BrendingBre! - Niš, 22. februar, hotel My Place

BrendingBre! - Niš, 22. februar, hotel My Place

offline
  • Pridružio: 26 Apr 2007
  • Poruke: 31

BrendingBre!

Prva konferencija o brendovima i brendiranju u Nišu, 22. februar, hotel My Place

BrendingBre! je prva konferencija o brendovima i njihovoj izgradnji koja će se održati u Nišu 22. februara ove godine, u predivnom ambijentu restorana My Place. Akcenat je na razvoju lokalnih i regionalnih brendova. Poseban naglasak je na razvoju grada Niša kao brenda.

BrendingBre! je poruka da se stalnim i pravilnim ulaganjem u lokalne i regionalne robne marke, odlučnom komunikacijom, može zaslužiti visoka lojalnost potrošača. Ulaganje u razvoj brendova, donosi višak vrednosti. Ulaganje u brendove se višestruko vraća!

BrendingBre! je podsticaj da svi zajedno uložimo energiju, kreativnost i znanja u izgradnji naših gradova kao brendova!

BrendingBre! je apel da zavolimo svoje potrošače. Jedino na taj način oni će zavoleti naše proizvode!

Predavači na konferenciji su eminentni stručnjaci iz oblasti marketinga i brendiranja, vrsni praktičari koji su i sami stvorili neke od najpoznatijih brendova u našoj zemlji:

* Miroslav Šutić, direktor marketinške agencije Interactive Research iz Beograda i nacionalni predstavnik svetske asocijacije marketing profesionalaca - ESOMAR
* Ivan Žozef Lončar, direktor i glavni i odgovorni urednik časopisa Taboo – o svetu marketinga
* Vlada Čeh, glavni i odgovorni urednik Road Star radija, dobitnik priznanja za marketinški događaj godine
* Nikola Jovanović, regionalni menadžer Interactive Research Niš

Posebno nam je zadovoljstvo da predstavimo Ivana Tasovca, predsednik Saveta za brendiranje Srbije i direktora Beogradske filharmonije, od koje je napravio jedan od najboljih brendova u Srbiji.

* Oni će nam dati odgovore na pitanja:
* Šta jesu, a šta nisu brendovi?
* Zašto su brendovi bitni?
* Šta je arhitektura brenda?
* Kako se komuniciraju brendovi?
* Kako se upravlja brendovima?
* Kako da naše robne marke, lokalne i regionalne učinimo voljenim (da ih učinimo brendovima)?
* Kako da od Niša napravimo brend?

Dođite na konferenciju BrendingBre!, saznajte odgovore i unapredite svoje poslovanje!

Sve informacije u vezi konferencije možete saznati posetom našeg web sajta brendingbre.com



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 26 Apr 2005
  • Poruke: 1328

Drugo kotizacija od skoro 5000 dina (sa PDV)! Za sat vremena slusanja sa sve pauzama treba platiti 1000 dinara!?!



offline
  • Pridružio: 26 Apr 2007
  • Poruke: 31

Cena je jako relativna. Konferencija nije predvidjena za fizicka lica, nego za firme. Tako da cena nije visoka. Usko je strucna, ok su predavaci.

Dobri programeri kod nas naplacuju 800-1600 dinara jedan radni sat, pravnici jos vise, konsultanti jos vise ... I zasto onda mislis da predavanje treba da kostaju manje?


Pretprosle godine sam dobio neku informaciju da Zeka (sa kviza milioner), naplacuje 1000evra sat vremena kao voditelj (ako ga neko zovne da vodi).

-- Cena koju je trazio Guy Kawasaki (valjda sam pogodio ime), koji je jako poznat u svetu managmenta, blogovanje i sl, je oko 65000 USA $ za jedno predavanje + placeni troskovi za njega i pomocnika Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 857 korisnika na forumu :: 4 registrovanih, 1 sakriven i 852 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: ALBION101, Bokiboks, MilosKop, Shilok