Početnik i Maya 8.5?

Početnik i Maya 8.5?

offline
  • Pridružio: 15 Feb 2007
  • Poruke: 443

Do sad sam od 3D programa koristio jedino ProDESKTOP kome je namena potpuno drugačija, tj. to je inžinjerski program u kome se rade razni 3D crteži i projekti i Meke Human pomoću kojeg je moguće jedino praviti 3D crteže ljudi ili nekih stvorenja, tipa 8-mi putnik, mada se može napraviti i material za animaciju i ako sam program ne može da animira (barem koliko sam ja skontao).

U svrhu 3D animiranja raznih likova, ljudi, predmeta i dr. skinuo sam i probao nešto malo Blender i 3D Max trail, ali su mi dosta komplikovani programi za početak rada na ovom polju, pa me zanima da li je lakše raditi u Maya-i ili da se batalim takve rabote? Zanima me, pošto sam početnik u radu sa ovakvom vrstom programa, vredi li uzimati Maya 8.5 za početak učenja ili ne?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Bojan  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 13 Nov 2003
  • Poruke: 11059
  • Gde živiš: Novi Sad

Ajde probaj Poser pre Maye. Mnogo je laksi i od 3d maxa i od maye. U njemu vec imas neke gotove modele tipa ljudksko delo, odeca i ostalo a mozes jos da skines brdo stvari. Ni sama animacije nije teska. Mislim da ti je to najlaksi i najbrzi nacin da nesto radis u 3d.



offline
  • Pridružio: 16 Mar 2007
  • Poruke: 51
  • Gde živiš: Novi Sad

pa....
pozer je prilicno ogranicen soft istina je da ces u njemu brzo doci do rezultata ali ces ostati bez sustine.... u pozeru editujes stvari ne stvaras ih a takav pristup te ogranicava....

sto se tice max i maye trenutno zajzastupljenijih kod nas....
sustina im je ista pristup je isti uglavnom alati 90 posto slicni samo se
drugacije zovu...
jedino ti treba naporan rad i upornost....

Nemoj da pocinjes od karaktera i karakterne animacije iako izgleda
jednostavno nije ,zapravo je to (uz industriske animacije) najslozeniji
deo 3d posla.
pocni od jednostavnih geometriskih oblika (cekic, kasika ,flasa ,...)
ako te zanima karakterna animacija odnosno dizajn karaktera uci
crtanje anatomiju i vajanje , uz tehnike u 3d softu, koji odaberes...

offline
  • Pridružio: 15 Feb 2007
  • Poruke: 443

Za početak mi i trebaju predmeti, tipa čekića, lopata i još po nešto tome slično, animacija kasnije, otom potom. Imam u planu da radim sajt za firmu, pa me zanima da li je lakše napraviti crtež npr. mešalice ili lopate u Maya-i ili da to radim u Corel-u, Adobe Ilustrator-u i Photoshop-u, koji mi jako dobro idu od ruke?

offline
  • Pridružio: 16 Mar 2007
  • Poruke: 51
  • Gde živiš: Novi Sad

pa pitanje je vrlo neodredjeno... meni je jednako da to uradim u maxu
mayi a moj komsija bi najlakse to napravio od metala pa slikao
radi ono sto ti lezi i sto donosi rezultate...

offline
  • Pridružio: 15 Feb 2007
  • Poruke: 443

OK, kako god........
Oprobaću se u Maya-i, pa ćemo videti rezultat. Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 873 korisnika na forumu :: 33 registrovanih, 3 sakrivenih i 837 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aleksmajstor, Altay, Arhiv, commando nord, DJ GlavomITacticalBeardom, Djokislav, gzoki, Joja2, Kos93, kosarkkas, kovinacc, Lucije Kvint, LUDI, M Kovačević Fleka, madza, Marko Marković, mean_machine, mercedesamg, Mercury, MikeHammer, mushroom, nikoladgajic, RADOVAN.S, Recce, repac2, rodoljub, S-lash, Sale.S, trajkoni018, Vexon, vlvl, Voivoda