Garantni rok

1

Garantni rok

offline
  • Pridružio: 29 Mar 2006
  • Poruke: 2215
  • Gde živiš: in the heart of the city

Pitanjce... Pri kupovini laptopa dobili smo 72-casovnu pick and return garanciju, sto je i bio razlog da se odlucimo upravo za njega. Laptop je jos uvek pod garancijom i nakon sto smo ga dali na servis obavestili su nas da to 72 znaci 72 radna casa, sto u stvari znaci 9 radnih dana (u prodavnici nam niko to nije tako rekao...). Taj rok je prosao pre par dana a nema ni izgleda da ce laptop biti vracen. Da je u pitanju neka druga stvar verovatno se ne bih toliko trzala, ali laptop mi treba i za posao i za ucenje pa postajem mnogo besna. A i da nije pisalo tih 72 casa ne bih ni bila besna ali mrzim kad neko ne postuje nesto... E sad, posto sam lepo smorila uvodom, pitanje je sledece: da li po zakonu imam pravo na neke poteze? Inspekcija i tako to...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Zakonski garantni rok je 45 dana, oni moraju u tom periodu da poprave proizvod ili da ga zamene novim. E sad ovo ''pick and return'' od 72 (radna) sata vazi samo za blaze kvarove, odnosni za to vreme moze da se popravi proizvod ako rezervni deo imaju na lageru.



offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

FAMAS ::Zakonski garantni rok je 45 dana.
U kom je to zakonu regulisano?

neprilagođena

Pročačkaj sva dokumenta uz lap top koja su ti dali da vidiš koji garancijski rok daju. Prvi put čujem da se garancija daje na sate a ne na dane, mjesece ili godine. Ni meni nije najasnije ovo oko 72-časovne garancije. Približi mi malo to.

offline
  • Pridružio: 29 Mar 2006
  • Poruke: 2215
  • Gde živiš: in the heart of the city

Napisano: 28 Jan 2010 13:50

Najgore je sto smo uz laptop dali i garanciju pa sad nemam nista kod sebe. Koliko se secam, pisalo je 72-casovna pick and return garancija i nista vise, sto su i u prodavnici rekli, pa bi svako to protumacio da ce mu uzeti uredjaj i vratiti ga u roku od 72 sata (tj. 3 dana). Nakon sto smo dali u servis, rekose da se to odnosi na radne sate, sto dodje 9 radnih dana a nedelja ih ima pet pa je to ispalo mnogo duze od 3 dana. Tu sam se vec iznervirala, ali ovo je zemlja Srbija pa se i dalo ocekivati. No, cak i da prihvatim rok od 9 dana, opet je proslo vise od kad ga je kurirska sluzba uzela. U svakom slucaju, ta garancija znaci da ce uzeti uredjaj i vratiti ga popravljenog u tom roku (tako su i u prodavnici objasnili). Imam inace razumevanja za servise i znam da moj laptop nije jedini njihov posao, ali ako vec pise tako, zaista ocekujem da se to i ispostuje. Znam da na garancijama koje se dobijaju uz uredjaje uglavnom pise koliki je rok za popravku i da ce biti zamenjeni ukoliko se ne poprave u roku od 45 dana ali ovde nije pisalo nista slicno. Samo 72h pick and return. Pri tome, dali smo laptop u utorak, posle nekoliko dana kada smo zvali da se raspitamo sta se desava rekli su nam da jos nije ni pogledan a u petak sledece nedelje da su naruceni delovi iz Holandije i da pozovemo u ponedeljak. U ponedeljak su mi rekli da nemaju informacije iz servisa i da sacekamo sredu (tj. juce) jer je utorak po njihovoj logici bio poslednji dan. Juce zvala i rekli su mi da ce pitati servis sta se desava i javiti. Nisu javili pa sam danas opet pozvala i rekli su mi da ce opet pitati servis posto im nista nisu odgovorili. Najgore je sto sve ide preko call centra pa ni ti ljudi ne znaju vise sta da mi kazu... Jedino znaju da u aplikaciji servisa pise da se uredjaj testira. Twisted Evil
U svakom slucaju, da je pisao neki duzi rok za popravku ili zamenu na garanciji ne bih bila toliko iznervirana, ali posto nije, zanima me imam li ikakva prava...

Dopuna: 28 Jan 2010 14:32

Sad iskopala link na MSI-evom sajtu o toj garanciji:
http://rs.msi.com/templates/html_72h.htm

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

I ja imam MSI laptop i u garantnom listu pise da mogu da je garantni rok 45 dana i do tad moraju da poprave uredjaj, zamene uredjaj novim ili da daju adekvatnu zamenu ako nemaju isti uredjaj na lageru. Iskreno, kod mene se nigde ne pominju tih 72 sata.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

neprilagodjena ::

Sad iskopala link na MSI-evom sajtu o toj garanciji:
http://rs.msi.com/templates/html_72h.htm

Jesi li vidjela zvjezdicu i objašnjenje na dnu strane gdje se kaže 72 radna sata. Znači nemaš šta da se žališ na njih, jer sajt je javan i ima svojstvo javnog obavještenja.

Citat: ja imam MSI laptop i u garantnom listu pise da mogu da je garantni rok 45 dana i do tad moraju da poprave uredjaj, zamene uredjaj novim ili da daju adekvatnu zamenu ako nemaju isti uredjaj na lageru. Iskreno, kod mene se nigde ne pominju tih 72 sata.
Znači nije zakonski rok, već rok koji su oni postavili. Još uvijek nisam čuo da postoji zakonski rok, pa se začudih. Postoje neki rokovi ali sada da vas ne zamaram sa time.

offline
  • Pridružio: 29 Mar 2006
  • Poruke: 2215
  • Gde živiš: in the heart of the city

Ok, ali proslo je vec i tih 72 radnih sati. Za onu prvu zabunu su krivi prodavci a ne oni. Mene zanima da li ista mogu da uradim posto je prosao i taj njihov postavljeni rok od 72 radna sata?

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

Da trazis da ti vrate lap top u ispravnom stanju.

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

neprilagodjena ::Ok, ali proslo je vec i tih 72 radnih sati. Za onu prvu zabunu su krivi prodavci a ne oni. Mene zanima da li ista mogu da uradim posto je prosao i taj njihov postavljeni rok od 72 radna sata?

Koliko videh na sajtu na onom linku tih 72 radna sata pocinju da teku od momenta prispeca laptopa u njihov servis..znaci mozda laptop jos nije stigao do njihovog servisa i zato ti se ne javljaju...

offline
  • Pridružio: 29 Mar 2006
  • Poruke: 2215
  • Gde živiš: in the heart of the city

@Acid
Stigao je jos 13.01. Predala sam ga kurirskoj sluzbi 12.01. a posta je bila danas za sutra. I u call centru su mi rekli da racunaju od 13., znaci stigao je i prosao je rok. Grrrr....

@Grbe
Trazicu sutra a mislim da ce na kraju ovi iz call centra da skupe pare i da mi kupe novi samo da ih ne zovem vise. Mr. Green
Znaci nikakva pretnja inspekcijom nece upaliti ili nesto takvo?

@Famas
Ne znam kada i gde si kupio laptop. Nas je kupljen u decembru 2008. u nekoj prodavnici u Beogradu, u Vojvode Stepe ulici (da me ubijes ne bih mogla da se setim kako se zove), i tada je vec bilo te garancije a koliko mi se cini to je jos uvek aktuelno.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 541 korisnika na forumu :: 5 registrovanih, 1 sakriven i 535 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: brufen, Drug pukovnik, nik8282, pera12345, suton