Reno senik II 1.9 DCI 120KS

7

Reno senik II 1.9 DCI 120KS

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Provjerio ga majstor nocas, dobar je akumulator.

http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=50355&page=5

ovo je i meni



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Jbt grbe kako ti je usla voda?



offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Napisano: 10 Apr 2012 11:08

Komp je postavljen tačno iznad točka. Međutim, poklopac kompjutera ne dihtuje (fabrički) kako treba. Ima lifta jedno pola prsta. Rekli meni fino da ga dodatno umotam u foliju i sl. a ja ih nisam skontao ozbiljno. E sada to plaćam.
Da nije to samo kod mene, vidi se iz linka koji sam gore postavio. Fabrika nije dobro odradila posao.

Dopuna: 13 Apr 2012 16:45

Otklonjen kvar za 50eur. Kompjuter brckao podatke.

Dopuna: 14 Apr 2012 22:29

Danas mijenjao sijelacu H7 na senika. Inzinjer koji je projektovao ovo auto nije normalan, da ne upotrijebim gori izraz. A i auto koje ima toliko bugova i da najobicniju sijalicu, glavne osigurace i sl. ne mozes da zamijenis sam je nista drugo nego do jedno veliko smece od kola.
Takav strah imam od tog auto da je to zvek. Zaista sam imao srecu pa mi je crkavalo ispred zgrade,a ne na putu.Da mi se to desilo sibicu bi u njega. Ako ne moze da se upali gotovo je, auto je kompletno mrtvo. Cak se i rucna zablokira i pa pa.

offline
  • rank  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 30 Avg 2010
  • Poruke: 329
  • Gde živiš: Tu negde u okolini

grbe ::Napisano: 09 Dec 2011 18:49
Sve u svemu auto je odlicno i ako bog da zdravlja i para nikada nista ispod ove velicine vozila necu uzimati i ove snage.
Prostrano auto sa jakim motorom a potrosnja solidna.


grbe ::Napisano: 10 Apr 2012 11:08
Danas mijenjao sijelacu H7 na senika. Inzinjer koji je projektovao ovo auto nije normalan, da ne upotrijebim gori izraz. A i auto koje ima toliko bugova i da najobicniju sijalicu, glavne osigurace i sl. ne mozes da zamijenis sam je nista drugo nego do jedno veliko smece od kola.
Takav strah imam od tog auto da je to zvek. Zaista sam imao srecu pa mi je crkavalo ispred zgrade,a ne na putu.Da mi se to desilo sibicu bi u njega. Ako ne moze da se upali gotovo je, auto je kompletno mrtvo. Cak se i rucna zablokira i pa pa.


Bez ljutnje Grbe ali citajuci ovu temu od prve strane, mnogo me je podsetilo na ono staro bosanac u Kanadi.
Kako to vec on kaze, u pocetku sve ok, i kako se blizimo kraju ide ona poznata: Danas opet snijeg Very Happy

Opet da kazem bez ljutnje, ali ovaj tvoj zadnji komentar koliko god to tebi tesko pao, meni je zvucao smesno.
Znam da nije za utehu, ali i ja sam bio u istoj situaciji sa drugim autom. Dok trajase, smeo sam se zakleti, al kad pocese problemi, kud ces na mene, daleko ti lepa kuca.

Zaista mi je zao sto te je sve ovo zadesilo, jer znam kako ti je iz licnog iskustva.
E sad mi reci ozbiljno. Licno, gledao male automobile, al mi ovaj iako veliki senic upao u oko. Skoro da bih ga i kupio ali me tvoj post bas naplasio.
Jel toliko komplikovan da ne mozes skoro pa ni osigurace promeniti. Koliko su delovi za njega u odnosu na konkurenciju, majstori, deru li, uopsteno da li je skup za odrzavanje. Imam bmw-a 525 i znam koliko me popravke kostaju, ali citajuci ceo ovaj topic imam utisak da je odrzavanje senic-a isto, ako ne i skuplje.
Dakle tvoje misljenje i iskustvo o ovom autu, kada sve saberes i oduzmes, obzirom da ga vozis i imas iskustva sa njim.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Da, znam za Bosanca u Kanadi. Smile

