GAME MAKER -->Dakle :

101

GAME MAKER -->Dakle :

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2009
  • Poruke: 226

Napisano: 16 Feb 2010 16:52

pa ja pokusavam da nadjem ali da se neubijem>

Dopuna: 16 Feb 2010 17:57

Uspeo sam preko googla

Dopuna: 16 Feb 2010 18:17

Kako da naoravim kad dodje u kontakt sa zidom da nestane nego da nastavi da se pomera kao i obicno ali da nemoze da prodje kroz zid e da i kako da napravim kad prolazi kroz vrata da ide ispod njix a ne ovako?


https://www.mycity.rs/must-login.png

to je fajl



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Au ovo ti je 3D. Jedino da pitas zmmaja na njegovom forumu:
http://www.zmajsoft.com/



offline
  • Pridružio: 10 Dec 2009
  • Poruke: 258
  • Gde živiš: Kosovo

A radi vama zmajsoft.com meni nece

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Ma i meni nije htelo. Imala je neka greska u MySQL bazi. Sada hoce...

EDIT: Ma jos nesto zeza...

offline
  • Pridružio: 10 Dec 2009
  • Poruke: 258
  • Gde živiš: Kosovo

Dosad sve nekako sam se zezo sa Game Makerom nista nisam shvacao bas bas ozbiljno Smile
Sada sam se uozbiljio i resio da Naucim da pravim igrice makar ga ucio 10 godina Very Happy
E sad Zeleo bi da mi neko napise mali tutorial za GM skripting i nesto za drag&drop
1)sta je else?
2) sta je var?
3) start blok i end blok za sta slzi
ZA STA SLUZE TE KOMANDE I ZA STA SE UPOTREBLJAVAJU?!?!?!?!?!?
Very Happy Very Happy
ZMAJSOFT NECEEEE A JA ZELIM DA SKINEM TUTORIAL!!!

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 16 Feb 2010 19:43

Uskoro ce verovatno zmajsoft da proradi...
Do tada:
1. Else, pa prevedi ga sa engleskog, znaci inace. Znaci postavljas neki uslov:
if instance_number(obj_treasure)=0 //ukoliko je broj objekta obj_treasure jednak nuli... instance_destroy(); //objekat se unistava else //ukoliko nije jednak nuli, tj. inace... show_message('Nisi sakupio svo blago');//...prikazi ovu poruku
2. Var isto prevedi sa engleskog. To znaci varijabla, tj. promenljiva.
var ammo (promenljivu ammo)
var hp (promenljivu hp)
3. Start blok i end blok koristis kada trebaju vise radnji da se izvrse:
if instance_number(object2)=0 //ukoliko je broj objekta object2 jednak nuli... { instance_destroy(); //objekat se unistava score=0;//postavlja se rezultat na 0 health=100;//health se postavlja na 100 }

Dopuna: 16 Feb 2010 19:48

@Srdjan (KOSOVO)
Pa evo ti ovo radi:
http://zmajsoft.com/plus/GM/Skripting.htm

offline
  • Pridružio: 28 Okt 2009
  • Poruke: 212
  • Gde živiš: Kanjiza

meni zmajsoft.com radi!!!

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2009
  • Poruke: 226

Ma nije ono 3D pogledaj bolje to je background kao 3D

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Ma tiles su kao 3D, ali ukoliko ih takve zelis, to ti je 3D. Pitaj zmmaja, sada mu radi sajt.

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2009
  • Poruke: 226

Napisano: 16 Feb 2010 22:13

A sta zmaj nije vise ovde? ? ?? ? ? ? na ovoj temi? ? ?? ? ? ?? e nemam sajt Sad. Nije vezano za temu ali zna li neko gde su stali na happy sa bleachom?

Dopuna: 16 Feb 2010 22:14

Ali ipak to nije 3D Mr. Green

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 952 korisnika na forumu :: 41 registrovanih, 2 sakrivenih i 909 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: anbeast, BORUTUS, deLacy, Dimitrije Paunovic, draganl, dragoljub11987, DragoslavS, drimer, flash12, FOX, Griffon vulture, HrcAk47, kjkszpj, Koridor, krkalon, Kubovac, kybonacci, laki_bb, laurusri, ljuba, mercedesamg, Mercury, mikrimaus, Milometer, mkukoleca, nemkea71, NoOneEver Dreams, panzerwaffe, procesor, robertino, Shinobi, solic, Srki94, tmanda323, Viceroy, vobo, voja64, vukovi, wizzardone, Zoca, |_MeD_|