Killzone 3 Opis Igre

Killzone 3 Opis Igre

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2010
  • Poruke: 156

Uspešno izbegavajući rafal Sonyevih najava novih igara pred E3 sajam, Killzone 3 je konačno pao 21. Maja 2010. godine zahvaljujući leakovanom screenshotu na jednom finskom forumu. Par časova kasnije, skenovi novog GameProa su osvanuli na Gamespotu i Killzone 3 je konačno predstavio svoja ledena prostranstva širem igračkom auditorijumu.

Međutim, za otkrivanje samog gameplaya morali smo sačekati sredinu juna i prve minute Sonyeve E3 prezentacije. Nekoliko hiljada ljudi su stavili Sonyeve 3D naočare i prva zvanična prezentacija nastavka jedne od najkontroverznijih igara 2009. godine je konačno počela.
Killzone 3 prvljavi, industrijski, dizajn zamenjuje nizom spektakularno različitih lokacija širom Helghana. Umesto Pyrusa, razorenog nuklearnom eksplozijom koja je predstavljala poslednji, očajnički potez, Scolara Visarija, Killzone 3 nas vodi na ledeni Severni pol ove rudarske kolonije, baca nas u konvoj drop shipova sa zadatkom uništenja naftnih platformi koje predstavljaju osnovu inudstrijskog razvoja HG armije i vodi nas u prašume sličnim onima iz prvog dela.
Grafika, koja predstavlja svojevrsni trademark drugog dela, je ovde doživela blaži oblik preporoda, zahvljajuću prvenstveno drastičnoj promeni art stylea i fokusom na širinu i prostranost nivoa, koji navodno pokrivaju 10 puta veću površinu od onih iz prethnodika, a koji su, opet, bili daleko od uskih i klaustofobičnih koridora koji oslikavaju gomilu igara iz FPS žanra.

Osim promene art stylea, još jedna važna novina se tiče implementacije 3D tehnologije, koja prema rečima kolega koji su prisustvovali prezentaciji, izgleda apsolutno neverovatno, sa osećajem dubine koja prevazilazi čak i ono što je viđeno u najnovnijem filmskog ostvarenju Džejmsa Kameruna! Problematičnost probijanja performance budgeta je rešena kroz spuštanje rezolucije na nešto ispod 720p, iako „PRE-ALPHA“ obeležje jasno ukazuje na to da će se veće promene u kodu igre tek desiti. Ipak, i pored toga, Killzone 3 izgleda – spektakularno! Sirovi osećaj pucanja iz oružja je ostao grafički nepromenjen - igra bukvalno uvlači igrača duboko u svoj svet i daje mu osećaj kao da je zaista na Helghanu. Particle efekti, fizika i post processing su neviđeno dobri i do te meri efikasni u obavljanju svoje dužnosti da već sada, godinu dana pred izlazak, možemo tvrditi da će Uncharted 2 sigurno biti smenjen sa svog trona grafički najlepše igre na konzolama.

Gameplay je pretrpeo sitnije izmene. Prvo, kontrole su donekle modifikovane kako bi pozitivnije uticale na priliv novih igrača, koje je hardcore sistem osetljivosti i inercije iz KZ2 donekle odbijao od igranja. Drugo, dodat je CQC sistem borbe, koji dozvoljava koriščenje čitavog spektra napadačkih poteza kroz korišćenje noža i borilačkih veština. Iako je ovaj sistem pre svega dizajniran za korišćenje u stealth situacijama, mogućnost brutalnog ubijanja HG mučenika doprinosi određenom kontrastu akcionih mogućnosti koje ova disciplina uživa u igri.
Zvuk je, prema rečima ljudi iz GG-a, prešao na korišćenje high dynamics range. Na tačno koji način ovo utiče na zvučnu prezentaciju nije poznatno, ali su se poređenja svodila na analizu Battlefield: Bad Company 2 zvuka koji koristi istu tehnologiju.

