Poslao: 10 Apr 2006 22:37
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
Neobee koristi spam filter koji propusta mejlove samo sa 'proverenih' mreza, i na taj, zaista cudan nacin, stiti korisnike od spam-a.
Posto je nas server u mrezi pored 30.000 servera, i kako housing provajder ne moze da garantuje da se svi serveri koriste 'legalno' [tj. da se ne koriste za spam], ceo IP opseg se nalazi na UCEPROTECT blacklisti, na Levelu 3.
Kako Neobee koristi UCEPROTECT blacklistu, i to do zadnjeg levela (ima ih 3, a mi smo blokirani na zadnjem levelu), mejlovi koji su poslati sa naseg servera, na Neobee, bivaju blokirani.
Kontaktirao sam mog housing provajdera, a oni mi rekli sledece:
Citat:Unfortunately there is no manual removal from a Level 3 block at Uceprotect. They are a rigid and uncooperative blacklist , and because of this, very few ISPs use them for filtering purposes.
Sto znaci da ne postoji nacin da budemo obrisani sa te blackliste, i da je ta blacklista vrlo rigidna (pola Interneta je blokirano) i da se tesko saradjuje sa njima, kao i da retko koj provajder koristi tu drakonsku blacklistu.
I tu su u pravu, jer, od svih mail servera - jedino Neobee mail server odbija mejlove sa MC servera. Ni jedan drugi provajder, ni domaci ni strani.
Prijavio sam ovo Puky-ju, ali on mi rekao da cimam mog housing provajdera. A kako housing provajder tu ne moze nista, jer ovi sa blackliste ne saradjuju... bojim se da ce Neobee korisnici ostati zauvek uskraceni za registraciju na MC-u, i za obavestenja o privatnim porukama, jer Neobee blokira sve mejlove sa naseg servera.
Kontaktiracu sutra njihov Neobee support, ali sumnjam da ce nam izaci u susret, jer bi onda morali da se spuste na Level2 (gde nismo blokirani)... a bojim se onog srpskog sindroma "ti ces da mi kazes kako treba spam filter da se namesti..."
I dalje mi nije jasno zasto su cak Level3 stavili, to je najrigorozniji filter, ni jedan drugi provajder (ni domaci ni strani) to ne koristi... ni jedan...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 11 Apr 2006 00:23
|
offline
- Pridružio: 10 Apr 2006
- Poruke: 40
- Gde živiš: Belgrade/Amsterdam
|
I nasi serveri su takoce na blacklisti kod Neobee ,zato sto smo i mi na Ev1 mrezi pored 30.000 servera. I nismo u mogucnosti da kontaktiramo kliente koji se javljaju sa Neobee.
|
|
|
|
Poslao: 11 Apr 2006 00:57
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
Poslao sam im mail sa gmail-a :
Citat:Postovanje,
Administrator sam Mycity.rs servera, koji je house-ovan na EV1Servers.net
IP mog servera je 207.44.238.70.
Imam problem sa vasim mail serverom, jer se IP mog servera nalazi u IP opsegu koji se nalazi na UCEPROTECT blacklisti, na Levelu 3.
Cela C klasa je blokirana, nije samo moj IP.
Ja sam se obratio mom housing provajderu, EV1Servers.net, medjutim oni su mi odgovorili sledece:
-----------
Unfortunately there is no manual removal from a Level 3 block at Uceprotect. They are a rigid and uncooperative blacklist , and because of this, very few ISPs use them for filtering purposes.
-----------
Moj housing provajder tu ne moze nista, jer ovi ne saradjuju.
Takodje, i moj poslovni partner, koji isto ima server na EV1, ima problema sa vasim mail serverom.
U pitanju je www.uniwebhosting.com - oni su na potpuno drugoj blacklisti... "NOT listed by REYNOLDS DNSBLNETAU T1". Oni ne mogu uopste da kontaktiraju svoje klijente koji su na vasem provajderu.
Izgleda da ste prijavljeni na svim blacklistama, bojim se da pola interneta ne moze da vam posalje email.
Da li mozete da napravite izuzetak za moj IP, i da odblokirate MyCity, kako bi vasi korisnici mogli da dobijaju mejlove sa MyCity-ja?
Postovanje,
Predrag Damnjanovic
www.mycity.rs
Videcemo sta ce, i da li ce, odgovoriti, i da li ce nam izaci u susret.
Ako iscooliraju, blokiracu pristup MC-u sa Neobee-ja, i napisacu posetiocima da zovu Neobee i da se zale.
Pa kad ih okrene 20 korisnika dnevno...
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Apr 2006 04:50
|
offline
- Svemirko
- Legendarni građanin
- Pridružio: 24 Mar 2004
- Poruke: 3962
- Gde živiš: Zemun
|
Pa ili kod naloga za registraciju doposi "napomena" ili "vazno" za korisnike tog ISP-a da nece moci da se registruju sa tim mailom...
Da probaju bilo koji drugi free ili tako nesto...
Naravno, sve ovo ako ti nista ne odgovore
|
|
|
|
Poslao: 11 Apr 2006 07:00
|
offline
- Pridružio: 22 Nov 2004
- Poruke: 2138
|
Ja sam odavno prestao da koristim neobeejev e-mail. Bilo mi je interesanto kada mi stizalo obaveštenje o prispelom e-mail na sms, ali kada sam primetuo da neke važne e-mailove ne dobijam, odkačio sam ih.
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Apr 2006 14:46
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
Nisu odgovorili.....
|
|
|
|
Poslao: 11 Apr 2006 15:08
|
offline
- MiB
- Legendarni građanin
- Pridružio: 17 Feb 2005
- Poruke: 2547
- Gde živiš: Nis, Srbija
|
Uvek mozes da dodas u formularu registraciju da ukoliko koriste Neobee mail nalog da bi mogli da se registruju da moraju da otvore nalog na gmail ili yahoo i sl.
ovo je samo predlog
|
|
|
|
Poslao: 11 Apr 2006 16:04
|
offline
- Svemirko
- Legendarni građanin
- Pridružio: 24 Mar 2004
- Poruke: 3962
- Gde živiš: Zemun
|
pa to sam mu i ja rekao da napise napomenu ili pod stavkom Vazno
|
|
|
|