Auto je vrh za vožnju, nije veliko potrošač, udoban je prostran je i gledaću zaista da više nikada ne uzmem auto ispod te klase.Auto je lijepo i fino. Međutim isuviše je zavistan od elektronike. To nisam znao kada sam ga kupio. Recimo ako ti crkne akumulator blokira ti se kočnica ručna i ni makac. A težak je 1,5t. Jedino da tražiš po gepeku sajlu od ručne pa da razblokiraš.
Nije mi ni padalo na pamet pri kupovini da gledam đe mi je tabla sa osiguračima. Imaš dvije , jedna je u kabini i pristupačna je. To je za potrošače u kabini. Druga je iznad lijevog točka u motorskom prostoru. Ima tu jedno dvadesetak osigurača gdje možeš da dohvatiš njih 5-6 a ostale osiguraće nema šanse već treba da skidaš komplet kutiju da bi zamijenio osigurač. A ti ne možeš da je skidaš jer za to treba i alat i znanje. Zamisli da si na nekom auto putu ili magistralnom putu daleko od civilizacije i crkne ti osigurač od ventilatora hladnjaka. Tu se tvoja voznja zavrsava. Sta da radis onda? Znaci zbog osiguraca od par euro centi tebi je dalja voznja nemoguca!!!!!!!
Pokusao sam da provjerim nivo glicerina u kocnicama. Bocica je sakrivena u motorskom prostoru. Moras ruku da provlacis da bi dosao do nje (iza akumulatora je!!!) Pao mi je poklopac negdje u motor jer je kazem bocica sakrivena da nisam poklopac pravilno mogao da drzim. MOrao sam u servis da idem da mi dizu auto na dizalicu i odozdo ceprkaju po motoru da bi nasli poklopac.
Crkla mi je sijalica. Zaista nisam imao pojma da moram da skidam komplet prednji branik da skidam (koji čini maltene 1/5 vozila) da bi zamijenio jednu jedinu sijalicu. Sigurno sam ostao jedno 30-40 minuta da zamijenim sijalicu. Recimo na seata kordobu sam to radio za 2-3 minuta gdje je uračunato raspakiranje sijalice i otvaranje i zatvaranje haube. Zamisli noć, auto put ili magistralu i ti treba sijalicu da mijenjas. Ma nema sense.
E o ovome ti pričam. Auto je zaista sjajno dok sve funkcioniše. Međutim kod najmanjeg kvara isto je projektovano tako da MORAŠ da ga vodiš u servis. Samo što ti teletabisi u Renou nisu razmišljali o tome da time direktno narušavaju bezbjednost kako vozača renoa tao i svih ostalih ucesnika u saobracaju. A to je već zaista neoprostivo.
Koliko sam čuo kod megana II nije taj slučaj. Mnogo je pristupačniji i lakši za rad.

offline
  • rank  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 30 Avg 2010
  • Poruke: 329
  • Gde živiš: Tu negde u okolini

Hvala Grbe na odgovoru.
Evo zašto sam i pitao. Pre par godina išli smo nešto do Niša, ja mojim autom a kolega njegovim tada novim čini mi se baš Senic. Negde na pola puta, njemu je prvo otkazala klima, a zatim redom počelo otazivati. Da leto je bilo, zapeklo a kod njega u autu kao u pećnici. Naravno, prozore nije moga otvoriti jer su i oni elektronika. Stali na nekoj pumpi da se odmorimo i on čovek da se ohladi. Krenuli dalje pa kad stignemo otići će do nekog majstora kojeg već nađemo. Zove telefonom, kaže hajd da stanemo da se ponovo malo ohladi. Stadosmo i kada smo hteli krenuti, auto neće upaliti. Ne daje znake života. Probamo sa akumulatorom ali ništa. Rekoh, hajde da ga šlepam, međutim njemu je sajla ili kruta veza ne sećam se šta, bila u gepeku, a gle čuda on nema ručku već moraš upaliti auto ili dati kontakt ako misliš otvoriti GUZ - Glavom U Zid
I tako ne sećam se od koga smo dobili neki broj majstora koji je bio tu negde blizu, te on dođe, navuče ga ne prikolicu i otera a kolega i ja nastavismo put, a auto ćemo pokupiti u povratku. Kada smo došli po auto neću ti ni reći koja je cifra bila, možeš i sam pretpostaviti da smo pozajmili novac te mu platili jer u suprotnom nije hteo popravljati već samo naplatiti šlep, a ti se slikaj ako nećeš da ti popravi.

