Far Cry 2 izlazi sledece godine

2

Far Cry 2 izlazi sledece godine

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 37
  • Gde živiš: Raska

vasiljevic ::Pa sad, kada trazis sve onda moze i tako. Mogu li i ja da narucim jedan auto, kad vec ce biti para? Smile

Mozes da narucis ali znas kako je ni kod babe nema za dzabe Very Happy .
Treba mi pomoc ne mogu ja sve sam uzmi utoku i dolazi, pa da zajedno ,,stvaramo,, money. Twisted Evil



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 11 Sep 2007
  • Poruke: 3271

Evo da vam prenes malo siri opis igre na nasem jeziku,p koga interesuje neka cita:

Nema više mutanata

Ubisoft Montrealu nije bilo teško da u kratkom roku odgovori na Microsoft-ov Crysis. Tim od preko 30 programera je u toku prethodne dve godine tajno radio na ovom projektu. Pošto je od Crytek-a otkupio prava na ovu igru, Ubisoft je iz prvog dela odstranio mutante, džungle, specijalne moći, pa i samog protagonistu igre, Džona Karvera. Šta je onda ostalo od nje?

Iako je tek napustila pretprodukciju, igra za cilj ima ostvarivanje još većeg nivoa slobode od prethodnog dela i zauzimanje prvog mesta među sutrašnjim pucačinama. Ovo nije samo komercijalizovanje jednog naslova, već upravo njegova izgradnja.
Počećete biranjem jednog od 12 plaćenika kojim ćete igrati. Ostalima se, međutim, tu ne gubi trag, već i sami počinju da idu svojim putem kao NPC-jevi. Radnja ovog dela smeštena je u srcu Afrike u sred krvavog građanskog rata, a vaša misija je eliminisanje dilera oružjem koji raspaljuje ovaj sukob i na njemu se bogati. A ostalo... jednostavno nije iscenirano.


O, sreće!

Svi znamo šta je nelinearnost u dosadašnjim igrama značila: par sporednih zadataka koji su odvlačili misli sa glavne misije, a kasnije pružali osećaj da je određena oblast u potpunosti pređena. Da i ne pominjemo uvek tačnu intuiciju koja nam posle učitavanja teritorije i prikaza snimka govori da smo na tragu nečemu stvarno velikom. Ubisoft je odlučio da se sa ovim izbori tako što učitavanja neće biti, već će se cela mapa od 50 (virtuelnih) kvadratnih kilometara direktno strimovati. Zadaci će se generisati u zavisnosti od vaših prethodnih postupaka. Sa likovima koje u igri srećete moći ćete interagovati na najrazličitije načine, bilo da je to međusobno pomaganje i izgradnja prijateljstva, zajednički rad misija ili hitac u čelo i - doviđenja. Na mesto svakog ubijenog vođe zaraćenih strana doći će onaj po činu odmah iza njega, a vi ćete zauzvrat dobiti uvažavanje kod članova suprotne frakcije. Potom će vam vođe tih strana davati zadatke gde ćete žariti i paliti.

Zbogom unapred određenim teksturama neba


Kada smo već kod paljenja, jesam li spomenuo visok nivo realističnosti fizike u igri? Ukoliko ste nepažljivi u rukovanju oružjem, priroda oko vas može buknuti u plamenu i dodatno otežati vaš položaj. Ovo, svakako, možete iskoristiti i u svoju korist ako znate poziciju neprijatelja, ali i vremenske prilike. Kreatori su otišli tako daleko svojim idejama, da će se nasumično generisati i klimatske prilike: vetar, oblaci, padavine... Vaši meci moći će skidati listove sa drveća, ali i ostavljati rupe na njima. Ova realističnost ipak ima i svoju cenu: zamislite situaciju kada vam se u žaru bitke zaglavi metak u cevi kalašnjikova.

Ne sad, boli me glava

Veštačka inteligencija NPC-jeva u igri vođena je potrebama. Tri osnovne potrebe su Odmor, Obaveze i Društvo. Po celoj mapi raspršene su takozvane SmartTerrain Points, mesta na kojima se te potrebe mogu zadovoljiti. Tako ćete svako jutro viđati krda gazela na pojilima, a vojnici će u kampovima razgaziti žar od sinoćne vatre. Nelinearnost se ogleda u tome što se ove radnje ne odigravaju u unapred zadato vreme, već kada NPC "odluči" da je vreme za to. Tako će svaki vaš napad na kampove biti drugačiji: jedan će vojnik čuvati stražu, drugi će uzimati nešto da prezalogaji, dok će treći spavati. Sve ovo u igru, pored dobre akcije, planiranja napada i uočavanja meta, unosi nov motiv: dobar trenutak.

