odgovor reklamacije sa telenor portala

odgovor reklamacije sa telenor portala

offline
  • Pridružio: 08 Jan 2009
  • Poruke: 35
  • Gde živiš: BG SFRJ

Citat:Subject:Reklamacija korisnika sa portala
Postovani


prijavu uznemiravanje, ukoliko se isto vrsi putem propustenih poziva, je potrebno izvrsiti licnim odlaskom u Telenor predstavnistvo kom prilikom biste kolegama na uvid podneli aparat sa evidentiranim propustenim pozivima (minimum pet) i licnu kartu.


Srdacan pozdrav,

Sluzba reklamacija
Korisnicki servis
Telenor d.o.o.
tel: +381 63 9863
fax: +381 63 311311
e-mail: reklamacije@telenor.rs
Zagrljaj



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 719 korisnika na forumu :: 44 registrovanih, 5 sakrivenih i 670 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Boris90, BORUTUS, CikaKURE, Denaya, Djokislav, DPera, dragoljub11987, DragoslavS, FileFinder, FOX, funder, Goran 0000, Hans Gajger, Krvava Devetka, lelemud, Litostroton, ljuba, Luka Blažević, mercedesamg, Mi lao shu, milenko crazy north, milutin134, mnn2, nenad81, nextyamb, nuke92, rajkoplje, ruma, sasa87, slonic_tonic, Srle993, stegonosa, Stoilkovic, theNedjeljko, Tvrtko I, vathra, Vatreni Zmaj, W123, wizzardone, wolf431, yrraf, |_MeD_|, šumar bk2