Brend konferencija, integralni deo manifestacije Brand Fair 4, je trodnevni serijal komplementarnih predavanja, kreativnih radionica, debata… U toku tri dana imaćete priliku da čujete predavanja svetski priznatih autoriteta, a širok spektar tema će obrađivati nove tendencije i imperative u oblasti brendiranja.
Brend konferencija je osmišljena sa ciljem da obrazuje, informiše, inspiriše i ohrabri ličnu akciju i interakciju. Da inicira transfer znanja i iskustava od najeminentnijih svetskih predavača i tako utiče na stvaranje novih uspešnih strategija brendiranja koje se mogu primeniti u svim oblastima poslovanja.
Brend konferencija će trajati tri dana, od 07. do 09. februara 2008. godine, a održaće se u Svečanoj sali Upravne zgrade Beogradskog sajma. Kapacitet sale je ograničen - 200 mesta i uz potpun komfor obezbeđen je simultani prevod, kao i sva prateća oprema.
Ekskluzivna predavanja svetski priznatih stručnjaka u oblasti brendinga, koji po prvi put gostuju u Regionu, će omogućiti slušaocima Brend konferencije nov pogled u svet brendova i ideja.
Tema: Novi imperativi u brendiranju
Glavni gost-predavač gospodin Kevin L. Keller iz SAD, jedan od najvećih svetskih stručnjaka iz oblasti brendiranja i brend menadžmenta, autor bestselera u ovoj oblasti i odnedavno koautor kultne knjige Marketing Management (sa guruom marketinga Filipom Kotlerom) i redovan profesor marketinga na Tuck Poslovnoj Školi, Dartmouth koledže, New Hampshire, USA, kao i gostujući profesor na više univerziteta u svetu. Promocija na srpskom jeziku njegove knjige „Slučajevi najbolje prakse u brendiranju“u izdanju Mass Media International.
Gost-predavač: Diane Cromer, vlasnik kompanije Cromer Group, specilalista za strateške komunikacije i organizacioni razvoj sa više od 25 godina iskustva u SAD i svetu i 12 godina iskustva u Centralnoj i istočnoj Evropi.
Gost-predavač: Mag Joerg Spreitzer, Ogilvy One worldwide Vienna , Ogilvy Interactive worldwide Vienna CEO, Ogilvy & Mather Austria, Authorized officer & New Business Director.
Tema: Iskustva i praksa uspešnog brendiranja
Gost-predavač: Ralph Kaebe iz Nemačke, direktor za razvoj brenda vodeće konsultantske kuće Interbrend, koja u svom portfoliu kao klijente ima najveće svetske kompanije (i brendove), i koja je razvila sopstvenu i opšteprihvaćenu metodologiju merenja vrednosti brenda i čitav niz drugih praktičnih koncepata bitnih za razvoj i izgradnju brendova.
Gost-predavač: Charli Crowe iz Londona, osnivač i generalni direktor C Squared Holdings Ltd. i osnivač je prvog Venecijanskog festivala medija. Radio je različite konsultatntske projekte za klijente, kao što su Adidas, Emap, Eurosport, Kantar Group, Initiative Media i World Federation of Advertisers /Svetska Federacija Advertajzera/. Za poslovne promocije je od strane čitalaca časopisa Campaign Magazine dobio titulu „international pioneer“ za 2005.
09. februar 2008.
Tema: Novi pristup u brendiranju država i regiona
Gost-predavač: Jose Filip Tores iz Španije, osnivač i direktor agencije Bloom consulting, jedan od vodećih eksperata za oblast brendiranja država i regiona. Učestvovao u uspešnom (re)pozicioniranju više zemalja, regija i gradova.
Okrugli sto - tema: Od „brendiranja Srbije“ do „brenda Srbija“
Moderatori: Prof. dr Branko Maričić, predsednik Programskog saveta Brend konferencije i Mijat Lakićević, gl. i odg. urednik časopisa Ekonomist.
Predsednik Programskog saveta Brend konferencije Prof. dr Branko Maričić
Redovni profesor na Ekonomskom fakultetu u Beogradu za predmete »Marketing« i »Ponašanje potrošača«; rukovodilac diplomskog master kursa “Marketing menadžment”; član Naučnog društva Srbije i Naučnog društva ekonomista; predsednik Srpskog udruženja za marketing – SeMa. Autor i koautor više udžbenika i knjiga iz oblasti marketinga i tržišta.
Više informacija na www.brandfair.org
Izvor: http://www.economy.rs/vesti/index.php?action=vesti&subact=full&id=5081
|