Renault 21 '91

Renault 21 '91

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Jeste da je mator ali je služio mom ćaletu koji je bio drugi vlasnik čini mi se, on ga je lepo održavao.
Poslednje 2 godine trune na jednom mestu međutim ja sam odlučio da ga popravim ( oko 500 E bi izašla popravka ) i prisvojim kao prvi auto.

1991 godište
101 KW
138 Konjskih Snaga
1999 CC
Benzinac

Sjajno pregledan, prijatan za vožnju ima ogromnu okretljivost.
Malo je istruleo i ima par problema :
- Dihtung na glavi mora da se menja
- Ventilatori zaribali
- Cela grana i auspuh
ali neće izaći puno popravka.

Ja sam inače tip kome je auto auto a ne izgled i hvalisanje. Ako se sećate ranije pitao sam za
početnički auto međutim odustao sam od punta i corse jer su mnogo slabi (kada sam video ubrzanje od 100-130 odmah sam odustao)
Evo par slička :























E sad' nemojte da budete prestrogi, ipak mi se isplati da "Rendžu" vučem jedno 5 god dok ne skupim novac da kupim nešto bolje. Možda je jak za početnika ali ja nisam neki manijak što se tiče vožnje pa će biti ok valjda. Šta vi mislite, vredi za popravku? Ziveli

Edit :
Nisam pomenuo da i posle 2 godine stajanja u jednom mestu i dalje pali Wink



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Legendarni auto, i za pocekak imas dobru osnovu.

Pored onoga sto si rekao, racunaj da ces morati da menjas i:

kaiseve, jerod stajanja moguce da su propali a pucanje kaisa uzrokuje krivljenje ventila pa nije za igranje...

sve filtere, ulje (motorno, menjacko i kociono)... Ovo pod obavezno a za pocetak bi ti preporucio neko gusce ulje 15w-40. Ima Elf dobra ta ulja bas za Renoa.

akumulator, jer od postojeceg ''nema leba''

gume (gotove su, vidi se na slikama),

diskove moras da nosis na obradu jer su zardjali skroz a usput i plocice da zamenis,

neki semering je propao sto posto i tu moli boga da nije semering radilice jer majsotri deru za njegovu zamenu, ali to ces vec da vidis nakon duzeg rada motora

Dalje ti ostaje da molis Boga da jos nesto nije naj... od stajanja. Nek ti je sa srecom



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Hvala Famas.
Za ulje već znam, ne planiram da ga pomeram nigde dok ne promenim sve.
Što se tiče akumulatora - nema ga pa ću morati da kupim svejedno.
Imam novije letnje gume a ne planiram da ga vozim preko zime tako da je to ok.
Za diskove, čuo sam da se rđa sama skine prilikom kočenja ?
Za semering nisam siguran kako može da propadne ako auto stoji u jednom mestu? Pre dve godine kada je ostavljen radio je super i nije se primećivalo ništa.

Što se tiče same limarije, koš je ok nije zarđao međutim, ne znam da li se vidi na slici, leva strana je istrunula mali deo i takođe lajsna sa strane kao i dobar deo lima kod vrata je istruleo ne znam kako to može da se reši? Koliko bi koštalo?
Ventilatore sam računao na 10-15 E jedan. Samo nisam siguran koliko bi izašla grana i auspuh, iskreno nije mi veliki budžet jer će registracija koštati 300 E minimum zbog jačine pa ne mogu da izdvojim više od 300-500 E za osposobljavanje jer mi se ne isplati. Grana mora da se kupi posebna jer ovaj model ima različitu granu od svih drugih Renault modela , specifična je i teško se nalazi tako da će biti dosta skupo.
Takođe nebo prokišnjava malo ><. U suštini mislim da će biti ok , mora malo da se uloži da bih ga sredio ali mi se svakako više isplati nego da kupim drugi polovan auto. Mada to je mač sa dve oštrice, može da se desi da ovaj ode načisto za godinu dve pa da bude samo bacanje para. Koliko bi ovo sve po tvojoj proceni izašlo?
Hvala još jednom Famas.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Taj semering se ''podmazuje'' uljem i ono ga cini savitljivim i tako dobro dihtuje. AKo se auto ne vozi, semering ovrsne i posle malo duzeg rada samo pusti ulje. ovo ti pricm iz licnog iskustva sa jednom Opel Omegom koja je isto duze vreme stajala. Skoro svo ulje iz kartera mi se proslulo po putu zbog zadnjeg semeringa radilice koji kosta 5 evra a majstor je za ruku uzeo 40-tak evra jer je morao da rastura pola motora da bi dosao do njega.

