Jos jedan sajt za preporuku

3

Jos jedan sajt za preporuku

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2004
  • Poruke: 15
  • Gde živiš: Novi Sad Detelinara

Nisam siguran zasto vecina ljudi kod nas koriste max, kao bolji je??? Mislim da je suvisno pocinjati raspravu koja je vec toliko puta pokrenuta na svim forumima da mi se vec gadi, ne postoji bolji program postoje samo ljudi koji rade bolje i losije, ja sam poceo da radim u 3ds max-u 5 i bio mi je dosta dobar ali i malo komplikovan, nikako nisam mogao da napravim nesto sam bez tutoriala ali posle nekog vremena (par nedelja) mi je u ruke dosla maya 5 i prosto sam bio odusevljen, presao sam tutorial za poligon modelovanje koji se nalazi u samom programu i sutradan poceo da modelujem Audi TT!!! Mislim nije to bio nikakav rad za pokazivanje ali jednostavno sam mogao nesto da uradim sam!!! Naravno ovo je moja prica, iskreno mislim da je max kod nas mozda i bolji za pocetnike jer je mnogo pristupacnija i literatura i sam program dok za mayu nisu postojale knjige do pre par meseci kada su izasle 2 odjednom!!! Ali isto tako sam ubedjen da je maya mnogo prisutniji program u profesinalnom svetu sto mogu da zakljucim iz svih ovih animiranih crtanih filmova kao i iz svih odjavnih spica filmova u kojim ima vizuelnih efekata!!! Maya dolazi do punog sjaja kada covek koji je koristi pocne da barata MEL (Maya Embedded Language) programskim jezikom!!! Na svakom od nas je da proba sto vise programa i sam se odluci koji mu najvise odgovara i u njemu se uvezba!!! Evo dve slike koje me prosto odusevljavaju, jedna je iz Max-a a druga iz Maye (namerno sam uzeo ne texturisane slike da bi se paznja obratila na modele), ovo nam govori da su oba programa sposobna za vrhunske modele jedino je pitanje koliko je vremena trebalo za modelovanje jednog i drugog!!! Vreme je novac kako kazu na zapadu Smile

mycity.rs/must-login.png



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 29 Jun 2003
  • Poruke: 972
  • Gde živiš: beograd

sta da se kaze, neki ljudi su rodjeni za maya-u a neki za max, to ti je kao levoruki/desnoruki hhhahaha

inace maya je super za NURBS-e tj industrijsko modelovanje,
ali sto se poligonalnog modeliranja tice, ne moze ni da pridje max-u..

pa covece znam ljude maya-fanove, koji rade karaktere iz nurbs-a,
daaaj molim te....

e sad, na SVAKOM forumu ima ova rasprava i naravno ja se slazem da je nebitno kakav je prog nego kakav je shofer Smile ako batica za kompom zna znanje...i to ako zna sa tim programom,.... ishhhh.. to samo leti..


//edit// inace max koristim profesionalno za animaciju i jaako mi je dobar workflow, znaci stabilan je i mrezni rad je dosta dobar.



offline
  • Pridružio: 19 Feb 2004
  • Poruke: 15
  • Gde živiš: Novi Sad Detelinara

Eto ti pocinjes raspravu, ko ti je pricao da je poligon modelovanje bolje u max-u??? Nije bolje modelovanje ni u jednom programu nego je modeler bolji u jednom, drugom ili trecem programu!!! Mislim da bi upoteba i zastupljenost programa mogla sasvim lepo da nam kaze ko je na kojem mestu!!! Najbolji studiji koriste Mayu i ona sije max u svakom aspektu osim u renderu ali tu na scenu dolazi renderman i rasprava je gotova!!! Ne korist pixar dreamworks i ostali mayu samo zato sto je deset puta skuplja, bar je logicno da to nije razlog, ko zna mozda je preko maya prestiz!!! Ja stvarno necu da se raspravljam jer sam puno puta ucestvovao u ovakvim raspravama i nije nikada bilo nikakvih rezultata ali jednostavno mislim da je bezveze reci za neki program da je losiji ili bolji!!! Ja cu uvek za mayu reci da je najbolja a ti ces isto to reci za max i to moze do sutra, cak moze da se desi da se prikljuci jos ljudi koji ce isto postovati hiljadu postova koji ce biti tipa maya kick ass ili max rula!!!

thinker ::
pa covece znam ljude maya-fanove, koji rade karaktere iz nurbs-a,
daaaj molim te.....


