgovor stize sledeceg radnog dana.

___________________________________________________________________________________________________________________
Dear Mr. Milanovic,
thanks for your interest.
I have transmit your mail to Mr. Ralf Hertl. He is responsible for the application Räuchergold.
best regards
Joachim Jung
-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Zoran Milanovic [mailto:milzor@EUnet.rs]
Gesendet: Freitag, 21. Januar 2005 20:46
An: Jung, Joachim
Betreff: Mashine for raucher gold


Hello Mr. Joachim, I am interested in buying mashine for making if it is possibile.
Please tell me what are the terms for buying that mashine, and what is the price for it.

Best regards,

__________________________________________________________________________________________________________

Lepo ljudi objasnjavaju ceo postupak.

__________________________________________________________________________________________________________
Dear Mr.Zoran,

thanks for your interest in our products. As our main interest is the production
of smoking chips and friction logs we do not sell the machines.

Thank you for your understanding. For further information please do not hesitate
to contact us again.

Best regards / Grüße aus Holzmuehle

Ralf Hertl

Business Unit Manager
________________________________________________________________________________________________
J. RETTENMAIER & SOEHNE GMBH + CO
Holzmuehle 1 D-73494 Rosenberg

fon: +49 7967 / 152 153
fax: +49 7967 / 152 500 153
mobil: +49 171 / 608 1655
email: ralf.hertl@jrs.de
url: http://www.jrs.de
____________________________________________________________________________________________________
Sve u svemu,iako nisu u stanju da izadju u susret,kultura i ponasanje se podrazumeva.BTW posao je vredan oko 12000EUR.

Posaljem mail nasoj firmi "Ivanjica" za proizvodnju montaznih objekata,posao vredan oko 25000EUR,sve najkulturnije objasnim u mail-u.Odgovor stize drugog radnog dana (valjda ne vole el. postu :-))


______________________________________________________________________________________________________

Moze da se uradi.


.
_______________________________________________________________________________________________________
Ovo je bila cela poruka,ni "pomozi bog",ni nista.......
Zabrinjavajuce.Inace,nemam nameru da ih vise kontaktiram.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 18 Dec 2003
  • Poruke: 7953
  • Gde živiš: Graceland

Kultura, kultura... Nemacka medicina... Najbolja na svetu!



offline
  • cyberm 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 12 Jan 2005
  • Poruke: 4

Kanda bi se obradovao da dodju?
Smile

offline
  • Pridružio: 18 Dec 2003
  • Poruke: 7953
  • Gde živiš: Graceland

Very Happy Laughing

(ne mogu da se setim kako ide dalje Embarassed )

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2715
  • Gde živiš: Beograd

[offtopic]Sve bih ja te shvabove uza zid, pa ratatatatata! Smile Ma haj''te molim vas. Imate 100godina i pricate gluposti. Smile[/offtopic]

Pa u ovoj propaloj Srbiji, ne moze nista da krene na bolje.
Evo mog slucaja. Crkne mi display na Diskmanu, i posto je pod garancijom odnesem ga lepo u radnju da reklamiram. Odem prve nedelje posle NG. Dodjem kazu mi da jos nisu nabavili fiskalnu kaseu, te stoga ne rade. Pri tome mi daju dva broja telefona, od kojih jedan je pogresan broj, a na drugi se niko ne javlja. Odem posle par dana ponovo. Dodjem, objasnim lepo o cemu se radi, rekose mi da sacekam. Cekam, i gledam lika kako se muci da instalira stampac kako bi mi otkucao i otstampao reklamacioni list. Cekam pola sata, znam u cemu gresi, ali necu nista da kazem. Na kraju posle pola sata smaranja, lik uze komad 'artije i nazvrlja rukom reklamacioni list, udari stambilj i dade mi. Rece (posto je to bio cetvrtak da ce biti sve zavrseno, ako ne u subotu, onda u ponedeljak). Reko', nema problema. U medjuvremenu, ja se razboleo na nedelju dana. Odem (znaci nedelju dana kasnije) da vidim da uzmem. Lik mi tada poce pricu kako je rok za popravku 45dana, kako se ti uredjaji ne popravljaju ovde (mislim, ako ste vi ovlasceni uvoznik, valjda imate svoj servis u svakom vecem gradu gde prodajete uredjaje) itd. I dade mi ovog puta pravi broj telefona. Ko je ovde kreten? Znaci, ja trebam posle 45dana da se pojavim sa trzisnom inspekcijom da bi oni meni dali moj Diskmen. Pa o cemu mi pricamo, gde ih oni salju, nazad na Tajvan kod malih zutih da ih poprave? U kojoj normalnoj zemlji sveta ima da cekas popravku mesec dana?

offline
  • Pridružio: 03 Sep 2004
  • Poruke: 311
  • Gde živiš: Novi Sad

Pre 15-ak dana sam radila neku ponudu i trebale su mi cene nekih kompleksnijih gradjevinskih radova. Zahtev za ponudu sam poslala u 13 gradjevinskih firmi kojima je to jedina delatnost. Odgovorom me je udostojila jedna. I to posle mnogo potrosenih impulsa. A posao vredan oko 35000eur. A svaki treci dan se srecem sa takvim problemima.

Ne daju dzabe stranci gomilu novca za obucavanje menadzera i ostalog osoblja. To je samo stvar profesionalizma. A ima veze i sa procentom od prodaje kojim su njihovi prodavci stimulisani.

