Stari zakon za polaganje-dokle vazi

1

Stari zakon za polaganje-dokle vazi

offline
  • Més que un club
  • Glavni vokal @ Harpun
  • Pridružio: 27 Feb 2009
  • Poruke: 3898
  • Gde živiš: Novi Sad,Klisa

Zanima me da li jos uvek moze da se prijavi za polaganje voznje po starom zakonu da ne bih kasnije morao da dajem 600 i kusur evra za 6mesecnu obuku?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • irenaa 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 26 Sep 2011
  • Poruke: 2

Da li neko zna da mi odgovori,da li je moguce da polozim psp,a zatim odmah da nastavim za b kategoriju,posto sam cula da cu tako proci sa upola manje para,a znam da vozim tako da bi mi 20 casova bilo sasvim dovoljno???



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Mislim da u tom slucaju imas 20 casova umesto 40. Nisam potpuno siguran u ovo, ali cini mi se da je tako.

offline
  • PHP developer
  • Pridružio: 22 Mar 2006
  • Poruke: 3745
  • Gde živiš: 127.0.0.1

FAMAS ::Mislim da u tom slucaju imas 20 casova umesto 40.

Ja sam upravo tako dobio dozvolu, doduse pre godinu dana Wink ali u svakom slucaju nisam vozio svih 40 casova.

offline
  • higuy  Male
  • Legendarni građanin
  • penzionisani tabijatlija
  • crni hronicar
  • Pridružio: 21 Apr 2010
  • Poruke: 8565
  • Gde živiš: Dubocica

Kad sam ja polagao vozacki, prvo PSP pa onda B, trebalo je da se vozi samo 20 casova. Dobio sam i danas imam dve dozvole, prvo sam dobio PSP dozvolu, trebalo je za nju poloziti test, pa tek onda posle testova i voznje onu za B kategoriju. U pitanju je polaganje po starom zakonu, ne po ovom novom.

offline
  • irenaa 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 26 Sep 2011
  • Poruke: 2

e,puno vam hvala,tako sam nesto i mislila,a i treba mi samo 20 casova.nadam se da jos nije krenulo nesto po novom Bebee Dol

offline
  • Més que un club
  • Glavni vokal @ Harpun
  • Pridružio: 27 Feb 2009
  • Poruke: 3898
  • Gde živiš: Novi Sad,Klisa

a da meni neko odgovori? Razz

offline
  • bane85  Male
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 18 Apr 2008
  • Poruke: 9
  • Gde živiš: bgd

Novi pravilnik o obuci vozaca sluzbeni glasnik 24.5.2012.godine

jos 5 meseci po starom

Zakonom o bezbednosti u saobraćaju propisan je visok nivo kvaliteta u pogledu vozila, kadrova i odgovarajuće tehničke opreme, koju poseduju auto škole, što će sigurno uticati na povećanje cena obuke.

Sadašnja cena obuke za B kategoriju iznosi od 20.000 do 35.000 dinara, a očekuje se da, između ostalog i zbog uvođenja teorijske nastave(policija je poslala predlog Vladi da cena jednog časa vožnje bude 1.000 dinara sa PDV-om, dok bi cena teorijskog časa iznosila 250 dinara), ona poraste na minimum 50.000 dinara.

Novi pravilnici: o teorijskoj i praktičnoj obuci kandidata za vozače i o organizovanju, sprovođenju i načinu polaganja vozačkog ispita; objavljeni su u Službenom glasniku Republike Srbije 24.5.2012. godine.

Ovi pravilnici stupaju na snagu istekom pet meseci od dana objavljivanja u Službenom glasniku.

Kandidat koji je započeo, a nije završio obuku za upravljanje vozilima određene kategorije pre stupanja na snagu ovog pravilnika, obuku može završiti u roku od tri meseca.

Kandidati koji su započeli, a nisu završili obuku do dana stupanja na snagu ovog pravilnika, teorijski ispit polažu nakon završene praktične obuke, koja se mora završiti najkasnije u roku od tri meseca od dana stupanja na snagu ovog pravilnika i nakon što obave dodatnu teorijsku u praktičnu obuku u trajanju od po najmanje tri časa. Ovi kandidati praktični ispit polažu nakon položenog teorijskog ispita i položenog ispita iz prve pomoći.

Kandidati koji su završili obuku do dana stupanja na snagu ovog pravilnika, teorijski ispit polažu nakon što obave dodatnu teorijsku i praktičnu obuku u trajanju od po najmanje tri časa, a praktični ispit polažu nakon položenog teorijskog ispita i položenog ispita iz prve pomoći.

Kandidati koji su položili teorijski deo ispita do dana stupanja na snagu ovog pravilnika, polažu praktični ispit nakon što obave dodatnu teorijsku i praktičnu obuku u trajanju od po najmanje tri časa. Nemaju prvu pomoć.

Auto-škola će započeti dodatnu teorijsku i praktičnu obuku kandidata kada utvrdi sadržaj dodatnih časova teorijske i praktične obuke, koji mora obuhvatiti promene u propisima o bezbednosti saobraćaja i njihov uticaj na bezbedno upravljanje vozilom u saobraćaju na putu.
Obuka po starom
Obuka za vozače do kraja godine po starim propisima

24. Maj, 2012.

Novi pravilnici vezani za obuku vozača: Pravilnik o organizovanju, sprovođenju i načinu polaganja vozačkog ispita i Pravilnik o teorijskoj i praktičnoj obuci kandidata za vozače; objavljeni su u Službenom glasniku Republike Srbije 24.05.2012. godine.

