XNA Tutorial (2) [Kontrolisanje pomocu tastature]

XNA Tutorial (2) [Kontrolisanje pomocu tastature]

offline
  • Pridružio: 05 Jul 2005
  • Poruke: 70

Posto ste uspesno odradili Tutorial 1, prelazimo na 2, kontrolisanje pomocu tastature.

1. Ispod texture i pozicije dodajemo jos dve nove stvari:

KeyboardState KeyState; const float BrzinaKretanja = 1.0f;

2. Spustite se nize do dela Update(), i dodajte sledeci kod:

KeyState = Keyboard.GetState(); if(KeyState.IsKeyDown(Keys.Left)) pozicija.X -= BrzinaKretanja; if(KeyState.IsKeyDown(Keys.Right)) pozicija.X += BrzinaKretanja; if(KeyState.isKeyDown(Keys.Up)) pozicija.y -= BrzinaKretanja; if(KeyState.IsKeyDown(Keys.Down)) pozicija.y += BrzinaKretanja;

KeyboarState - ovim pristupamo tastaturi.
Ako se pitate zasto je na nekim mestima -= a na nekim +=, to je iz prostog razloga sto imamo dve koordinate, sto znaci da po X imamo dva smera(negativan i pozitivan) i po Y imamo dva smera(negativan i pozitivan).

3. Pokrenite igru,pritiskom na F5, trebalo bi da mozete da kontroliste objekat.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 858 korisnika na forumu :: 47 registrovanih, 7 sakrivenih i 804 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: ajo baba, babaroga, bato, Battlehammer, Bobrock1, Bojan5150, brundo65, dankisha, darkojbn, doktor123, doktor1964, DonRumataEstorski, GORDI, Istman, ivicasimo, Joja, kikisp, Kriglord, kybonacci, Lazarus, mačković, mgolub, Mi lao shu, mile23, milenko crazy north, milos.cbr, MiroslavD, nextyamb, NoOneEver Dreams, opt1, pacika, Panter, panzerwaffe, saputnik plavetnila, Sićko, Srle993, theNedjeljko, Tvrtko I, vaso1, vlad4, Vlada1389, vobo, Wrangler, xaver, zlaya011, Žrnov, šumar bk2