Poslao: 25 Nov 2007 21:41
|
offline
- L A Z A R

- Ugledni građanin
- Pridružio: 21 Avg 2007
- Poruke: 365
- Gde živiš: Gde cveta limun zut
|
Momcilo ::lorki ::...Prvi automobili sa euro 3 motorom su se pojavili cak krajem '96. godine!
Mislim da su 1998. godine počeli sa ugradnjom motora koji podržavaju Euro 3 norme.
Upravu si.U SAT-u pise da je to VW Lupo.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 27 Nov 2007 01:17
|
offline
- Talični Tom

- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
@ NuLLCoDe
MNOGO hvala za linkove! To trazim zadnjih nekoliko nedelja.
Dopuna: 27 Nov 2007 1:17
Ovaj spisak je super, ali izgleda da nije bas tacan za sve automobile. Sigurno znam da Hyundai Accent iz 2000. godine, kao i stariji modeli ne podrzavaju EURO 3. Ako neko zna za jos neki auto sa ovog spiska neka kaze, pa cemo da formiramo konacan spisak automobila koji podrzavaju EURO 3.
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2007 15:58
|
offline
- pcbest

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 15 Jul 2007
- Poruke: 588
- Gde živiš: Nis
|
Nije mi jasna jedna stvar,dozvoljen je uvoz polovnih automobila sa minimum euro 3 motorom sto je o,k. ali da ce se vrsiti provera odnosno dali ce na tim automobilima izvrsiti merenje kolicina cestica ili je potrebno samo da se ispostuje papirologija.Automobil koji ima euro 3 a presao recimo 200000km tesko da vise zadovoljava te standarde ako nije servisiran.
|
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2007 16:28
|
offline
- Momcilo

- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Postoji mnogo tema o Euro 3 motorima na forumu pa si mogao i tamo da pitaš...
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2007 16:36
|
offline
- pcbest

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 15 Jul 2007
- Poruke: 588
- Gde živiš: Nis
|
Bez uvrede ali mislim da niste shvatili sustinu pitanja.Dali su svim uvezenim automobilima potpuno ispravni izduvni sistemi i dali zadovoljavaju emisiju po euro 3.A 200000km sam napisao onako.
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2007 16:41
|
offline
- Lorki

- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Mislim da kod nas to jos nije definisano precizno, dakle mozes da prodjes i samo sa papirima, ali mogu te i oterati na pregled, jer je AMSS osposobljen da vrsi i izdaje potvrde sam!
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2007 16:59
|
offline
- Momcilo

- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Na granici proveravaju da li je motor Euro 3, što rade pomoću tabela i to im je prioritet. Ako motor ima povećanu emisiju izduvnih gasova više nego što propisuje Euro 3 standard, verovatno se vodi kao neispravan (U Nemačkoj np.) i postoji trag u njegovim papirima (servisna knjižica).
Ako se automobil redovno servisira, kao što ti je i Branislav_s rekao, može da pređe i 400000 km a da mu i dalje emisija izduvnih gasova bude u granicama Euro 3 standarda.
Bilo bi dobro da se javi neko sa svežim saznanjima...
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2007 17:19
|
offline
- Lorki

- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Evo ovako, moj prethodni post bio je vise u sali jer postoje ljudi kojima se ne pregledaju i koji imaju odredjene popuste, i zato sto to ne vazi za svakoga, a ja to ne volim, evo sada ozbiljno (teoretski, nadam se i da je u praksi ovako za svakoga):
dakle kada auto kupujes u inostranstvu potrebno je da dobijes COC dokimenat (Certificate of Conformity), ovaj dokumenat potvrdjuje da je auto usaglasen sa euro 3 motorom, (samo bih jos napomenuo da ne mozemo da napravimo tacan spisak automobila koji ispunjavaju ovu normu iz razloga sto su za razlicita trzista motori doterivani, i moguce je da za francusko trizste jedan isti auto ispunjava a za nase da ne ispunjava),
dalje,
potrebno je da imamo saobracajnu dozvolu sa pecatom koji potvrdjuje da je auto odjavljen, treba da se uzme i obrazac za povracaj poreza, kada dodjemo na carini drzave gde smo kupili auto dobijemo povracaj poreza, Na nasoj granici treba predati sve gore navedene dokumente (osim servisne knjizice) i po zavrsetku procedure uzeti tranzitnu ispravu (propratnicu) sa kojom idetmo dalje do najblize carinarnice u mestu naseg boravka. Na carinarnici dobijamo JCI (jedinstvenu carinsku ispravu), automobil sa privremenim tablicama, dokument o ispunjenosti Euro 3 standarda i obračun dazbina!
Dalje se auto registruje i uzmu se nove tablice, i uziavamo u voznji automila koji smo kupili, i nadamo se da nece da se kvari!
|
|
|
|
Poslao: 16 Dec 2007 19:35
|
offline
- Hit-Man

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Ja mislim da oni to proveravaju samo preko papira. Euro 3? OK! Ko ce sada da ti proverava koliko zagadjuje taj model. Imas papire, uvezi!
|
|
|
|