Projekat: DirectX igra uz ucenje (RealTime Tutorial)

3

Projekat: DirectX igra uz ucenje (RealTime Tutorial)

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

evo postavio sam fajl.
link je http://bb.domaindlx.com/willness/Collect4&Win.snoop. extenzija snoop je zato sto domaindlx ne podrzava .zip, a mozda i .rar pa nisam hteo da rizikujem da 899KB ponovo uploadujem dovoljno mi je sto imam kornjacu od kompjutera... znaci kada skinete samo extenziju snoop preimenujte u rar i otpakujte...
moram da napomenem da igra nije dovrsena i nisam pokusavao da diram ostale dugmice na glavnoj formi osim Quit i New Game tako da ako igra puke nisam kriv Very Happy. da, zna ponekad da prog lupa tj. da kaze da je pobedio plavi, a u stvari nije... nisam se puno upustao u to zbog nedostatka vremena. ugradio sam i RandomAI kako bih mogao da testiram igru protivm komjutera. posto sam pre nesto cackao to sam ja iskljucio i shvatio sam tek kada sam uploadovao (dobicete patch Very Happy), ali nema nista maestralno. kompjuter nasumicno ubacuje loptice, mada se desi da ubaci tamo gde treba i pokvari moj podli plan Very Happy. anyway, na toj igri ima dooooosta da se radi, ali ja nedostatkom vremena sam sprecen pa evo sada dobre prilike da je zavrsimo (mislim sve iz pocetka).
zelim da cujem vase sugestije...

@ Peca

ako ovo zazivi, otvori novu grupu GameDevs npr. i podari nam forum za neke 'tajne' koje cemo medjusobno deliti, a posle cemo prenositi na ovaj forum (dovoljan je samo jedan forum kao sto je Kanta npr. i neka se nalazi u igrama i da je vidljiva samo clanovima GameDevs i Vlasti, dok ova tema neka ostane tu posto cemo tu pisati sta radimo i i naravno onda bi trebala da se preimenuje u npr. Projekat: <%=ime_igre%> RealTime Tutorijal

naravno, otvoren sam i za neke druge ideje za igru... samo predlozite, ali da moze da se igra u Mrezi (LAN) i na Mrezi (Internet).
sto se mene tice mozemo i preferans da napravimo (pa ce nam Drax da placa licencu, hahahaha al' sam zloban Very Happy), ali ja ne znam kako se to igra pa bih molio pravila u 10010010010101001001001001010010001 obliku Very Happy, kao i za svaku drugu igru bih voleo pravila, ako ne znam kako se igra Smile...
posle mozemo napraviti takmicenje i tabelu postaviti na MC ili na neki drugi server, kako god zelite, bilo u PHPu bilo u ASPu totalno svejedno.
e da, vazno... igra je radjena u VBu tako da Win9X <= WinMe trebalo bi da imaju vbruntime60.dll, dok ovi ostali > WinMe ne moraju da se brinu o tome. a za Linux korisnike? pa neka probaju u Wine-u Smile


P.S. radi zaobilazenja mogucih problema kada pokrenete igru i pocnete da igrate, nemojte da gasite na X nego stisnite Esc sto ce vas vratiti na glavni meni i onda mozete ponovo Esc ili Quit, jer ako ugasite na X ostace vam igra upaljena, ali se forma nece videti, jer nije implementirana f-ja za izbacivanje svih formi iz memorije... mislim mozete i sa X da izadjete, ali onda morate da idete u task manager kako bi iz procesa izbacili doticnu applikaciju Smile... ovo je ne dovrseni bug Smile
inace ne trosi puuuuno memorije. u glavnom meniju po pokretanju oko 6MB Smile, kada stisnem New Game popne se na 12MB i tokom igre sam dogurao do 13MB, ali pri povratku na glavni meni, vrati se na 7MB... Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 03 Apr 2004
  • Poruke: 4513
  • Gde živiš: Novi Sad

Cek Snoop mozemo i onu upravljacku jako lako strpati u 2D tako da ne moramo skroz ostati od originalne ideje.

