Poslao: 07 Jul 2011 14:54
|
offline
- Shonewizard

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 25 Jun 2009
- Poruke: 533
- Gde živiš: U kuci!
|
Interesuje me uz pomoc kojeg programa se moze doci do neceg slicnog ovome i koja 'kolicina' znanja je potrebna?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 08 Jul 2011 16:21
|
offline
- Shonewizard

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 25 Jun 2009
- Poruke: 533
- Gde živiš: U kuci!
|
Napisano: 07 Jul 2011 18:02
lnenad ::Slicnog cemu, 3d modelu na slici ?
Da, naravno. Modelu i pratecoj opremi.
Dopuna: 08 Jul 2011 16:21
Ideje? Predlozi?
|
|
|
|
Poslao: 08 Jul 2011 16:55
|
offline
- lnenad

- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
3DS Max, Maya, Blender itd... Zahtijeva solidno znanje.
|
|
|
|
Poslao: 08 Jul 2011 17:33
|
offline
- Shonewizard

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 25 Jun 2009
- Poruke: 533
- Gde živiš: U kuci!
|
lnenad ::3DS Max, Maya, Blender itd... Zahtijeva solidno znanje.
Pretpostavio sam, u svakom slucaju hvala.
|
|
|
|
Poslao: 08 Jul 2011 18:59
|
offline
- Pridružio: 19 Feb 2010
- Poruke: 195
- Gde živiš: Beograd
|
Ako mislis na spravu mozes posle par tutoriala za mayu ili max ako mislis na devojku to je vec daleko teze.
|
|
|
|
|
Poslao: 08 Jul 2011 20:54
|
offline
- Pridružio: 19 Feb 2010
- Poruke: 195
- Gde živiš: Beograd
|
Ako taj program moze da eksportuje mesh kao .obj file u mayu mozes da importujes taj mesh kao .obj file
|
|
|
|
Poslao: 08 Jul 2011 22:21
|
offline
- lnenad

- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Tj. reci nam da li ikako moze da eksportuje ? (tesko)
|
|
|
|
Poslao: 08 Jul 2011 22:26
|
offline
- zeljko f

- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Moze
Citat:MakeHuman incorporates a range of plugins to export a modelled and posed figure in 3D graphics formats supported by a very wide range of external modellers and rendering engines. These export functions have been written as Python plugins that can easily be extended and can serve as examples to enable other interfaces to be readily constructed. Support for the Renderman format is built into the MakeHuman application. Aqsis is the officially supported Renderman format renderer, but export to other formats and other renderers is also provided. Formats actually supported:
rib (renderman)
obj (wavefront obj)
mhx (special format to export in Blender)
dae (collada)
md5 (Doom 3 format, available from alpha6)
|
|
|
|