Polovnjak na testu: Fiat Stilo SW 1.9 JTD

1

Polovnjak na testu: Fiat Stilo SW 1.9 JTD

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field


Fiat Stilo je jedan od popularnijih modela niže srednje klase. Odlikuju ga atrativna linija karoserije i moderno opremljena unutrašnjost. Na tržište je izašao 2001. godine a facelift je pretrpeo 2003. U prodaji su bile verzije sa troja i petoro vrata kao i karavan. Vrh ponude je činio Stilo Abarth. Ugrađivali su se benzinski agregati od 1.2 litra sa 80 ks, 1.6 litara sa 103 ks, 1.8 litara sa 133ks i najjači benzinac od 2.4 litra i 170 ks sa Selespeed menjačem. Od dizel agregata ugrađiva ose dobro poznati 1.9 JTD sa 115 ks.



Treba napomenuti da ni ovaj Stilo nije pošteđen ''dečijih bolesti'', pa se tako često dešava da otkažu podizači stakala, centralna brava, često se dešava da se polomi ručica za otvaranje haube jer je napravljena od jako slabe plastike... Stilo ima jako nizak prednji branik pa se često dešava da zakači više ivičnjake. Do 2003. godine ovai automobili su imali problem sa senzorom air bag-a na suvozačkom sedištu što je rezultiralo čestim odlaskom u servis. Nakon restilizovanja, taj problem su u fabrici adekvatno rešili. Što se tiče mehanike, često otkazuju vertikalni stabilizatori i prednje viljuške kao i silen blokovi na zadnjem trapu. Ovo se češće dešava kod vozila koja se često voze po lošim putevima.


Unutrašnjost


Završna obrada nije na zavidnom nivou kao ni kod ostalih Fijata te generacije. Komandna tabla je dobro opremljena ali dominira jeftina i tvrda plastika koja povremeno škripi i krcka. Što se tiče dodatne opreme u Aktual paketu opreme se nalazi klima uređaj, šest vazdušnih jastuka, električni servo volan sa podešavanjem visine i dubine, podešavanje sedišta po visini, podizači stakala, ABS... Stilo karavan ima jako upotrebljiv prtljažnik od 510 litara koji se obaranjem zadnje klupe povećava na 1480 litara.


Motor


Dizel motor 1.9 JTD se jako dobro uklpoio sa ovim automobilom. Snaga mu je 115 ks a obrtni momenat 255 nm. Sa ovim motorom Stilo ostvaruje maksimalnu brzinu od 190 km/h a ubrzanje od 0-100km/h ostvaruje za 11,2 sekunde. Kod turbo dizel motora je često problematična turbina koja kod Stila retko otkazuje. Njega više muče standarde boljke svakod dizel motora. Otkaz protokomera, zapušenost EGR ventila, pohabanost plivajućeg zamajca. Fabrika je preporučila promenu vodene pumpe na svakom drugom redovnom servisu a na svakih 60000 km i set PK kaiša kao i set zupčastog kaiša. Na svakih 10000 kilometara se radi redovni servis koji obuhvata zamenu ulja i svih filtera. Prosečna potrošnja ovog motora je između 5 i 6 litara dok se u gradskoj gužvi i sa upaljenim klima uređajem penje i na 10 litara evrodizela.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 363
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

Vozio sam se u stilu bas sa tim motorom od 115ks.Ono ujeda koliko je jako,ali zadnje oslanjanje nije bas dobro upareno sa tim motorom,jer desavase da ako se malo brze udje u krivinu zadnji kraj se polmalo zanosi.Pored dizelasa sa 115ks,u postoji i sa 80ks koji se preporucuje,ali je dosta redji.Kod novih stila ugradjuju se savremeniji 1.9 Multidzet dizelasi sa 100,120 i 150KS.



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Tih JTD motora od 80 ks ima jako malo. Ovaj od 115 ks ima bas odmerene performanse.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Ja da dodam da su ovi branici kod stila,takvo s**nje da je to neverovatno.Jedan drugar razbio branik, ja se ponudio da mu zavarim, da decko ne kupuje drugi, cena paprena.Tehnika varenja: spojim prskotinu sa unutrasnje strane letkonom cisto da drzi dok ne prevucem sa poliesterom i mrezicom.Ma kako sam mu prineo letkon, on poceo da se vitoperi i deformise.Toliko je mek, tanak neverovatno i elastican da kada ga skines mozes bez broblema da ga savijes i napravis krug.Ali kada ga stavis na kola, utegne se i prska kao ledenica kada ga zakaci neki kamen.Ziv sam se namucio dok mu nisam to sredio.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Na netu sam nalazio da se ljudi zale da se posle demontaze i montaze branika cesto desava da se zeznu senzori za sudar (air bag), koji se nalaze unutra ispod povrsine branika.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Tih problema nije bilo, ali da znam da se ubuduce ne nudim za ovakve poduhvate Mr. Green

offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 363
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

http://www.b92.net/automobili/polovnjak.php?nav_id=347091

offline
  • Pridružio: 07 Dec 2011
  • Poruke: 1

Zasto ne beli stilo dinamik 2005.god...