@Peca

Nemoj biti tako negativan covek Very Happy



offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 5001
  • Gde živiš: Beograd

link treba da ide ovako (bez zadnje tacke) -> http://bb.domaindlx.com/willness/Collect4&Win.snoop

sad cu da vidim sta si brljao sa tim programom Smile

----------------

skinuo sam i prvo sto imam da te pitam je da li si mogao mozda slabiju kompresiju da uzmes? posto na maksimalnoj rar kompresiji fajl bude 570KB za razliku od tvojih 899KB

a bugova ne da ima nego mozes da izvozis Smile

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

@ Mad_Zec

ne znam da li je jednostavno uraditi 2D upravljacku igru kakvu smo zamislili... ne znam... zelim i ostale da cujem...

@ Bone Collector

pa ja i zivim od izvoza mojih i uvoza tudjih (stranih) bugova... sta ti mislis odakle mi uopste kompjuter Very Happy
napomenuo sam da prog ima gresaka i da nije dovrzen tako da to sto si rekao da ima bugova se podrazumevalo u nedovrsenoj igri/programu Wink
a tacka ne treba. to je bio samo sastavni deo recenice (interpunkcijski znak Smile)...

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 5001
  • Gde živiš: Beograd

snoop ::
a tacka ne treba. to je bio samo sastavni deo recenice (interpunkcijski znak Smile)...


znam ja sta je tacka, ali ako pokusas da kliknes na onaj link sto si gore dao videces da se u linku nalazi i ta tacka koja naravno ne treba da stoji tamo Wink

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

pa dobro, interpunkcijska greska... Smile ionako si ti upozorio na TU tacku Smile... nista nisi kaz'o za ideju o igri, a i toj mojoj famoznoj bugable igri Smile

offline
  • Pridružio: 03 Apr 2004
  • Poruke: 4513
  • Gde živiš: Novi Sad

Alo covece samo zamisli "Neighbours from hell" i svakoj sobi odredi neku funkciju. Isto ko u 3D samo se gleda sa strane i vidis presek kuce ili svake sobe zasebno. Uostalom treba ici onako kako smo planirali a ne menjati misljenje svaka dva minuta.

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

NFH je uradjen u DX... ako je neko voljan da tako nesto slicno uradi za ovu igru neka se javi... mada ovde vidim malo jaci odziv od mesta gde je prethodno bila tema Sad

offline
  • Pridružio: 03 Apr 2004
  • Poruke: 4513
  • Gde živiš: Novi Sad

I sada moje omiljene reci "PA JESAM TI REKAO" da je bolje da ovde postujes temu.
Aj necemo vise off.

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2597
  • Gde živiš: Stara Pazova

Snoop, ovako: Igrica je OK. Treba tu dodati neki AI, zatim odraditi mrežni deo ( da ti proradi i LAN Smile ), ne sviđa mi se programski jezik u kojem je igrica rađena ( tipujem na VB jer mi je u WinMe na poslu prijavio nedostatak onih *.ocx fajlova, dok u WinXP kod mene kući radi super ) i nisi napravio da igra oslobaća memoriju po završetku, tj. u task manageru mi je i dalje ostala "running" sa zauzetih 4MB memorije, iako sam je ja ugasio...

Eto, do sledećeg puta ( a tada ću verovatno da okačim jedan moj stari uradak Wink ).

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 913 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 3 sakrivenih i 873 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: antonije64, Bokiboks, Cassius Clay, comi_pfc, Dimitrije Paunovic, doktor1964, Dvojac005, hologram, ikan, janbo, kolle.the.kid, krkalon, Leonov, Lieutenant, Lucije Kvint, Lutvo_Redzepagic, Magistar78, Mcdado, mercedesamg, Metanoja, milimoj, Nemanja.M, Neretva, NoOneEver Dreams, Panter, procesor, sap, shone34, stegonosa, Sumadija34, Trpe Grozni, tubular, vathra, VJ, Vlada78, yrraf, Zoca