Od momenta objavljivanja u Službenom glasniku proći će još pet meseci dok zvanično ne stupe na snagu. Od momenta stupanja na snagu novih pravilnika dat je dodatni rok od tri meseca u kome će kandidati za vozače, koji su započeli obuku po starom, imati vremena i da je dovrše.
Vozači koji su započeli obuku po postojećem sistemu, a nisu je završili do stupanja na snagu novih pravilnika moraće da odslušaju dodatna tri časa teorijske nastave i da izvoze tri dodatna praktična časa. Tek posle toga i položenog teorijskog dela ispita mogu da pristupe polaganju praktičnog dela vozačkog ispita.

Oni koji su položili teorijski ispit do stupanja na snagu novih pravilnika takođe će morati da pohađaju dodatne časove pre polaganja praktičnog dela ispita.

Oni koji na dan stupanja na snagu novih pravilnika nemaju položen teorijski deo ispita moraće posebno da polažu ispit iz prve pomoći.

Danom stupanja na snagu novih pravilnika, ispit se, kako teorijski deo tako i praktični, polaže po novom pravilniku, a samo obuka se može vršiti po starom još 3 meseca.

Pravilnicima, na čije se usvajanje čekalo već duže vreme, predviđene su brojne promene u načinu obuke vozača. Broj praktičnih časova vožnje ostaje isti, 40, a uvodi se i obavezna teorijska nastava u trajanju od 40 časova, od kojih će 10 biti odvojeno za vežbe.

Vežbe obuhvataju razmatranje konkretnih saobraćajnih situacija, rešavanje ispitnih pitanja i bliža objašnjena pitanja iz programa teorijske obuke.

Program teorijske obuke kandidata podeljen je po temama predavanja: bezbednost saobraćaja, vozač, put, itd. a za svaku temu je propisan minimalni fond časova.

Čas teorijske obuke kandidata traje 45 minuta, a odmor između časova najmanje 10, a najviše 30 minuta. U toku jednog dana kandidat može imati najviše 3 pojedinačna časa teorijske obuke.

Praktična obuka kandidata može otpočeti tek nakon što kandidat položi teorijski ispit i dobije potvrdu o položenom teorijskom ispitu.

Praktična obuka kandidata se obavlja na časovima koji traju 45 minuta ili na dva spojena časa u ukupnom trajanju od 90 minuta. U toku jednog dana kandidat može imati najviše 2 časa praktične obuke u upravljanju vozilom.

Praktična obuka kandidata za vozača motornih vozila kategorije B traje najmanje 40 časova, mada postoje izuzeci u pogledu broja neophodnih časova, za vozača koji već poseduje vozačku dozvolu neke niže kategorije.

Praktični ispit se polaže iz upravljanja vozilom na uređenom poligonu za praktičnu obuku i u saobraćaju na javnom putu, kao jedinstveni ispit. Pre početka praktičnog ispita, kandidat metodom slučajnog izbora bira jedan ispitni zadatak iz fonda svih ispitnih zadataka auto škole koja sprovodi ispit(iz centralne baze podataka ili kovertiran). Ispitna komisija daje kandidatu izabrani ispitni zadatak u pisanom obliku, radi upoznavanja sa istim i pruža potrebna objašnjenja o načinu i uslovima polaganja praktičnog ispita.

U tom zadatku je redosled sprovođenja poligonskih radnji, trasa kretanja na delu ispita koji se sprovodi u saobraćaju na javnom putu i radnje koje se izvode na pojedinim delovima trase.

Deo praktičnog ispita koji se sprovodi u saobraćaju na javnom putu, za kategorije vozila AM, A1, A2, A, B1, B i BE, po pravilu traje najmanje 25 minuta.
Deo praktičnog ispita koji se sprovodi u saobraćaju na javnom putu, za kategorije vozila C1, C, C1E, CE, D, D1, D1E i DE, po pravilu traje najmanje 40 minuta.
Deo praktičnog ispita koji se sprovodi u saobraćaju na javnom putu, za kategorije vozila F i M, po pravilu traje najmanje 20 minuta.

Pravilnicima se definišu i uslovi koje će auto-škole morati da ispune. Predviđen je visok nivo kvaliteta kadrova, licenciranje predavača i ispitivača u roku od jedne godine, kao i savremena tehnička oprema u smislu video nadzora prilikom polaganja testova i tokom odvijanja nastave. Međutim, zbog oštrijih uslova poslovanja auto-škola neminovno će doći do povećanja cena obuke koja prema predviđanjima neće iznositi manje od 50.000 dinara.

Evo i linka
autoskolesrbije.org/documents/Sl%20glas.....202012.pdf

offline
  • Pridružio: 12 Sep 2012
  • Poruke: 1

Nigde nisam video informaciju,ako neko sada upise obuku(po starom) i zavrsi je u predvidjenom roku,(znaci pre 25.01.2013),a ne polozi voznju do tokg 25.01.2013,sta biva sa njegovom dotadasnjom obukom.Koliko sam ja shvatio da obuka "vazi",samo polaze sve po novom.ovo pitam jer se negde pojavila info.da obuka "propada",ako se ne polozi voznja do 25.01.2013???pa sve mora ponovo???

offline
  • Pridružio: 01 Jul 2012
  • Poruke: 29

Moras sve da polozis do 25.01.2013 i obuku i da polozis voznju inace sve kreces ispocetka, znaci platio si do tada 250e i nisi polozio opet ces morati da platis novih 600e!

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 475 korisnika na forumu :: 4 registrovanih, 1 sakriven i 470 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Dorcolac, marsovac 2, mrav pesadinac, voja64