Nakon blickrig akcije možete uskočiti u neko od vozila i udariti po gasu u nadi da ćete izbeći sos u kome se nalazite. Ipak, ne očekujte da će naoružani čuvari sedeti skrštenih ruku. Dok će jedni čučati u zaklonu, a drugi ispucavati celi šaržer, neki će, možda, odlučiti da uskoče u kamion i daju se u poteru, jer su "zaključili" da je to najbolji način reagovanja.

Džungla vs. Urbanizam

Afrika kao podloga nudi veliki izbor terena, a svaki od njih zahteva drugačiju borbenu tehniku. Savane će, bez ijednog predmeta da napravi senku, biti poprišta filmskih jurnjava džipovima i snajperskih akcija. Džungle će, sa druge strane, jako ličiti na one iz prvog dela Fara, ali i na neke druge pucačine smeštene u modernom dobu, gde se prepucava vireći iza zgrada. Naravno, da li je vaš neprijatelj iza zgrade ne možete proveriti na daljinu, dok vas u džungli od tog saznanja deli samo par hitaca iz mašinke, kroz deblo. Time Ubisoft očekuje da osigura fanove prvog dela željne pucnjave u džungli, ali i da u serijal uvede neke nove stilove igre.


Motorika

Far Cry 2 neće koristiti CryTekove CryENGINE niti CryENGINE2, već će ga pokretati Dunia endžin, napravljen specijalno za ovu igru od strane Ubisoft Montreala. To samo po sebi dosta obećava, ali uvek ostaje pitanje hardverske zahtevnosti. Za sve one koje to eventualno zanima, Dunia na arapskim i hindu jezicima znači zemlja, svet.


Kopija ili ne?

Far Cry deli mnoge osobine i uopšte jako liči na ostale novije pucačine (Stalker, Crysis...). Kreatori ipak kažu da praktično nema sličnosti sa trenutno najvećim suparničkim naslovom, Crysisom. Nema bojazni da će prodaja jedne od ovih igara biti ugrožena drugom. A i nama, gejmerima, više odgovaraju dva visokobudžetna naslova nego jedan. Hoće li se optimistička maštaranja Ubisofta obistiniti, moći ćemo proveriti na proleće 2008., kada je zvanično zakazan izlazak igre.
Izvor:http://www.pcigre.com/content/view/11560/78/
nadam se da nisam bio previse dugacak Laughing



offline
  • Pridružio: 08 Nov 2007
  • Poruke: 134
  • Gde živiš: Beograd, Voždovac

Da li bi FarCry2 mogao da radi na kompjuteru sa 512MB RAM-a, procesor Prescott na 3GHz, graficka ATI Radeon EAX 300SE, HD120GB?

offline
  • Pridružio: 18 Dec 2003
  • Poruke: 7953
  • Gde živiš: Graceland

Delijo, pa ne znamo jos... Cekaj da igra izadje...

offline
  • Pridružio: 16 Avg 2004
  • Poruke: 2972
  • Gde živiš: Treading On My Dreams

Delije sever ::Da li bi FarCry2 mogao da radi na kompjuteru sa 512MB RAM-a, procesor Prescott na 3GHz, graficka ATI Radeon EAX 300SE, HD120GB?
Još uvek je rano predviđati ali mislim da je tvoja grafička preslaba za engine koji će pokretati FC2 a imaš i premalo rama.

offline
  • Pridružio: 11 Sep 2007
  • Poruke: 3271

Definitivno neces moci da je pokrenes @Delija,ali ako ti je bas stalo do nje kupi bre jos 1GB rama,barem je ram sada dzabe... Mr. Green

offline
  • Pridružio: 16 Jul 2008
  • Poruke: 40

Hardverska Zahtijevnost za FC2:
Minimum:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
Video cards: Nvidia(R) GeForce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) x1600 series or better
RAM: 512MB (1GB for windows Vista)
Hard Drive Space: 8GB of free space
Optical Drive: DVD Drive
Network card for multiplayer play
Podrazumijevano:
CPU: 2.4GHz Dual Core or better
Video cards: Nvidia 8600 or better or ATI 2600 or better
Ram: 2GB
Hard Drive Space: 8GB
Optical Drive: DVD Drive
Network card for multiplayer play
Smajli

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 955 korisnika na forumu :: 21 registrovanih, 4 sakrivenih i 930 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Andrija357, anta, Boris BM, celik, djboj, GandorCC, indja, ladro, lcc, mik7, milutin134, panzerwaffe, sasovsky, sevenino, shlauf, SlaKoj, stagezin, suton, tmanda323, vargas, Vlada1389