Assassin's Creed: Brotherhood

3

Assassin's Creed: Brotherhood

offline
  • mcrule  Male
  • Legendarni građanin
  • Michael
  • Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
  • Pridružio: 21 Feb 2010
  • Poruke: 16934
  • Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W

Ocekivano! Tipicno za njih GUZ - Glavom U Zid



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • mcrule  Male
  • Legendarni građanin
  • Michael
  • Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
  • Pridružio: 21 Feb 2010
  • Poruke: 16934
  • Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W

Ajmo sada svi da lupamo glavama u zid LOL

Citat:pretpostavka je da ce izaci pocetkom sledece godine. Dok ce za konzole izaci 19.11.2010

Pa ako izadje pocetkom 2011. godine onda jos nekako ok, mada sumnjam, videcete oduzice se to JOS dalje bar do proleca GUZ - Glavom U Zid
Ajd da je samo to odlaganje problem, nego mnogo veci problem predstavlja ta zastita sto je Ivan pomenuo u postu GUZ - Glavom U Zid
Evo opet lupam glavom u zid...



offline
  • Pridružio: 11 Jan 2011
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Daleko

Ma samo da izadje i da radi na mom kompu Very Happy

offline
  • Pridružio: 30 Avg 2008
  • Poruke: 671

E ljudi da li neko zna kada ce tacno da izadje za pc

offline
  • Pridružio: 11 Jan 2011
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Daleko

Napisano: 12 Jan 2011 20:29

Drugovi moji mogu da se izvlace ali ce nam slavne ubice biti na monitorima jednog dana Cool Cool

Dopuna: 13 Jan 2011 9:49

E saznao sam kad izlazi za PC.Izlazi 22. februara ove godine

offline
  • Pridružio: 03 Jul 2010
  • Poruke: 536

Daj Boze da je tacno .Strpecu se i ponovo poceti keca da igram! Very Happy

offline
  • Més que un club
  • Glavni vokal @ Harpun
  • Pridružio: 27 Feb 2009
  • Poruke: 3898
  • Gde živiš: Novi Sad,Klisa

Jel neko nasao igru? msm 22 je prosao odavno i cudi me da nema jos...a za evropu tek stize 26.03... Sad

offline
  • Pridružio: 30 Avg 2008
  • Poruke: 671

Molim 26.03 pa sta je ovo vise ja cu da poludim ovo je stvarno vise bezobrazluk zbog ovoga vise nikad necu da kupim ubisoftovu original igricu Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

offline
  • mcrule  Male
  • Legendarni građanin
  • Michael
  • Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
  • Pridružio: 21 Feb 2010
  • Poruke: 16934
  • Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W

Evo i Test Play sa Sveta Kompjutera Smile


Assassin’s Creed: Brotherhood


Da je Ubisoft Politika, Assassin’s Creed bio bi njegov „Svet kompjutera”: jedini profitabilni cvetić u moru finansijskih crnih rupa koje bi i samog sotonu bacile u očaj. AC: Brotherhood je zato došao godinu dana ranije nego što je uobičajeno za franšizne nastavke igara maksimalnog profila, koje po tradiciji zahtevaju minimum 24 meseca inkubacije. Kapu dole za menadžment kompanije koji je mukotrpno motivisao programere, dizajnere i ostale expendablese da bi popravio krvnu sliku završnog računa. Šta o mamuzanju misle koderi koji su se stopili sa stolicama i videli porodicu pre prošle Nove godine, potpuno je irelevantno. Važnije je šta o rezultatu mislimo mi. Odnosno, ja. A i vi koji ćete ovo konzumirati, ulažući svoje oči, dragoceno vreme i rizikujući integritet mesnate pozadine u dodiru sa mekoćom fotelje.


Polunastavak koji je obimniji nego originalna igra donosi more novih gameplay ideja, pa čak i multiplayer.


Igračka publika, a i sami ubijevci nazivaju Brotherhood „međunastavkom”, naglašavajući da se ne radi o Assassin’s Creedu 3 već o mostu između dvojke i trojke. Hmeh? Kakav je to polunastavak koji je obimniji nego originalna igra, koji donosi more novih gameplay ideja, pa čak i multiplayer? Bez obzira na mali vremenski razmak, Brotherhood je ispao manje-više fenomalan pseudonastavak, kojem jedino nedostaje „Vau!” efekat dvojke. Ne shvatite nas pogrešno: ZOMG elemenata ovde ima na pretek, ali pošto više nisu novost, sada su samo OMG.


Protivnici više ne napadaju jedan po jedan, čekajući u redu da dobiju svoju šansu, već vas agresivno spopadaju sa svih strana.


Assassin’s Creed: Brotherhood donosi nastavak Eciove i Dezmondove priče bukvalno sekundu posle njihovih završnih scena u dvojci. Poštedevši život Rodrigu Bordžiji, Ecio je navukao bedu na vrat, jer ga armija predvođenja Čezarem B. sustiže u Monteriđoniu, koji pada pod opsadom, naš junak biva ranjen, a gear mu se resetuje i linija zdravlja smanjuje na default iz AC 2. Dominantni negativac Brotherhooda, tročlana porodica Bordžija (Čezare, Rodrigo i Lukrecija), svoju bazu moći ima u Rimu, gde ćete ih ekskluzivno ganjati i njihovu imperiju razgrađivati ciglu po ciglu.