E sad, ja želim veći auto, ali sam mislio da se do sada nešto promenilo, međutim izgleda da je sve gore i gore. Tehnologija napreduje, pa u skladu sa tim prate se trendovi te nam auto koliko god nam bolje išao i bilo nama prijatnije, isti može zadati takve glavobolje da se čovek raspametiti. Razumem ja zapad, pa kad ti nešto zafali, pozoveš, ljudi dođu, nameste, platiš i teraj, ali ovde gde ljudi jedva sastavljaju kraj sa krajem, teško da ko može tako raditi.
Ma jbm ti ja njihovu tehnologiju kada ti i kočnice kontroliše komp te ne daj bože da zariba, džaba silni jastuci.
Da ne dužim više, Grbe tebi hvala na odgovoru, a ja odoh tražiti nešto jednostavnije.
Puno sreće sa autom i da dokle god ga imaš, nikada ti ne trebao majstor.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Da se ne lažemo i na zapadu su cene paprene što se servisa tiče kakva kod ti plata bila.
Kod nas dole bar je još uvek jeftina radna snaga, delove plaćaš kao i u Evropi. Na zapadu njegov sat košta 20€ plus firma koliko naplati. Prijatelju servis zamenio lager i nekakav senzor, naplatili 1400€ to je i ovde nečija plata... Wink

offline
  • rank  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 30 Avg 2010
  • Poruke: 329
  • Gde živiš: Tu negde u okolini

Hit-Man ::Da se ne lažemo i na zapadu su cene paprene što se servisa tiče kakva kod ti plata bila.
Kod nas dole bar je još uvek jeftina radna snaga, delove plaćaš kao i u Evropi. Na zapadu njegov sat košta 20€ plus firma koliko naplati. Prijatelju servis zamenio lager i nekakav senzor, naplatili 1400€ to je i ovde nečija plata... Wink


Hit-Man... nisam ni rekao da je na zapadu jeftino, naprotiv, papreno je, medjutim opet ne mozes porediti, tacnije ovde je to daleko vise. Dacu ti primer a ti prosudi sam.

Covek sa zapada krene na odmor, ali u svojoj zemlji, recimo francuz, a to je azurna obala, grad neka bude Nica. Hotel ti po osobi kosta od 150e pa na gore. Racunaj cetiri clana porodice pa da je cena po osobi tih 150e, to je dnevno 600e. Deset dana letuje i samo za smestaj mu treba 6000e. Na tu cifru dodaj jos nesto za trosak, pa tako dodjemo do cifre od nekih 7-8000e. E sad, recimo pokvari mu se auto, on ce pozvati telefonom, doci ce ljudi, dati mu zamenski auto i nastavice put. Ukoliko i ne dobije auto vec ga popravlja, platice popravku recimo 2000e. Cak sta vise ne mora ni to vec kupi na placu neki krs za 1000-1500e i nastavlja tamo gde je krenuo. Otici ce na svoj odmor, mozda nece ostati koliko je planirao ali uglavnom stici ce na svoje odrediste i odmoriti se.

Srbija.
Dakle isto to, tacnije krenes na odmor u Crnu Goru, a to je isto kao da je tvoja zemlja, poneses novac za letovanje i pokvari ti se auto. Ti ne da neces ni otici na odmor, nego je pitanje hoce li te pare koje si poneo za letovanje pokrpiti da popravis auto i vratis se kuci pre nego li si i stigao. Kakvo crno letovanje, presedne ti sve.

Rezime.
Skupe su popravke na zapadu, paprene, ali to moze jedna plata pokrpiti. Ovde ti za jednu popravku ne treba jedna plata, vec 2, 3 plate. Na zapadu jedna turbina sa sve zamenom kosta oko 2000e. Raspitaj se u familiji koliku platu ima neko od tvojih rodjaka ovde pa ces videti i sam koliko njemu plata treba da to isto odradi.