O multiplayeru se trenutno zvanično ne zna ništa, iako je moguće da će biti predstavljen na GameScomu u avgustu ove godine. S obzrom da igra izlazi u Q1 2011, možemo očekivati epizode closed i open beta testiranja na zimu 2010, jer je šansa da igra krene u retail bez opširnog testiranja od strane zajednice mizerno niska.
Ono što, trenutno, ostaje nejasno je vezanost Move podrške, koja je potvrđena na E3-u, sa multiplayerom. Pošto je poznato da je Move preciznije sredstvo kontrole od DualShocka 3, ne sumnjamo da će se Guerrilla energično posvetiti rešavanju problematike online susreta igrača sa oba vrste kontrolera. Da li će biti u pitanju odvojeni lobiji ili snažniji autoaim za korisnike DS-a 3 nije precizirano.
Zaključak o igri, na osnovu dosada prikazanog materijala, je nedvosmislen. Killzone 3 izgleda spektakularno – lepše, brže i eksplozivnije od svog prethodnika i samim tim dostojan naziva Sonyeve flagship igre. Zajedno sa podrškom za nove tehnologije iz SCE WWS-a, poput Movea i 3D, Killzone 3 nezaustavljivo maršira prema svom cilju – uzimanja krune tehnološki najsavršenije igre koju je Playstation 3 ikada video.

Originalan sadrzaj, slike i video na ovom linku>>>
svetigara.net/component/gamesbox/document/48-killzone-3.html



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Jeste da je stara tema ali ja se sada tek dokopah igara pa da podelim utiske.

Pošto nema Killzone 2 teme napisaću ovde ukratko o njoj pošto sam KZ2 već prešao a KZ3 tek igram

Moja prva pucačina na PS3 ako ne računamo COD serijal. Je*o majku dok sam se snašao sa džojstikom da nišanim i pucam umalo nisam olupao i PS3 i TV. Medjtuim kada je period navikavanja prošao sve se svelo na rutinu. Jeste na PCju daleko lakše ali nije toliko teško ni na PS3.7

Što se same igre tiče odlična priča i likovi. Shawn Natko mi je odmah postao jedan od omiljenih likova. Komentari su mu vrh zajedno sa pojedinim akcijama LOL

Priča tu i tamo. Nema neki dublji zaplet ali lepo prati priču.
Grafika okruženja sjajna. Predeli Helghana sjajno odradjeni i za razliku od CODa možete čak i razgledati i uživati u predelima....

Neprijatelji dosta pametni. Znaju da se zaklone,znaju da vas flankuju tako da je morate gledati i paziti na sve strane a ne besomučno jurcati napred. Zbog ovoga neke misije užasno teške za prelaženje i oduzimaju dosta vremena...

Mane:
-AI vaših saboraca
Kao što rekoh nema besomučnog jurcanja napred i na metkove mora se malo i glavom razmišljati. A vaši saborci upravo to ne rade (što je u neku ruku i logično jel Mr. Green) neko trče pravo na metak što vas stavlja u neverovatnu poziciju u kojoj morate da se borite sami protiv 5-6 Helghast vojnika (nekada i više) a pri tome morate da dodjete i do saborca kako bi mu dali medkit...
Mislim da sam zbog ovoga najviše pi*deo tokom igre....

-Oružje
Tokom cele igre imate možda do 8 oružja koja možete koristiti.

FAMAS koji nose Helgast vojnici,koji nema red dot nišan što ga čini užasno teškim za upotrebu pogotvo kada treba na daljinu pucati ili kada treba kod protivnika gadjati neki odredjeni deo tela.

UZI ili nešto što liči na njega i što je do zla boga em slabo em neprecizno da vam treba ceo šaržer da ispraznite da bi ubili protivnika

Sniper sa veoma ograničenom količinom municije (do 20tak metaka po nivou) ali jedno od boljih oružja

Raketni bacač sa 4 rakete koje je isto tako retko naći i koji ako gadjate iza zaklona vas može ubiti iako ste nanišali kako treba....

