Bolovi nakon menstruacije

Bolovi nakon menstruacije

Idi na vrh
offline
  • Pridružio: 12 Jun 2010
  • Poruke: 1

Nadam se da neko moze da mi pomogne.Naime, u zadnjih nekoliko meseci mi se desava da par dana nakon menstruacije imam boloveu stomaku i ledjima isto kao pred menstruaciju,i to onda traje 10-15 dana. Pila sam Yaz godinu dana, 24. maja sam popila zadnju pilulu i tad sam prestala sa koriscenjem. Dobila sam na vreme, i posle 5 dana bolovi su opet poceli. Nisam trudna, pored tableta koristili smo i kondom, uradila sam i 2 testa i oba su negativna. Ako neko zna da mi kaze sta i moglo biti, bila bih vam zahvalna,jer kod ginekologa ne mogu u narednih mesec dana.
Hvala



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.

Potreban je samo minut da se registrujete - da biste učestvovali u diskusiji:
Izaberite vaše korisničko ime [username] :
Vaša email adresa je [email] : Email adresa mora biti tačna!
Ukucajte željenu šifru [password] :
Ukucajte šifru ponovo [password again] :
Jezik [language] :




Ili se jednostavno uloguj preko Facebook-a:
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 403 korisnika na forumu :: 34 registrovanih, 7 sakrivenih i 362 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1311 - dana 15 Nov 2012 21:40

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Sale, aramis s, Bobo123, boyce, branko62, Chuck Norris, Cili2, deri3891, dexter300, Dicus, djboj, Dorcolac2, drimer, Kožedub, KUZMAR, lakiluciano, Lunar Module, PanchoVilla, Penzula, Phalcon, pustinjski_tolstolobik, Ray1973, Recce, Ričard, sachma, Srki94, stalker2, Trpe Grozni, vasjas, vathra, Vislaseki, zixo, zlatkoa987, Žan Klod vam dam
Siguran hosting