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4040
  • Gde živiš: Bg

L A Z A R ::Kod novih stila ugradjuju se savremeniji 1.9 Multidzet dizelasi sa 100,120 i 150KS.

Ovo je više nego dobar motor, plus dolazi sa šestostepenim menjačem.

Samo, Stilo kao Stilo, sav se razmrda posle 2-3 godine vožnje (a i ranije), sve škripi, sve nešto bučno...mene iskreno to mnogo iritira. Najveća prednost ovog auta je motor, on je stvarno dobar, a sve ostalo je blagi užas, od prednjeg do zadnjeg trapa, pa elektronika...

Generalno, ako se auto održava lepo/redovno i čuva u vožnji (što je recimo u Bg-u veoma teško), smatram da će i Stilo biti dobar posle par godina, u suprotnom, raspašće se. Mr. Green

Dosta je izgubio na ceni, gledam na pijaci ih ima na desetine za 3.000 €, a prošle godine su bili po 4.000-4.5000 €.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15754
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Stilo je odlican auto i ljudi su puni predrasuda. Ovo mi lici na onu pricu: kupi golfa i bog da te vidi, vozices ga milion kilometara, tdi je to motor i Nemac je, kod njega nema greske Smile Bezi od Italijana, los im je trap, fijati su bzv, samo sminka, elektronika losa, bla bla Mr. Green

Elem, za novac koji date da biste kupili Stila dobijate veoma snazan a sa druge strane ekonomican automobil, sa jednim od najboljih motora u automobilskoj industriji (verzije sa jtd i mjtd motorima). Zavisno od verzije od 0-100 moze i za ispod 10s. Medjuubrzanja fantasticna. Na 100km mesovite voznje 5-6l sto je za automobil od 1900 kubika, 116-150ks i tezine 1.3t prava mizerija. U tom cenovnom rangu, po opremi retko koji automobil moze da mu parira. U dinamik opremi neretko mozete dobiti: digitalnu dvozonsku klimu, tempomat, kozni multifuncionalni volan pa i digitalna kozna sedista sa grejanjem, senzor za svetlo i kisu, parking senzore, navigaciju..Sto se tice elektronike, normalno da je veca verovatnoca da ce nesto da rikne kad ima sto puta vise senzora i elektronike u odnosu na konkurentne modele. Decije bolesti vezane za elektroniku su vremenom resavane. Kod mene je na pr kompletna bosch elektronika. Senzori koji najcesce crkavaju na stilu je indikator zauzeca suvozacevog sedista (airbag senzor), senzor radilice, senzor nivoa ulja...Problematicnost elektronike se vise ogleda u tome sto cesto prijavi gresku koja zapravo i ne postoji, mada to moze i da bude jedan od pokazatelja akumulatora na izdisaju.

Mane koje sam ja primetio je da je bucniji (mada pricaju da se i to moze efikasno resiti postavljanjem modifikovanog nosaca motora od benzinske varijante), crkavanje sijalica u farovima i njihova komplikovana zamena i povremeno prijavljivanje nepostojecih gresaka. Registracija mu je visoka (oko 300e) za jtd varijantu.

Kad uzimate polovnjaka to je lutrija (ne samo kod stila vec i kod drugih automobila) i stilo uopste nije los auto, vec je problem sto se svakakvi krsevi doteravaju u Srbiju, koju su presli po 300-400 hiljada kilometara i onda se cude ljudi sto moraju da menjaju kvacilo, sto je trap rasturen, sto senzori luduju i sl. Nije to problem stila, to je problem svakog automobila. Ubodite pravi primerak, redovno ga odrzavajte i dugo cete uzivati.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 597 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 4 sakrivenih i 556 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19:18

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Sale, A.R.Chafee.Jr., aleksmajstor, aljosa7, atrkulja, blue2, d.arsenal321, Davor Kondic, Djokislav, doktor1964, Filodendron, FOX2, Georgius2, HDMI, ivance95, krkalon, Kubovac, Lieutenant, lovac12, markotrninic51, mačković, Mercury2, MiG-29M2, Mihajlo2, Mlav, nikolad, Panter2, RADOVAN.S, sasa.zoric, shmele2, Skywhaler, stalker, suton2, tmanda323, USSVoyager, Vlada78, Warhawk