Službeni automobil

1

Službeni automobil

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Vozite službeni automobil?
Koji, koliko prelazite godišnje, da li vodite računa o njemu?
Šta bi ste voleli da vozite kao službeni auto?
Da li bi voleli da otkupite službeni auto i da ga vozite kao privatni?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Vozio sam Ford Fokus 1,4, benzinac, 2007. godište i Ford C-Max 1,6 (čini mi se ili 1,8) benzinac. Vozio sam ih normalno, kao da su moji. Nisam se bahatio ali nisam ni previše obraćao pažnju.

Đubre od automobila koje ne bih uzeo ni da mi neko poklanja jer ne možeš ni da ih prodaš. Ne znam da li više troše ili se više kvare. Na koleginom Fokusu (isti model) jer recimo izgoreo ventil na 60.000 km. Servis je tek posebna priča. Skup kao Aston Martina da voziš a o neljubaznosti da ne govorim. Sa C-Max-om sam išao za Austriju sa kolegom. U vozilo koje je pravljeno za putovanja ne može da stane 3 kofera srednje veličine u gepek?! Pri brzini od 150-160 km/h trošio je 9-10 litara. Motor je pri brzini većoj od 120 toliko bučan da ne čujem ni svoje misli a kamoli nekoga ko sedi pored mene. Na zadnjoj klupi kada se spuste nasloni za glavu, stoje čoveku tačno na lopaticama pa ti je posle nekoliko sati vožnje potrebna masaža. Položaj nogu kod suvozača je takav da te posle dva sata bole kolena.

Što se mene tiče, posle njih, markica za gradski prevoz, odnosno karta za voz za duža putovanja su mnogo bolje opcije.



offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Prvi službeni auto koji sam dužio je bila Škoda Fabia, stara 9 godina, 1.9SDI.
O tom autu sve najbolje, nikakav problem sa njom nisam imao za 2 godine vožnje iako je tada već prešla dosta preko 250.000km.
Drugi je bio Golf 5 karavan, dosta snažniji motor ali i veći potrošač od Fabie. Sa njim je već bilo nekih problema, ali samo zbog loše brige kolega koji su ga prethodno vozili.
Posle njega je došao Passat, koji i sad vozim.
Ne baš neki lepotan na prvi pogled, ali auto koji je zaista zahvalan i za veoma dug put (vozio sam ga 1.100km za 12 sati, i izašao iz njega kao da nisam ni vozio)
Prosečna potrošnja je ispod 5 l/100km, ako ga većinu vožnje držite ispod 2000 obrtaja, preko toga troši više ali ne nešto drastično (6 - 6,5).
Sva kola sam vozio kao da su moja lično, a ovaj auto je prvi koji bih voleo da otkupim.

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Ja sam vozio u jednoj privatnoj firmi (vozim honorarno još uvek) i nisam dužio jedno vozilo, nego po potrebi, dakle u zavisnosti od broja putnika, dužine relacije, itd...

Sva auta sam vozio/vozim i čuvao/čuvam kao da su moja lično, mada to i nije baš dobar razlog koliko je uticalo to što bih eventualno iz mog džepa išle pare za sanaciju eventualnih oštećenja. Ovo se odnosi na limariju, ne na mehaničke sklopove. Vlasnik i te kako vodi računa o kolima, sva su mu kola od 2010 +, dobre klijente ima i drži do nivoa, ne radi sa agencijama i koje kakvim relacijam ka morima, jezerima...to verujte mi u ovom poslu odvali kola...kakva god da su. Jednostavno ljudi plate transport i misle da mogu da rade u kolima šta hoće, kao da su u GSP busu, cepaju sedišta, otkinu rukohvate, držače, svetla, bacaju smeće, itd.....