Svaki model pocinjem iz nurbsa!! Nisam jos dovoljno dobar da bi mi ceo model bio iz nurbsa ali u poslednje vreme retko sta mi ostaje u poligonima, Sub-d je optimum koji prosto razbija, Pravi korisnici Maye iz nurbsa naprave ludnicu u par poteza ali treba vladati materijom za tako nesto!!! Nurbsi mi ne odgovaraju zbog texturisanje i UV mapiranja!!!

offline
  • offman  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Avg 2003
  • Poruke: 3524

Samo opušteno ljudi. Wink
Neću da sudim ko je u pravu.

Ovdje je zapravo riječ kome šta više leži.

Suština jeste, kako ste rekli, da ko zna svoj posao postignuće i u jednom i u drugom programu odlične rezultate, tako da nema potrebe za takvim tonom koji vodi u raspravu sa prizvukom prepucavanja.

offline
  • Goran 
  • Prof.Mr.Dr.Sci. Traumatologije
  • Pridružio: 05 Maj 2003
  • Poruke: 9977
  • Gde živiš: Singidunum

Naravno, komentarišite konstruktivno cilj je da naučimo nešto jedni od drugih.

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2004
  • Poruke: 15
  • Gde živiš: Novi Sad Detelinara

GoranK ::Naravno, komentarišite konstruktivno cilj je da naučimo nešto jedni od drugih.

Prvo sretna nova godina svima a drugo jeli postoji ovde neka vrtsa wip topica i jesu li oni dozvoljeni???

Offman ::Samo opušteno ljudi. Wink
Neću da sudim ko je u pravu.

Ovdje je zapravo riječ kome šta više leži.

Suština jeste, kako ste rekli, da ko zna svoj posao postignuće i u jednom i u drugom programu odlične rezultate, tako da nema potrebe za takvim tonom koji vodi u raspravu sa prizvukom prepucavanja..


Ma to smo se i slozili samo mi je bezveze da se govore stvari koje nemaju vezu sa zivotom a da to prodje ne prokomentarisano!!!

offline
  • Pridružio: 29 Jun 2003
  • Poruke: 972
  • Gde živiš: beograd

pixar i PDI koriste svoj 'proprietary' in-house softver, odnosno, pixar npr. 'marionette'
anyway, ta prica o mayi je u mnogo slucajeva fake i misli se na alias studio tools ...
no nebitno....

i dalje tvrdim da je nonsense modelovati karaktere u NURBS-ima..

offline
  • Stane 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Poruke: 3590
  • Gde živiš: Niš

Tandara mandara broc... u ovoj raspravi je opet iznapricana gomila gluposti kao i obicno na ovu temu... i kao i obicno od ljudi koji o softveru sude na onovu par tutorijala koje su prosli.

Kao moderator necu seci ovakve rasprav sve u cilju slobode govora ali bih preporucio svima da se ako vec zele da se bave grafikom malo bace na vezbanje i ucenje pa tek kad nabace neko iskustvo...

Ne bih voleo da se iko uvredi zbog ove izjave ali bilo kom iskusnom korisniku je ova gore navedena rasprava besmislna.

offline
  • gamzzy 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 24 Apr 2003
  • Poruke: 10725
  • Gde živiš: Novi Sad

Ja mislim da treba probati i 3D Studio Max, i Maya-u, kao i Blender ili PovRay... Pa tek onda suditi.

offline
  • Pridružio: 19 Feb 2004
  • Poruke: 15
  • Gde živiš: Novi Sad Detelinara

gamzzy ::Ja mislim da treba probati i 3D Studio Max, i Maya-u, kao i Blender ili PovRay... Pa tek onda suditi.

To sam i ja rekao da treba probati sto vise programa je moguce (sto je u srbiji vrlo neograniceno Smile ) pa izabrati nesto sto ti najvise odgovara!!! Ma kako bi se ja uopste i mogao raspravljati na ravnoj nozi sa covekom koji radi i avi od 3d-a!!! Ja sam samo hobista (za sada) i zaljubljenik!!!

@Stane:
Ovo sam svatio kao prozivku jer neverujem da si to rekao Thinkeru, nije u redu da takve reci napise jedan moderator!!! Nikada nemozes znati ko se krije iz nika!!! Nekazem da sam baja jer sam vec rekao da sam hobista, ali nije u redu!!!

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 549 korisnika na forumu :: 27 registrovanih, 5 sakrivenih i 517 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Sale, airsuba, Albin0, amonsrb, Andrija357, Apok, ArmyBoss, babaroga, Bogoslov, doklevise, Drug pukovnik, elenemste, Georgius, goxin, kayvan6079, krkalon, kulus, Marko Marković, Panter, Profica, raso76, sizif, stug, TITAN DUDIN JARAN, Trpe Grozni, USSVoyager, VladaKG1980