Microsoftov Bing povećao je svoj udeo na američkom i globalnom tržištu, no troškovi su ogromni, a rezultati mršavi.
Microsoft upumpava milione dolara u projekat kojim pokušava postati ozbiljan igrač na tržištu pretrage, a kojim već godinama dominira Google.
Rezultata ima, ali dolaze tako sporo i po toliko visokoj cijeni da se skeptici pitaju vredi li tolikog truda, piše InformationWeek.
Po podacima kompanije comScore, Bingov udeo na američkom tržištu porastao je od prošlogodišnjeg jula za manje od dva posto, sa 12,7 na 14,1 posto.
U istom razdoblju Google je povećao svoj udeo za 4,6 posto, tako da sad drži 65,5 posto.
Na međunarodnom tržištu situacija je još lošija. Od ionako minijaturnog udela od 3,25 posto, koliko je imao u septembru 2010. godine, Bing je došao na 3,76 posto u julu ove, kažu podaci kompanije Net Applications.
Google je u tom razdoblju ostao na otprilike istom nivou - drži 83 posto svetskog tržišta.
Izvor i nastavak: http://www.b92.net/tehnopolis/aktuelno.php?nav_id=529314&fs=1
|