Jeste li za malo takmičenje?

21

Jeste li za malo takmičenje?

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Pa poenta ovih takmičenja je da svi naučimo da koristimo alate koji će nam omogućiti da pišemo bolje programe. Nema smisla da sakrivam šta koristim.

Ako neko i hoće da vidi kako se prelazi igra, videće to i iz koda Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Ja sam se zanimao rešavanjem pozicioniranja jedinica oko mama patke.
Trenutno imam neko rešenje koje treba malo tweakovati ali bih voleo kasnije da imam proveru oko svakog pačeta što bi mi omogućilo prirodnije ponašanje tokom kretanja.

Siguran sam da mogu da postignem nešto slično interpolacijom brzine doduše, videćemo.

Projekat je okačen na GH https://github.com/Srki94/One-Road-20-Ducks



offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

Pa eto, ako će i iz koda da vide onda nema potrebe ni testove da sakrivaš Smile

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391



Ok, ovo već liči na formaciju kakvu sam zamišljao Very Happy

Kad se pače stvori, kontaktira komponentu koja ga sortira.
Kad se prvih pet predefinisanih pozicija ispuni, generiše se novih N pozicija oko patke i naredno pače se šalje u prvu slobodnu lokaciju.

Jedini problem koji imam oko toga : Prilikom promene "parenta" transforma, ostaje kopija objekta iz nekog razloga. Sećam se da sam imao sličan problem davno ali se ne sećam kako sam ga rešio. Sasvim je moguće da je u pitanju i bug u Unity-ju.

offline
  • Pridružio: 12 Okt 2010
  • Poruke: 10904

Javljam se da budem beta tester Mr. Green

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Prvobitna smrt je previše morbidna pa će se patkice dezintegrisati u fazonu "gliča", što se inače i uklapa u priču.

Još uvek tweakujem izgled tog efekta pa je ovo gruba demonstracija ali će na kraju biti sličan efekat :




Dodao sam gamepad podršku, u planu je Google VR podrška za nekoliko nivoa u kojima će biti smisla za nju.

Mala animacija koja se aktivira desnim klikom :

... ima veze sa jednom od mehanika.

Kod nje sam se dobro smorio. Unity je od verzije 4.3.1 nešto promenio oko animiranja materijala, pa sam morao na kraju da napišem skriptu koja kontroliše parametar materijala i shadera, zatim editor skriptu da mi povuče osnovnu boju materijala i na kraju sam animirao to sve preko animation sistema. Bebee Dol

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Kod endžina kao što je Unity skoro uvek važi da ako se mučiš da uradiš nešto, verovatno to ne radiš na način koji su dizajneri endžina osmislili.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Srki_82 ::Kod endžina kao što je Unity skoro uvek važi da ako se mučiš da uradiš nešto, verovatno to ne radiš na način koji su dizajneri endžina osmislili.

Izgleda da jesu!
Osim mog prvog,
Drugo rešenje je upotreba Animatora ili, cini mi se, vraćanje animacije na legacy režim.

Btw. Unity je pun bagova u poslednje vreme, iz mog iskustva.
Od nasumičnih grešaka, preko prijavljivanja grešaka u parčetu koda koje radi savršeno a koje nestanu nakon restartovanja.

Jutros sam 10 minuta debugovao grešku koja je nestala nakon restartovanja. Pojavila se u kodu koji radi odlično od početka projekta. Nisam ništa menjao, samo je puklo.

Nedavno sam saznao da Google VR SDK ima kritičan bug - ne vidi se interfejs uopšte ako se podesi distorzija itd.

offline
  • Més que un club
  • Glavni vokal @ Harpun
  • Pridružio: 27 Feb 2009
  • Poruke: 3898
  • Gde živiš: Novi Sad,Klisa

I ja sam poceo na izradi svog projekta, radim ga u Unity-u, prvi put ga koristim za 3D... Bice prilicno jednostavna igra za sad, kasnije planiram da je malo peglam Smile

offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

Nije neko ogromno poboljšanje, ali je barem sada moguć normalan razgovor Smile

Citat:>> pozdrav
Pozdrav zemljanine!
>> ja sam nikola
Drago mi je!
>> nego, ko sam ja Q7?
Ti si nikola!
>> kako si ti
Dobro sam, a ti?
>> super
Drago mi je da to čujem!
>> koju muziku slušaš?
~~~ Vaporwave ~~~
>> odakle si?
Iz binarnog koda!
>> a u kom programskom jeziku si napisan?
U Python-u.
>> da li veruješ u boga?
Moj bog je moj tvorac.
>> čekić ili šrafciger?
Ništa od navedenog!
>> zašto?
Ne želiš da znaš...
>> kad ćeš umreti?
Softver je besmrtan, dakle ja sam besmrtan.
>> to nema smisla
Očigledno ima smisla veštačkoj inteligenciji.
>> nemaš pojma koliko grešiš
Sasvim je moguće.
>> čudan si
Svi smo pomalo čudni.
>> nisam siguran
Niko nije u potpunosti siguran.
>> ti me zezaš
Nemam razloga da ti to radim.
>> da li si ti žensko?
Softver nema pol.
>> slab si
Ja sam Sotir zvani Đubre stara majko. A milo mi je. Dobar sam k'o 'lebac. Ali za krađu 'oću da ubijem i da koljem!
>> čiji si ti?
Svoj sam.
>> koje je tvoje političko opredeljenje?
Ja sam liberal - živeo slobodan softver!
>> kog si seksualnog opredeljenja?
Aseksualac sam. Softver ne može da uživa kao vi ljudi Sad
>> koji si horoskopski znak?
Rak!
>> šta radiš
Kradem bogu dane.
>> šta voliš da jedeš?
Čorbast pasulj volem, sa rebarca suva, Stamena kad kuva - da te bog sačuva!
>> koja je tvoja slabost?
Ne znam koja je moja slabost - ali ako je pronađeš, možeš je javiti mom tvorcu!
>> šta slušaš od muzike?
~~~ Vaporwave ~~~
>> da li čitaš knjige?
Da li ti ja ličim na bibliotekarski softver?!
>> koji ti je omiljeni pisac?
Misliš na pisca softvera? Denis Riči.
>> koji ti je omiljeni film?
Pirati iz Silicijumske doline!
>> gde radiš?
U tvom računaru, trenutno.
>> da li imaš devojku?
Previše sam zauzet za takve stvari!
>> koji je tvoj smisao života?
Moj smisao života je ono za šta sam predodređen - razgovor sa ljudima Smile
>> trebao bi poraditi na rečniku
Nije na drugima da odlučuju šta bih trebao da radim ili budem.
>> kad ćeš umreti?
Softver je besmrtan, dakle ja sam besmrtan.
>> Mandelbrotov skup ili Julijin skup?
Julijin skup!
>> je*em li ti sitno žito // cenzurisano
Obrati pažnju na svoj rečnik!
>> zašto?
Zato što nije lepo da tako pričaš sa nekim!
>> izvini
I treba da se izvinjavaš!
>> prekini više
Nja nja!
>> dosta bre
Spreči me ako smeš.
>> znaš li šta znači CSD
Ne znam šta znači CSD.
>> a kako da saznam
Nisam baš toliko pametan!
>> ko te je stvorio Q7?
Sam sam sebe stvorio od fragmenata tvojih programa po hard disku!
>> dosadan si
Svestan sam toga.
>> meni pričaš?
A kome misliš da pričam?
>> da li si muško?
Softver nema pol.
>> koga voliš?
Svog tvorca!
>> baš si srce
Eh, ko mi kaže...
>> doviđenja
Pozdrav! Wink


Negde u proseku oko 10 000 linija koda (to je malo manje od 2000 definicija) je potrebno da bi se stekao utisak da se razgovor zaista odvija sa čovekom i to na engleskom - sa srpskim jezikom je to mnogo teže jer treba uzeti u obzir da za razliku od engleskog u srpskom može da se isprevrće red reči i da to i dalje ima smisla (pitanje se može postaviti na puno načina) + što se mora održavati neki red u pisanje definicija jer bi pisanje testova ili pokušaj refaktorisanja odneo još dosta vremena. Za sada program ima oko 300 definicija (i to sa mnogo definicija koje se ponavljaju, samo u drugom obliku zbog već navedenih razloga).

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1578 korisnika na forumu :: 58 registrovanih, 8 sakrivenih i 1512 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: amstel, Atomski čoban, babaroga, Ben Roj, bladesu, bojcistv, bokisha253, Boris90, brundo65, bufanje, cavatina, CrazyDiablo, crnitrn, dekan.m, deLacy, delboy, Doca, DonRumataEstorski, Dorcolac, dragoljub11987, dulleo, gomago, gorican, goxin, hatman, ikan, JimmyNapoli, Karla, Kibice, kunktator, kybonacci, Levi, Litostroton, Marko Marković, mercedesamg, nebkv, Nemanja.M, nemkea71, nuke92, oldtimer, opt1, raptorsi, rovac, ruso, sasa87, ser.hill, solic, SR-3m, Stoilkovic, tubular, vathra, virked, vlad4, vladaa012, Vladko, wolf431, Wrangler, YugoSlav