Ne shvati me pogresno da ja sada tu nesto tupim i solim ti pamet, jer znam da ti to sve vrlo dobro znas. Moj post ne shvati kao odgovor tebi, vec samo kao opis realnog stanja.
Kao sto rekoh, skupi su servisi na zapadu ali to nije relevantno, tj, ne moze se porediti.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Nisam shvatio kao odgovor meni ali dobro je da iznesemo cinjenice i eto malo diskutujemo. Znam kakve su plate u Srbiji ali koliko ti je cebe dugo, toliko pruzi i noge. Imam druga sto vozi mecku i skoro joj nesto crklo i meni kuka kako nema para da je popravi. Sto si kupio Mercedesa 2001god. kad nemas para za 5lit. benzina? A znam i da nije ni u Evropi kao sto je nekad bilo.
Recimo da ja sada krenem na odmoru i da me (ne daj Boze) potera maler i pokvari se auto, sta mislis sta bi ja uradio? Platio 3-4000 jevreja za popravku i nastavio put dalje? Naravno da ne bi, vratio bih se kuci ali najiskrenije pisem i ne zato sto sam se razocarao u auto, vec zato sto ne bih imao para da nastavim sa odmorom. Pod ''odmor'' gledam kao sirok pojam da platim racune pre i posle odmora kada se vratim.

rank ::Na zapadu jedna turbina sa sve zamenom kosta oko 2000e.
Mozes da platis popravku sa jednom platom to moze ali kad bi ziveo samo u automobilu.
Ajde recimo ovako uzmi primer u Svedskoj. Prosecna plata je 1500evra. Ti izdrzavas zenu i jedno dete. Posto ti radis supruga tvoja nema prava na primanja samo detetu sleduje deciji dodatak oko 100e. 1600e mesecno primanje, a samo mesecna kirija je 300-400e. Plati i sve racune, kredit za auto i kasko osiguranje pod obavezno jer u suprotnom samo mozes u Nemackoj da places pored auta kada se pokvari i videces koliko ce ti ostati za hranu, a za popravku turbine ???

offline
  • rank  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 30 Avg 2010
  • Poruke: 329
  • Gde živiš: Tu negde u okolini

Hit-Man ::Sto si kupio Mercedesa 2001god. kad nemas para za 5lit. benzina?
Sa ovim se slazem u potpunosti, vec sam i pisao negde o tome. Seljacka politika, tipa da te neko vidi, a to sto nemas banku u dzepu, nema veze. Video sam na hiljade takvih slucajeva, pa jednom davno, secam se dosao tip sa nekim audijem i pita majstora jel moze da mu ispusti pola ulja pa samo da dospe polovinu koju je kupio. Pa mislim de ces veseg debilizma. Ljudi ne shvataju da auto sluzi da bi ga koristio, a ne da bi bio vidjen u njemu. Jednostavno, auto treba birati po svom dzepu i kupovati ga da te sluzi a ne da budes njegov rob.
Bolje kupiti yuga i imati auto koji ce ti zavrsavati posao, nego mecku koja ce ti sluziti samo za odlazak u familiju i biti ukras u dvoristu.

Hit-Man ::Mozes da platis popravku sa jednom platom to moze ali kad bi ziveo samo u automobilu
Ova recenica upravo ukazuje na ono sto sam ja hteo reci. Na zapadu sa jednom platom mozes izvrsiti popravku auta, dok u Srbiji za isto to ti treba 2-3 i vise plata. Da se vratim na onu turbinu sto sam je spomenuo gore. Na zapadu turbina recimo za bmw kosta oko 1500e i ruke u servisu 500e, eto popravke od 2000e. U Srbiji je ista cena te turbine, ali servis, neka bude privatnik, uzece 50-100e, dakle sve skupa recimo 1550e. Prosecna plata je oko 300e, sto znaci da za tu istu popravku u Srbiji treba izdvojiti 5 plata.
Jesam li ja to rekao 5 Shocked
Ma ne, ovo nije uopste tuzno, ovo je da se covek pokida od smeha LOL
E to je ono sta ja hocu reci, nema poredjenja, prosto receno zivotni standard.
Hit-Man, ne kukam ja, sta je tu je, ovim samo iznosim stvarno stanje stvari.

Oko ovih stvari mozemo pricati na nekom drugom mestu, nekoj novoj temi, a ovu temu bih ostavio o Senic-u, jer se tako i zove te ne bih vise da je kvarim Ziveli

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 693 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 1 sakriven i 681 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Boris90, draganl, havoc995, Krvava Devetka, M1los, mačković, Ognjen D., sabros, slonic_tonic, wizzardone, yrraf