Zbog specifične mehanike i sporog tempa, Brotherhood multiplayer ne možemo uporediti ni sa čim što trenutno postoji na tržištu.


Ako bismo Brotherhoodu nešto zamerili u sferi priče, to bi se svelo na činjenicu da nakon fascinantne holo-scene iz finiša AC 2 nema više treperavog iščekivanja naučnofantastičnog objašnjenja. Pozadina svega manje-više je jasna (ako nije, odigrajte ponovo dvojku sa prstima van ušiju ili iščitajte objašnjenje na Wikipediji). Klimaks se desio, sve posle njega je lagani, ritmički mmmmmm, bez obzira na fakat da je finiš Brotherhooda obojen sa više agresivnog SF-a nego ikada pre (Ecio) i odsečen sumanutim cliffhangerom (Dezmond).


Fundament AC: Brotherhooda je opšta ekspanzija sandbox ideje kroz veliki izbor sporednih aktivnosti u masivnom okruženju (Rim u igri je tri puta veći nego Firenca iz AC 2) i uvođenje novih gameplay momenata. Prvi i relativno manje bitan (bez obzira na to što stoji u naslovu) jeste regrutacija sveže krvi u bratstvo Assassina. Golubarnici koji su u dvojci služili za preuzimanje opcionih misija sada su redizajnirani i služe kao organizaciono čvorište za slanje kolega u akcije i nadograđivanje njihovog oklopa i oružja ako ih prežive i steknu XP. Ubice koje ste dobro nabudžili kroz te pasivne misije (koje vam donose novac) mogu vam biti od koristi i u borbi sa stražom. U fajt ih pozivate levim bamperom, a momci i devojke maksimalnog levela u stanju su da sliste desetinu teških oklopnika za nekoliko sekundi. Elemenat usko povezan sa regrutacijom jeste borba za teritoriju, odnosno ubijanje kapetana straže i paljenje osmatračkih kula, što delove grada „čupa” iz ruku Bordžija, a vama omogućava regrutaciju i investiciju florina u prodavnice i landmarkove (ekonomski momenat igre skoro je isti kao u dvojci). Pomalo je bez veze to što su Bordžije totalno pasivne: kada jednom osvojite distrikt, on ostaje vaš za stalno. Za porodicu poznatu po lukavstvu i proaktivnom oportunizmu virtuelne Bordžije su obični babuni koji se mire sa sudbinom.

Izmene borbenog sistema su supstancijalne, prevashodno zbog činjenice da vas protivnici više ne napadaju jedan po jedan, čekajući u redu da završite sa aktuelnim da bi dobili svoju šansu, već vas agresivno spopadaju sa svih strana, što borbu čini realnijom i fluidnijom. Novi borbeni potezi, od kojih je najznačajniji udarac nogom za razbijanje garda, pomažu da ujednačite teren. Igra je, naravno, i prepuna novog oružja, od kog se po brzosmrt-megazgaz statusu izdvaja samostrel. Dvadeset „instakill” strelica (sa max nadograđenim tobolcem) koje ne razbijaju stealth mogu svaki sukob učiniti trivijalnim ako po inerciji krenete da zanemarujete drugo oružje.

Najveća novost Bratstva je multiplayer, elemenat za koji su mnogi tvrdili da je nemoguć/nepotreban za ovakav tip igre. Jedinstvena igra mačke i miša (u timskoj ili individualnoj izvedbi), u kojoj za cilj imate eliminaciju tačno određenog igrača, podrazumeva ponavljanje svega onog što ste u single playeru radili da zavarate AI stražara, ali sa ciljem zamazivanja očiju živom protivniku. Zbog specifične mehanike i sporog tempa, Brotherhood multiplayer ne možemo uporediti ni sa čim što trenutno postoji na tržištu.

Assassin’s Creed: Brotherhood skoro da je pun pogodak; oči bode samo prazni zazor s vrha čaše, u koji je Ubisoft trebalo da naspe malo bratske ljubavi i za PC igrače, osuđene na čekanje do proleća 2011.









Izvor:
http://www.sk.rs/2010/12/siop21.html


Ziveli


Sad jos samo da izadje... Bebee Dol -_-'
I da ne bude one njihove retardirane zastite(ali bice ne brinite se)... GUZ - Glavom U Zid

offline
  • Pridružio: 30 Avg 2008
  • Poruke: 671

Za tu zastitu sam cuo da je ukidaju nzm gde sam to procitao zato sto su ljudi mogli da igraju igrice samo sa netom i kada padne server u ubisoftu ljudi nisu mogli da igraju msm stvarno bi trebalo da je ukinu
A igrica stvarno izgleda odlicno

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1239 korisnika na forumu :: 51 registrovanih, 8 sakrivenih i 1180 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, A.R.Chafee.Jr., airsuba, Apok, babaroga, bagor10, Bojan85, bojank, Boris Bosiljčić, bufanje, CrazyDiablo, darkangel, dejina811, djordje92sm, DonRumataEstorski, flash12, GandorCC, Georgius, GORDI, goxin, havoc995, ivicasimo, Kubovac, kybonacci, loon123, M1los, madza, mean_machine, Mercury, milenko crazy north, Milometer, moldway, nuke92, panonski mornar, pein, procesor, radionica1, S2M, SR-3m, Toper, vathra, vlad4, vladaa012, vladulns, voja64, wizzardone, YugoSlav, Zaledjeni, zdrebac, zeo, zillbg