GAME MAKER -->Dakle :

98

GAME MAKER -->Dakle :

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

procitaj post iznad.. Smile
Izgleda da smo istovemeno postovali.. Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Opengl.dll ili open32.dll?



offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

OPenGl.dll

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?opengl

samo ga postavi u isti folder sa aplikacijom...

Khm... Postoji jos jedan dll zaduzen za OpenGl aplikacije sa imenom glu.dll

Po defaultu se oba nalaze u system32 direktorijumu, ali, da ne bi zeznuo aplikaciju koja je zamenila ova dva, najpametnije je da oba stavis u isti folder sa mojom aplikacijom...

http://www.nodevice.com/dll/GLU_DLL/item7239.html

evo adrese i za glu.dll

Ako tu radi kako treba... onda bi uz neku vrstu backup-a mogao da zamenis oba u tvom system32 direktorijumu... reimenuj postojece ( dodaj neko slovo) pa kopiraj ova dva u system32 dir... sve aplikacije vezane za OpenGl, DirectX bi trebalo da rade i brze i stabilnije... Smile

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Batali ti ovo Mr. Green .

Kako se namesta da kada dodjem do nekog objekta, da se izbaci poruka?

Radi se o "obj_help". Znaci ima sprajt upitnika, i kada sti gnem do njega zelim da mi se izbaci uputstvo ( show_message('Klikni ovo') ). Problem je u tome sto zelim da ima vise uputstva u jednoj stazi ( show_message('Pretisni ovo'), show_message('Razvali ovo') ). Da li trebam da pravim poseban objekat za svako uputstvo ili kako???
Kao u igrici cube varior:
http://www.yoyogames.com/games/114202-cube_warrior

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

jok brate...
Napravi nesto sto bi se zvalo global.poruka

u Create postavi global.poruka='';

e sad, imas dve varijante....
ili da izbaci sa show_message, ili da poruku napise negde u cosku...

kako god...
koristi koliziju, i umesto akcije napisi global.poruka='stisni_ovo', ili
global.poruka='stisni ono';

a imas samo jednu komadu za prikazivanje koju mozes pozvati kad god ti zatreba show_message(global.poruka)

Ili to isto napisi sa draw_text(x,y,global.poruka).
Ovo pisanje moze da se obavi iznad ili ispod junaka gde je x i y u stvari pozicija junaka(o_junak.x i o_junak.y), ako text preklopi junaka, dodaj y+ ili y - 30, odnosno onoliko koliko treba da se text ili spusti ili podigne iznad junaka...
DRAW akciju ne postavljaj kod junaka, kad postavis DRAW automatski ti se nece videti junak...
Ispisivanje texta mora da obavlja sporedni objekat


Da bi bilo sto vernije... kad NEMA kolizije postavi da je global.poruka=''; opet tako da nema sta da se ispisuje...
U suprotnom ce uvek pokazati poslednju global.poruku...
evo ti i primer, kako bih ja to...Smile

https://www.mycity.rs/must-login.png

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Ajd' daj neki primer brate Mr. Green . Dobro je ovako, ali izacuje mi samo poslednju poruku. Postavi primer da vidim kako je sve to iskombinovano (znaci ti da napravis da imas junaka kog mozes da pokreces, i help objekat i ostalo znas)...

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

ma uradjeno... pogledaj iznad.. Smile

aj sad i jedan trik...
Oke je ovo, ali STA sa porukama koje su malo duze... odose one VAN prozora...

he he he... yup...
probaj da napises nesto vako:
global.poruka='I tako je komsija otisao na rucak kod komsinice i koooo zna sta su radili a ja sam sedeo kuci, i cekao ih da se vrate.'


a probaj ovako... Smile
global.poruka='I tako je komsija otisao # na rucak kod komsinice # i koooo zna sta su radili # a ja sam sedeo kuci, # i cekao ih da se vrate.'

radi ha?

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

# predstavlja novi red Mr. Green
To sam znao, ali nisam znao da moze tako da se iskombinuje...

Ma to iznad ne kapiram Mr. Green .

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2009
  • Poruke: 246

pa pogledaj ko sta radi, skontaces...

dva objekta 1 i 2 rade koliziju, i menjaju text poruke...
Objekat 3 samo pise... poruke

objekat0 tj junak se samo setka, i ima u stepu komandu
if !collision_point(x,y,all,1,1) global.poruka='';
kojom proverava kolizije, i ukoliko ih nema BRISE poruku za prikazivanje...

El jasno sad?

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2009
  • Poruke: 963

Napisano: 15 Feb 2010 11:02

zmmaj ::El jasno sad?
Jos jednom trazim primer.... Ne kapiram nesto Mr. Green .

Dopuna: 15 Feb 2010 12:03

Da li da postavim
health=100; score=0;
u obj_score_table ili u obj_player??

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 689 korisnika na forumu :: 31 registrovanih, 4 sakrivenih i 654 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 39mm, _commandos_, _Sale, A.R.Chafee.Jr., Apok, Atomski čoban, Banijac, bojank, Boris90, cvrle312, doktor097, FOX, goxin, GreenMan, ILGromovnik, krkalon, kybonacci, Mikulino, Milan A. Nikolic, moldway, nebkv, nenad81, Panter, segax1, Srki98, stegonosa, Toni, Trpe Grozni, VES 11119, vlvl, vukovi