Poslao: 26 Jul 2019 06:49
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Pasat b6. Ovde ga zovu "magnum".
Zato hvale B7, imamo dosta službenih auta Oktavija i B7-ica. Bilo je i par Sitroena C5, ali zbog čestih kvarova se odustalo od njih...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 26 Jul 2019 07:10
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13392
- Gde živiš: Z-moon
|
Motor od 2.0 140ks bluemotion na B7 je stvarno pouzdan agregat.
Sa 270.000 km, kvarovi su bili:
- EGR ventil na 180.000
- druk lager prošao kroz lepezu korpe na 260.000
- kompresor i kondenzator klime na 265.000
Lično, nikada ne bih kupio tako velik auto sebi privatno, ali jednom našem kolegi je spasio glavu kod bočnog udarca i 100% štete.
Za Italiju smo išli Tojotom Avensis, starom dve godine.
Ima manje mesta za putnike i osetno neudobnija sedišta u odnosu na Pasat.
Sa druge strane, rekao bih da laganije “pegla” neravnine na putu.
Da budem u skladu sa temom, nikako ne bih kupio polovnu Alfu ili Lanciu. Što neko reče “tu si sigurno poslednji vlasnik”.
|
|
|
|
Poslao: 26 Jul 2019 08:20
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Tačno je da je marka nebitna, ali moramo se svi složiti da ima modela koji su toliko loši, da mogu čoveka u grob da oteraju...
C5 je ranije imao problema sa elektronikom, ne znam kako je sad, ali to ni dijagnostika nije mogla da otkrije nekad... "bombe" isto mogu da koštaju, a nisu nešto neophodne, osim ako se ne prevozi cement...
B7 jeste pouzdan motor, to sigurno....
B6 automatici imaju problem, pošto iz nekog razloga mnogi imaju problem nakon zamene ulja u menjacu...
|
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Jul 2019 08:45
|
offline
- Pridružio: 11 Okt 2009
- Poruke: 46
|
Slazem se da bi trebalo zaobici polovnjake iz Italije. Slazem se da bi trebalo zaobici I polovne Alfe. Ovdje gdje ja zivim postalo je skoro pa normalno da ljudi zapucaju sami do Njemacke da bi licno probrali I kupili automobil. Ljudi se hvale na Pasata, jedan kolega se hvali na Citroena 1,6hdi pazarenog za 3500 eura. Pozaboravljao sam im oznake. Problem kod tih polovnjaka su svi oni sklopovi dijelova koji se mijenjaju u bloku. Mnogo kostaju, a kad vidis kilometraze jasno ti je da zamijene kucaju na vrata.
|
|
|
|