Vozio sam Mercedes gamu auta jer poslodavac istu poseduje, obično su to Mercedes Sprinteri od 19 - 22/24 putnika, pa malo manji gabariti, Vito, Viano, pa opet manji segmenti, B klasa, E klasa. E vozio sam x puta jednu od E klasa 280, postao mi je omiljeni auto, one su bile putnička vozila iz 2006-te godine, ovaj je imao 170 KS, automatik, udoban, startan, veoma izolovan i na prevelikim brzinama se ne čuje apsolutno ništa u kabini. Osećaj kao da auto lebdi.... Baš sam gledao potrošnju i kretala se sasvim normalno od 7 - 9 litara, u zavisnosti od vozača, ali je auto u svakom slučaju vožen malo agresivnije (i ne leži mu Titova vožnja, mora da se stisne)

Što se tiče održavanje, idealna vozila, nema veliki servis, nisu skupi za održavanje, i najbitnije, nisu kvarljiva roba.

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Ja sam nešto gledao Vita da kupim, zbog posla, ali mi je nekoliko njih reklo da im je limarija dosta loša, korozija i slično.. Kakvo je tvoje iskustvo?

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Ovaj čovek ima 2 Vita 2010-godište, nijedan nema limarijsku manu (metalik sivi su, možda ima i do boje). Prethodni koje je imao 2008 godište su imali te probleme, to su valjda sklapani u Mexicu negde. Mada pouzdano znam da ih ne zadržava dugo vremena, vozi po 2 godine max. i proda pa menja za noviji kombi, ne isključivo Vito, nego gleda i Viano. Takođe vidim da gleda oznaku svakog Vita, to je ono 110, 113, itd...ima neka bitna razlika u njima. Mogu da proverim pa da ti kažem šta tačno gleda kod njih?!

Ako gledaš za posao i ako je broj putnika 7 max...toplo preporučujem, Vivaro Opel 2.5 CDTI i samo automatik sa Easy Tronik menjačem. Fantastičan auto, udoban, ne oseća putnike i prikolicu za sobom, sasvim solidna potrošnja za svoje gabarite i menjač - oko 9 l uzmi prosek na otvorenom putu (120 - 150 km). Imaju 3 u firmi koji se rentiraju i svi su u top stanju, posle vožnje amatera i posle kilometraže koje su napravili, kad se sve to sagleda, auta su čuda. Ne kvare se, nisu skupi za održavanje, atraktivno izgledaju (crni metalik pogotovo). U svakom slučaju dobar konkurent za Mercedes.

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Odlično, hvala ti na preporuci. Viđao sam Vivara ali nisam ih ozbiljnije zagledao, valjda zato što je Opel. Smile Meni treba za prevoz robe. Klasičan kombi. Mrcina koja može da preveze tone i tone a da bude dugotrajna i pouzdana. Smile

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

Za robu, Mercedes obavezno, pogledaj nekog Sprintera, može i starija verzija, ionako planiraš da ga slomiš.... Ne znam koliko bi taj auto vukao tereta, ali Sprinter je odlična solucija u svakom slučaju. Uzgred, svi putnički Sprinteri nastaju od teretnog, ne postoji putnička verzija. Imam par prijatelja koji rade recimo u firmama koje se bave keramikom i gde je teret veoma težak, kao Kuba, sve su Sprinteri (veći) u pitanju,.a mogli su da voze šta žele, kao moj poslodavac recimo, jednostavno best buy. Vito je nežan za teret, osim ako nije u pitanju manja količina istog, kao za male markete, trafike, itd...

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Kod mene je u pitanju klasičan market. Jeste težina ali nije baš kao kod keramike recimo. Smile Hvala ti puno na savetu.. Ziveli

offline
  • Pridružio: 20 Jun 2012
  • Poruke: 165
  • Gde živiš: Beograd

Kada izađe novi model kombi vozila u Mercedesu, prvo se testira serija bez pocinkovane limarije, pa kada primete gde ima prvih propusta, pocinkuju samo te delove.

Vremenom se dešavalo kod vlasnika vozila da krene korozija na drugim mestima, pa su tek 2005. počeli da prodaju Sprinter sa većim delom pocinkovanom limarijom. Ovi novi su sad super Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 858 korisnika na forumu :: 8 registrovanih, 1 sakriven i 849 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., ALBION101, babaroga, Boris90, gorantrojka, Marko Marković, Maschinekalibar, suton