Automat je ono sa čega si skinuo kabl. Skida se nekim viljuškastim, okastim ili cevastim ključem.
Pripremi neku posudu i stavi je ispod menjača ako krene ulje da curi kod skidanja.
Ja sam to nekada davno prao četkicom umočenom u naftu (dizel), i posle toga ceo automat lepo obrisao suvom krpom.
Kada završiš, daš kontakt, staviš kabl na automat (koji držiš u rukama) i prstom pritisneš pokretni deo automata koji ide u menjač.
Kada pritisneš taj pokretni deo, trebao bi da dobiješ svetlo nazad (imitacija ubacivanja u rikverc), a kada pustiš - taj deo treba da se vrati u početni položaj i ugasi svetlo.
Ako automat blokira i pokretni deo neće da se vrati nazad, ponovi čišćenje i uključi i WD40 sprej u proces. Ako ni tada ne možeš dobiti lagan hod napred-nazad (svetlo nazad stalno sija) onda je vreme da digneš ruke i kupiš drugi automat rikverc svetla (polovan, naravno).
Inače, blokiranje rikverc svetla uglavnom nastane od kombinacije prljavštine u menjaču ili nedovoljnog nivoa (količine) menjačkog ulja.
Kada zavrćeš automat nazad, nemoj preterivati sa stezanjem.
|