Iskustva sa 1.3 CDTI 90 ks motorima iz astre H

Iskustva sa 1.3 CDTI 90 ks motorima iz astre H

offline
  • Pridružio: 16 Jun 2009
  • Poruke: 23

Dakle da cujem kakav je ovaj motor i kako se pokazao, jel dovoljno jak za neka duza putovanja, i vece uzbrdice. Smile


Inace ima 6 brzina.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Jedan od najmanjih common-rail turbo-diesel motora, neki kazu i najboljih.Znam da se hvale sa izuzetnom malom potrosnjom goriva oko 4,8l na 100km, mesovite voznje.90ks isporucuje pro 4000 ob.u min. Po meni izuzetan auto za duza putovanja, sto se tice potrosnje i snage.E sad sto se tice udobnosti, to sve zavisi ko je na sta navikao, ja iskreno volim malo tvrdje ogibljenje.Sve u svemu mislim da je auto zadovoljavajuci za tvoje potrebe.



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Jako dobar motor za poridni auto. Mali je potrosac a opet ima dosta snage da sve to izdrzi. Nemoj ocekivati neke ubedljivije performanse jer ipak mu to nije namena. Ovaj motor je stvoren za krstarenja putem pri nekoj normalnoj voznji.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Dobro je sto umjesto kaisa ima lanac.

1.3CDTI 16v

Engine Specification
Engine, location: Front, transverse in front of axle, 12" inclined
Cooling system: Liquid, sealed circuit
Cylinders, number: 4
Bore (mm) 69.6
Stroke (mm): 82
Displacement (cc): 1248
Compression ratio: 18: 01
Engine, type: In line; 5 main bearings
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium alloy
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by chain
Valve train: Indirect roller cam followers, hydraulic tappets
Valve, arrangement: Parallel; 4 per cylinder
Valve, adjustment: Automatic - hydraulic
Fuel system: Diesel direct injection, common rail
Ignition system: n/a
Fuel pump: Mechanical
Emission control system: 2 - way cat. conv., exhaust gas recirculation
Output (kW/hp CEE at 1/min): 66/ 90 at 4000
Specific power (kW/l; hp/l): 52.9; 72.1
Max. torque (Nm at 1/ min): 200 at 1750-2500
Specific torque (Nm/litre): 160.3
Mean effective pressure at max. power/ max. torque (kPa):1586.5/ 2014.7
Average piston speed (m/ s): 10.9
Engine oil, capacity (l): 3.5
Cooling capacity (l): 5.6
Battery 12 V,
Capacity (Ah): 60
Alternator 14.2 V,
Capacity (W): 994
Max. service interval: 20,000 miles or 1 year
Emission compliance: Euro 4 Engine mass (kg): 134.1
Charger system: Turbo with intercooler
Max. boost pressure (bar): tba





http://images.google.com/imgres?imgurl=http://i155.....s%3Disch:1

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 792 korisnika na forumu :: 31 registrovanih, 6 sakrivenih i 755 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 8u47, alzir86, amaterSRB, arzak, CrazySerb_MLD, Denaya, FOX, goran.vvv, Gosha101980, goxin, JOntra, Kristian_KG, Lieutenant, Mercury, mkukoleca, mocnijogurt, operniki, pein, Qwertyuio, Rakenica, RobinHood12, S2M, Sale1423, Sterilizacija, Stoilkovic, Van, Vlada78, vladetije, vladulns, Webb, Zoca