Bice tako i kod nas... jednog dana :-)

offline
  • Recoba20  Male
  • Stručni saradnik
    Umrežavanje
  • Pridružio: 19 Apr 2003
  • Poruke: 2715
  • Gde živiš: Beograd

Recoba20 ::[offtopic]Sve bih ja te shvabove uza zid, pa ratatatatata! Smile Ma haj''te molim vas. Imate 100godina i pricate gluposti. Smile[/offtopic]

Pa u ovoj propaloj Srbiji, ne moze nista da krene na bolje. O Nemcima ne treba trositi reci hvale. U Nemackoj, mome caletu je crk'o mobilni. Ode covek u radnju, gde je uzeo telefon i karticu, objasni im o cemu se radi. Ovi tamo uz maximalno izvinjavanje na svakom koraku mu odma' ponudise drugi telefon, posto u tom trenutku nisu imali taj caletov model sivo plavi 6230 (imali crvene modele), izvinise se i rekose da ga sutra ceka sivo plavi model. Sta reci, dan cekanja je mnogo za njih. Eh sto nas ne porobe kao turci da naucimo nesto pametno od njih.

Evo mog slucaja. Crkne mi display na Diskmanu, i posto je pod garancijom odnesem ga lepo u radnju da reklamiram. Odem prve nedelje posle NG. Dodjem kazu mi da jos nisu nabavili fiskalnu kaseu, te stoga ne rade. Pri tome mi daju dva broja telefona, od kojih jedan je pogresan broj, a na drugi se niko ne javlja. Odem posle par dana ponovo. Dodjem, objasnim lepo o cemu se radi, rekose mi da sacekam. Cekam, i gledam lika kako se muci da instalira stampac kako bi mi otkucao i otstampao reklamacioni list. Cekam pola sata, znam u cemu gresi, ali necu nista da kazem. Na kraju posle pola sata smaranja, lik uze komad 'artije i nazvrlja rukom reklamacioni list, udari stambilj i dade mi. Rece (posto je to bio cetvrtak da ce biti sve zavrseno, ako ne u subotu, onda u ponedeljak). Reko', nema problema. U medjuvremenu, ja se razboleo na nedelju dana. Odem (znaci nedelju dana kasnije) da vidim da uzmem. Lik mi tada poce pricu kako je rok za popravku 45dana, kako se ti uredjaji ne popravljaju ovde (mislim, ako ste vi ovlasceni uvoznik, valjda imate svoj servis u svakom vecem gradu gde prodajete uredjaje) itd. I dade mi ovog puta pravi broj telefona. Ko je ovde kreten? Znaci, ja trebam posle 45dana da se pojavim sa trzisnom inspekcijom da bi oni meni dali moj Diskmen. Pa o cemu mi pricamo, gde ih oni salju, nazad na Tajvan kod malih zutih da ih poprave? U kojoj normalnoj zemlji sveta ima da cekas popravku mesec dana?

offline
  • Goran 
  • Prof.Mr.Dr.Sci. Traumatologije
  • Pridružio: 05 Maj 2003
  • Poruke: 9977
  • Gde živiš: Singidunum

Pa valjda kad sve ovo ode u privatne ruke onda neće moći da se ponaša ko kako hoće.
Ja da imam neku firmu i da radnik zadužen za odnose sa kupcima odnosno mušterijama nažvrlja ovako nešto "Može da se odradi" dobio bi momentalni otkaz.

A što se tiče reklamacije to mi je dobro poznato, ponašaju se kao dileri na crno gde ti garancija važi čim ti stavi u ruke robu. To treba juriti sa inspekcijama od prvog momenta.

offline
  • Pridružio: 01 Feb 2005
  • Poruke: 45
  • Gde živiš: Stara Pazova

Da vam kažem i jedno moje iskustvo.
Kupim ti ja BračkoNe-u lap, tamo neki Asus sa Athlon 3000+ 64 procesorom itd. i ponesemo ga kući. Upalimo, kad, tft ne radi kako treba. Jednom oće, tri puta neće i tako to... Kuku meni, poznavajući naše dilere, uhvatim se za glavu... Šta ću, naoružam se strpljenjem i krenem... Dobar dan, meni ovo ne radi, šta sad, pitah. Ništa gospodine, spakujte ga u originalnu ambalažu i donesite... Tako i bi. Sutradan čovek zove, znate nismo mogli popraviti, pa smo Vam zamenili ceo uređaj, izvinite zbog toga, ali znate, sve smo Vam iskopirali na novi komp!!! Ja u čudu...

Voleo bi da imenujem radnju i uvoznika ako smem

Pozdrav svima

offline
  • Pridružio: 24 Jan 2005
  • Poruke: 183
  • Gde živiš: Nis

Ima ljudi kod nas koje mrze da rade. Recicu i ja jedno moje iskustvo.
Moj ujak je hteo da otvori predstavnistvo neke slovenacke firme za prodaju slavina i takvih stvarcica. Mi smo poslali jedan najobicniji mail njima, posle 3 dana je stigla hrpa kataloga i lager lista.
A kod nas, ako ne odes u firmu iz koje ti treba nesto, ti za njih nisi ozbiljan kupac. Pogotovo velike firme iz Beograda.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 835 korisnika na forumu :: 4 registrovanih, 0 sakrivenih i 831 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1798 - dana 19 Sep 2019 18:42

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: goxin, kalens021, Mixelotti, wizzardone