Problem sa sistemom

1

Problem sa sistemom

offline
  • Nerko23
  • Pridružio: 07 Apr 2012
  • Poruke: 53

Nakon nekog vremena dok mi računar radi (10-ak minuta,nekad i više) pojavi se plava podloga sa ovom porukom:
" Hardware malfunction
Call your hardware vendor for support
NMI:Parity check/ memory parity error
*** The system has halted*** "
Šta da radim.
mycity.rs/must-login.png



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Preuzmite program BlueScreenView (velik je samo 54 KB) sa sledećeg linka:
http://www.nirsoft.net/utils/bluescreenview.zip
i sačuvajte ga na desktop.

Otpakujte zip arhivu na desktop.
Pokrenite program BlueScreenView.



Sa spiska dmp fajlova koji se prikažu, izaberite onaj sa najnovijim datumom.
Kliknite na ikonicu diskete, a zatim sačuvajte izveštaj na desktop kao txt fajl, kojem ćete dati ime po vašoj želji.



Pošaljite taj fajl klikom na "Prikači fajl" ispod polja za pisanje poruke. Klikom na "Browse" nađite fajl koji treba da pošaljete, zatim kliknite na "Okači".



Zatim kliknite na "Objavi" da biste poslali poruku sa prikačenim fajlom.



offline
  • Nerko23
  • Pridružio: 07 Apr 2012
  • Poruke: 53

U mene se pjavi ovo

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Očigledno da nije uključeno snimanje minidump izveštaja. OK, rešićemo i to.
Najpre, uključi snimanje minidump izveštaja po sledećem uputstvu:



Zatim, kad se ponovo pojavi taj plavi ekran sa belim slovima, restartuj računar, uđi u Windows i ponovo pokreni onaj program koji sam ti maločas predložio, i pošalji nam izveštaj.

offline
  • Nerko23
  • Pridružio: 07 Apr 2012
  • Poruke: 53

Opet isti problem nema ničeg. Sad

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

SlobaBgd ::
Zatim, kad se ponovo pojavi taj plavi ekran sa belim slovima, restartuj računar, uđi u Windows i ponovo pokreni onaj program koji sam ti maločas predložio, i pošalji nam izveštaj.


Dakle, sačekaj da se ponovo pojavi poruka ispisana belim slovima na plavoj pozadini, pa nakon toga opet odradi ono sa programom koji sam ti predložio.
Da bude jasno, ostupak koji sam ti predložio je zbog dijagnoze, da vidimo zašto se to dešava. Zato nam treba taj izveštaj.
Kad budemo dobili izveštaj, videćemo šta može da bude uzrok problema i kako da ga rešimo.

offline
  • Nerko23
  • Pridružio: 07 Apr 2012
  • Poruke: 53

Napisano: 23 Jul 2012 23:57

Pomozite mi opet isti problem nema nista .... Pojavio se opet i ja restartam racunar pokrenem program i opet nista.

Dopuna: 24 Jul 2012 0:01

SlobaBgd ::SlobaBgd ::
Zatim, kad se ponovo pojavi taj plavi ekran sa belim slovima, restartuj računar, uđi u Windows i ponovo pokreni onaj program koji sam ti maločas predložio, i pošalji nam izveštaj.


Dakle, sačekaj da se ponovo pojavi poruka ispisana belim slovima na plavoj pozadini, pa nakon toga opet odradi ono sa programom koji sam ti predložio.
Da bude jasno, ostupak koji sam ti predložio je zbog dijagnoze, da vidimo zašto se to dešava. Zato nam treba taj izveštaj.
Kad budemo dobili izveštaj, videćemo šta može da bude uzrok problema i kako da ga rešimo.

sacekao sam pojavio se plavi ekran sa bijelim slovima, pa restartao racunar, pokrenuo program ali opet nista nema,dali ima kakav bolji program za dijagnozu problema ?

offline
  • Pridružio: 02 Feb 2008
  • Poruke: 14018
  • Gde živiš: Nish

Postavi nam izvestaje ova dva alata:


Arrow

Skini MiniToolBox na Desktop;
Pokreni ga dvoklikom, strikliraj sve ponudjene stavke i klikni na Go;
Nakon sto aplikacija zavrsi rad, izbacice izvestaj u Notepad-u; taj izvestaj okaci u sledecoj poruci da pogledamo.