Blaza rdja na diskovima mzoe da se skine kocenjem ali bi bilo pozeljno da diskove odmeses na masinsku obradu i da zamenis plocice.

To sto prokisnjava ti je najhitnije za popravku jer od toga moze mnogo da strada i limarijai enterijer. Sto se dalje popravke limarije tice, to sto je istrulelo mora da se menja novim a to ne kosta malo sa farbanjem. Ostatak moze da se masinski ispolira radi osvezavanja, tako da ce to da izgleda pristojno.

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Limariju i usisnu granu juri po otpadima ako mozes da nadjes. Izacice te povoljnije nego da juris novu

Inace na jednoj od slika mi auto deluje da je legao vise nego sto treba...

Jesi li proverio opruge i amortizere?

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

I ja imam isti osećaj kad pogledam auto međutim otac kaže da mu je stavio nove zadnje amortizere jer je zeznuo stare kada je pretovario auto jednom prilikom, tako da su novi. Za opruge nisam siguran.
Famas majstor će najverovatnije biti prijatelj koji je radio u ovlašćenom servisu pa ruke možda i neće da naplati.
P.S. Kada sam pomenuo dihtung na glavi to znači da je malo pomešao vodu i ulje ali ne previše i do te mere da mora generalna. Već je jednom ranije menjan taj dihtung ali opet je popustio.

Inače znam koliko "deru" ovi u ovlašćenom Reno servisu, održavanje je koštalo katastrofa puno. Nažalost postoji samo jedan ili dva ovlašćena servisa u Požarevcu čini mi se pa nismo imali izbora.

offline
  • prevremena penzija
  • Pridružio: 14 Jul 2016
  • Poruke: 1
  • Gde živiš: Niš

Zdravo,
Bas je davno neko pitao za ovaj tip auta,imam reno 21 NEVADA od 1721ccm i 77kw model GTS 90god.sa direktnim multi point ubrizgavanjem preko dizni.(motor je f3n)
Problem mi je malo veca potrosnja(preko 10lit.prosek)da napomenem da nema srednji lonac ,ima posle izduvne grane samo jednu lambda sondu koja nikad nije skidana a na testu pokazuje da je kvar u step motoru.Taj motor sam skidao i sve savrseno radi ali je potrosnja ostala ista.
Interesuje me kako i da li se moze lambda sonda pregledati i po mogucstvu ocistiti.
Auto je inace neprevazidjen u svojim performansama i mogucnostima iako ima toliko godina nikako mi se od njega ne odvaja samo kada bi se potrosnja vratila na svojih 7lit.u proseku.
Ukoliko moze neki savet bio bih zahvalan.
Inace sam bivsi taxista i mnoga sam novija auta vozio.
Jos da kazem da sam skidao i odradio komplet glavu motora sa svim pratecim elementima i novom pumpom za vodu i da je kompresija skoro maksimalna.
da pokusam da postavim i sliku ?










Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1054 korisnika na forumu :: 42 registrovanih, 7 sakrivenih i 1005 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, Apok, babaroga, bojankrstc, Centauro, CikaKURE, comi_pfc, dankisha, djolew, dragoljub11987, FOX, Georgius, Goran 0000, gorican, HrcAk47, Karla, kikisp, kobaja77, kolle.the.kid, Kubovac, kubura91, kunktator, loon123, Luka Blažević, mercedesamg, Mercury, MiG-29M2, milenko crazy north, mnn2, mocnijogurt, novator, nuke92, pein, powSrb, randja26, RJ, sasa87, slonic_tonic, stegonosa, styg