Magnum 357 (barem mislim da je taj) koji vam služi kao side arm i koji ima neograničeno municije ali zato 2 metka ubijaju protivnike ko zečeve. Mana mu je 6 metaka pogotovo kada vam naleti grupa od 5-10 protivnika.

Možda sam nešto zaboravio ali to je u principtu to što se tiče oružja.

Sve u svemu odlična igra koja donekle podseža na GOW i slične futurističke pucačine ali sam uživao igrajući je....

Kada predjem KZ3 javljam utiske Mr. Green



offline
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15879
  • Gde živiš: Beograd

Te ekskluzive su najbolje igre. Isti je slucaj i sa God of War i Halo na Xbox-u, fenomenalne igre. Nisam imao prilike da igram Killzone, ali samo cuo da je vrhunska igra.

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Ne sećam se kada sam igrao ovako dobru futurističku pucačinu.

Počeo sam i treći deo da guram polako i za sada mogu reći da je grafika daleko "čistija" nego u KZ2.
I boje su mnogo intezivnije.

Sredili si i oružje pa tako i sada FAMAS koji uzmete od ubijenih Helghast vojnika takodje ima red dot nišan što mnoooogoooo olakšava posao. Kao što sam gore napisao to je meni bila jedna od najvećih zamerki a čim su to ispravili znači da su se i drugi bunili....

U KZ3 je akcenat dosta stvaljen na vozila. Skoro u svakoj misiji ste ili u tenku,mech warrioru,apc i sl. i tu onda dolazi do COD efekta jer kada ste u vozilima obično sledi besomučna jurnjava u kojoj se ne vidi ni gde se ide ni šta treba da se gadja i u šta da se puca....

Bilo je toga i KZ2 ali mi je tamo to delovalo mirnije i staloženije odradjeno....

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Posle CODa i one,sada već legendarne misije u Pripyatu dobio sam novu omiljenu misiju.

Misija se zove Six Monts On i traje preko 30+ (u zavisnosti koliko ste vešti)

Ovo je samo prvi deo misije a koga zanima ostatak ima na YT

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Završih i sa KZ3 i prvi utisak je da je KZ3 daleko lakši nego KZ2. Ili sam se možda ja sada navikao na kontrole i na džojstik pa mi se tako čini mada u KZ2 sam imao nekoliko kraljica sa kojima sam jedva izašao na kraj. Pogotovo Radek (poslednja kraljica u KZ2) a ovde poslednje kraljice praktično i da nema.

I kao što gore rekoh ovde je akcenat definitivno mnogo više stavljen na vozila. Vozio sam i pucao iz gotovo svega što ima 2 ili 4 točka i što može da leti. Možda to nije baš po mom ukusu ali nije ni toliko loše. 7

Grafički opet kažem KZ3 daleko ispred KZ2.
Mnogo čistija grafika,mnogo realističniji izrazi lica,mnogo jače boje i itd itd....

Šteta što ću KZ4:Shadow Fall morati da popričekam sa igranjem (dok nabavim PS4 pa onda igru itd potrajaće jer ni na PS3 gomilu igara nisam obrnuo) mada bih ja sada odmah u cugu prešao i KZ4 dok sam zagrejan Mr. Green mada koliko videh nema istih likova u igri a ja sam se nekako vezao sad za ove likove....

Probaću za koji dan i multiplayer mada onaj mp iz KZ2 mi se nije mnogo svideo videću da li će se mišljenje promeniti posle ovoga...

Uglavnom još jedna od FPS igara koje ću se rado sećati a možda je u budućnosti odigrati još koji put. Možda tamo negde kada bude bilo vreme da se igra KZ4 pa da se podstetim nekih stvari odavde...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 559 korisnika na forumu :: 14 registrovanih, 2 sakrivenih i 543 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: bigfoot, Bluper, goxin, havoc995, JOntra, Lord Nem, milenko crazy north, sap, Shilok, slonic_tonic, SR-3m, stalja, strela, wizzardone