Arrow

Preuzmi instalaciju za WhoCrashed program sa sledeceg linka:
http://www.resplendence.com/download/whocrashedSetup.exe
Ovaj program ce analizom pokusati proveriti koji drajver je uzrocnik greske.
Napomena: ovaj program zahteva instalaciju.



Dvoklikom pokreni instalaciju i klikni Next. Stikliraj opciju I Accept the agreement pa zatim ponovo na Next.
Program instaliraj na onu lokaciju i pod onim imenom koju ti program ponudi.
Klikni na Next i u sledecem prozoru klikni Next
Stikliraj opciju Create a Desktop Icon i potom klikni na Next pa zatim na Install.




Arrow Kada instaliras WhoCrashed program,pokreni ga.

Napomena: Ukoliko ti program izbaci obavestenje koje bi trebalo da izgleda ovako:

Klikni na Download the requested file from Microsoft site now i pricekaj da se proces
preuzimanja dodatnih fajlova i njihova instalacija dovrsi.



Kada se program pokrene klikni na dugme Analyze.
Kada program zavrsi analizu izbacice ti prozor sa obavestenjem. Klikni Ok.

Desni klik na prostor stranice programa sa izvestajem i izaberi opciju Select All.
Desni klik na prostor stranice programa sa izvestajem i izaberi opciju Copy
Otvori novi notepad i izaberi opciju Paste da bi kopirao sadrzaj loga u notepad.

Sada mozes zatvoriti program.

Arrow Okaci notepad sa sadrzajem loga u sledecu poruku

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Ovaj program je sasvim dobar za dijagnozu, nego nema odakle da povuče izveštaj. No, nije bitno.

Šta si poslednje radio pre nego što se pojavila ta greška? Da li si insdtalirao Windows, drajvere, da li si nešto menjao u kućištu?

Izgleda da je u pitanju memorija ili pogrešan drajver.
Sledećim postupkom vrši se testiranje RAM memorije.

1. Za pokretanje sa CD-a, ispratite sledeće uputstvo: + Klikni

2. Za pokretanje sa USB-a, ispratite sledeće uputstvo: + Klikni

3. Sačekajte da se učitaju neophodni fajlovi, nakon čega počinje testiranje RAM memorije. Testiranje treba da traje bar 8 sati ili 6 prolaza (pass).



U slučaju da se u delu Errors pojave upisi, RAM memorija je oštećena.

Ovako će izgledati u slučaju da je RAM memorija oštećena:



Ako se pojave greške (errors), treba testirati svaki modul RAM-a posebno, da biste utvrdili koji je neispravan. Ako svi moduli prođu pojedinačno testiranje bez greške, verovatno je neki od memorijskih slotova na ploči neispravan. Ubacite pouzdano ispravan modul RAM-a u jedan slot i testirajte ponovo. Ako se ne pojavi greška, ubacite taj modul u sledeći memorijski slot i testirajte ponovo. Ponavljajte ovu proceduru dok ne pronađete koji memorijski slot je neispravan.

offline
  • Nerko23
  • Pridružio: 07 Apr 2012
  • Poruke: 53

INstalirao sam Windows 7 Ultimate. evo sa MiniTool
mycity.rs/must-login.png

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1167 korisnika na forumu :: 40 registrovanih, 7 sakrivenih i 1120 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Andrija357, Apok, cavatina, cenejac111, Dannyboy, Dimitrise93, Djokislav, DragoslavS, dushan, FOX, Hamannche, Karla, Krvava Devetka, kubura91, madza, Mi lao shu, minmatar34957, miodrag, mnn2, nebkv, nemkea71, opt1, Oscar2, Panter, panzerwaffe, procesor, S1Mk3, Sirius, sovanova95, Srle993, stalja, suton, Vladko, ZetaMan, zlaya011, |_MeD_|, žeks62, 125, 79693