Audi 80 B3 - Type 89. 1989 Godište (1986-1991) - Visok pritisak u antifrizu

Audi 80 B3 - Type 89. 1989 Godište (1986-1991) - Visok pritisak u antifrizu

offline
  • M Z 96
  • Pridružio: 12 Mar 2012
  • Poruke: 195

Pozdrav svima, opet ja sa mojim Audijem.Snaga motora 66kw 90ks, zapremina 1.8 S. Benzin i TNG. U zadnjih mesec-dva, dešava se stvaranje visokog pritiska u antifrizu, a crevo koje ide od antifriza do ventilatora se naduva i bude vrelo, a temperatura bude između 90. i 110. stepeni. Zbog toga mi se dešava prilikom paljenja, da vergla dugo i pukne nešto u motoru kad izgubi snagu i ugasi se, i kad otvorim čep od antifriza izbije sav pritisak napolje i on upali normalno. U antifrizu i ulju motora nema belih tačkica ili mrlja kako ih neko zove. Da li se nekom dešavalo to? I šta je bio uzrok ili kvar? Uradio sam servis plina 25. oktobra 2018. Godine i od tad do danas prešao svega 2.200 km jer ga baš slabo vozim. Šta biste vi radili i da li je neko imao iskustva? P.S. bio sam kod majstora koji ga popravlja, ali ima vremena tek za mesec dana da se malo ozbiljnije pozabavi sa tim problemom.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13390
  • Gde živiš: Z-moon

Napisano: 04 Jun 2019 5:30

Dihtung glave ili glava motora.
Prebacuje ti kompresiju u vodeni prostor.
Vrlo ozbiljan kvar, ne bih vozio auto na tvom mestu a majstora bih zamenio, zauvek.

Dopuna: 04 Jun 2019 6:54

Moguće je da je i blok motora, ali je to jako redak slučaj.
Da li je auto pregrevan ili vožen bez dovoljne količine antifriza?



offline
  • M Z 96
  • Pridružio: 12 Mar 2012
  • Poruke: 195

@_Sale
Evo me, umalo da ne odgovorim.
Danas sam se vozio i prešao nekih 20km u tamo i nazad. Kada sam ga palio jako teško je upalio, iz četvrtog pokušaja i to dodavanjem gasa, i ako je pucalo to nešto prilikom paljenja kad se ugasi. Kad sam uspeo da ga upalim smrdeo je benzin, izašao ispred dvorišta, da zatvorim kapiju i dok sam se namestio on se ugasio. Opet ga nekako iz druge upalim, usput je bilo malo gužve, stajanja na semaforu, tu se on zagreje malo više od 90. stepeni ali čim nastavim da vozim on polako pali ventilator i spušta temperaturu. Završim na prvoj lokaciji nešto za 20ak minuta, upali iz prve ali sam dodavao gas da se ne bi ugušio i ugasio, završim na drugoj i isto tako upali iz prve sa dodavanjem gasa. U toku vožnje nikakvih problema, jedino to kad je hladan pa neće da upali. Šta misliš, ako je samo dihtung, da li mora glava na obradu ili ne? Košta od 200eur do 300eur.
Auto ne troši ulje, uvek na istom nivou, ne gubi antifriz i njega ima.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Ako menjaš dihtung glave, tj. ako skidaš glavu uopšte, glava treba da se poravna, ne mora kompletna mašinska obrada.
Rizikuješ ozbiljno oštećenje motora kad ga tako voziš...
Može da bude samo dihtung, a može da bude i naprsnuće glave, ili bloka, to ne može niko da kaže bez rasturanja motora

offline
  • M Z 96
  • Pridružio: 12 Mar 2012
  • Poruke: 195

@ivance95
Pozdrav,
u zadnja četiri dana od kad je ova topla klima došla i kiša prošla meni preko benzina upali na ‚‚pola ključa'', dok na plin kad prebacim on krene da ‚‚brboće'' i da se gasi. Vrlo moguće je da su mi kablovi malo u lošijem stanju i da od vlage tokom kišnih dana neće da pale kako treba, i zato vergla i dolazi do onog pucanja u motoru jer izgubi snagu. Auto ne troši ulje, ne gubi antifriz, nigde nema curenja vode ili ulja, nema belih mrljica u ulju i antifrizu. A sad zašto dolazi do onog pritiska u antifrizu a sad normalno pali na benzin to će majstor za koji dan da utvrdi.

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13390
  • Gde živiš: Z-moon

Rekoh ti gore šta može biti.

offline
  • M Z 96
  • Pridružio: 12 Mar 2012
  • Poruke: 195

Nikako da odgovorim sta je bilo, zaboravio sam na ovu temu.
Majstor je promenio razvodnu kapu, razvodnu ruku, crevo od goriva, crevo od antifriza do hladnjaka (fabricko crevo je bilo u njemu 30. godina), oprao karburator u ultrazvucnoj kadi. Posle toga auto se preporodio, kad je hladan, ler gas je na 1100 obrtaja, posle se spusti na 800 kad se malo ugreje. Nema vise trzanja u sred voznje i verglanja kad treba da upali. Razvodna kapa i razvodna ruka su bile previse prljave i potrosene, i nije mogao dobru varnicu da baci, kao i sam karburator koji je bio preprljav i gusio ga svako malo.

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13390
  • Gde živiš: Z-moon

Super, hvala na informaciji.
Samo, sve što si naveo nema nikakve veze sa prvobitnim pitanjem o pritisku u vodenom prostoru.

offline
  • M Z 96
  • Pridružio: 12 Mar 2012
  • Poruke: 195

Pa posle tog servisa pritiska vise nije bilo u antifrizu. Izgleda da je to staro crevo pravilo problem.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1088 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 6 sakrivenih i 1045 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, 9k38, antonije64, Apok, Asparagus, Brana01, Bubili, darkangel, dijica, dragoljub11987, dushan, ILGromovnik, janbo, Karla, Krvava Devetka, Kubovac, kybonacci, Leonov, ljuba, manda87, marsovac 2, mercedesamg, mikrimaus, milimoj, milos.cbr, Nemanja.M, opt1, ruma, sap, Singidunumac, Sir Budimir, Srle993, Trpe Grozni, vathra, Vlada78, VP6919, zxstole