Ugriz pliosaura jači od ti-reksovog

• Rogi  Male
  • Mod u pemziji
  • Najbolji košarkaš koji
  • je ikada igrao ovu igru
  • Pridružio: 31 Avg 2005

OSLO - Gigantski fosil morskog monstruma pronađen na Arktiku, poznat kao "predator iks", imao je toliko snažan ugriz da bi dinosaurus ti-reks pored njega izgledao slabašno, saopštili su naučnici.

Morski reptil dužine 15 metara, iz vremena Jure, imao je ugriz snage 15 tona po kvadratnom inču, objavio je Muzej istorije prirode Univerziteta u Oslu, predstavljajući svoje otkriće u arktičkom arhipelagu Svalbard.

"Sa lobanjom dužine više od tri metra, mogao bi se očekivati snažan ugriz, ali ovo je izvan svih merila", izjavio je Jern Hurum, profesor paleontologije kičmenjaka, vođa međunarodnog tima koji je otkopao fosil prošle godine.

On je rekao da je reptil pliosaur imao mnogo jači ugriz od ti-reksa i da je zbog toga bio najveći morski predator. Ti-reks je bio najveći predator među kopnenim dinosaurusima