GeeK Z0ne

53

GeeK Z0ne

offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 1139

Srki94 ::Kupio sam neki USB kabl za mobilni telefon od 200 dinara.

Zbog čega je konektor na ovim kablovima takav kakav je pa često ispada iz ležišta bez velike sile?


Najskuplji delovi u elektronici su bakar i legure bakra, a kod čelika se najčešće štedi na kvalitetu i opružnosti, a neretko i na debljini materijala za mehaničko obezbeđenje kontakta. Zatim, uštede na hemijski stabilnim izolatorima, na mašinama za izradu, standardima, kontroli kvaliteta i na kraju dobijaš loš proizvod. Pečeni pesak jeste jeftin, ali i tu zakinu ljudi, koji se nemaju čime lepim pohvaliti.

No međutim, na menadžerima se nikad ne štedi.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • vampire and philosopher, po©smt, rhd©t
  • Pridružio: 13 Dec 2013
  • Poruke: 8528
  • Gde živiš: Esgaroth

Како оно беше: улога модерног менаџмента јесте да отежа иоле нормално обављање посла...



offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

Nemojte tako, i tu sve zavisi Smile
Uspeće one firme koje imaju jak menadžment s vizijom.
Uzmite na primjer Google.

Propašće one firme koje imaju loš menadžment.
Tu su npr. državna preduzeća, gde vlada anarhija, gde je kriterijum politički angažman, a ne struka.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Ako vam treba Mac za kompajliranje i debagovanje Xamarin Forms iOS aplikacija, probajte sa VM-om.
Može i tako Wink

offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 1139

Skywhaler ::Како оно беше: улога модерног менаџмента јесте да отежа иоле нормално обављање посла...

I to je moderna bolest. Dening-Krigerov efekat.

offline
  • Pridružio: 12 Okt 2010
  • Poruke: 10904

@Kaplar, pošto se baviš elektromotorima, da nemaš neku literaturu koja jednostavno objašnjava za šta se koristi koji motor? Pitam jer... Moj 'posao' (još ne radim,ali u projektima) jeste da odaberem pogon i to obično radim na osnovu snage. Onda otvorim kataloge i kaže: dizalični kliznokolutni ili kako već i počne da nabraja različita izvođenja... U čemu se razlikuju dizalični od motora za pogon sistema neprekidnog transporta, lifta ili žičare?

Na fakultetu kad pitam, svi izbegavaju odgovor, a razmišljam se da uđem u projektovanje konzolne dizalice.

offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 1139

mpman, iskreno, stvari se drastično brzo menjaju. Nisam siguran da ću ti naći pravu literaturu, budući da spominješ kliznokolutne mašine. Ja sam tu situaciju imao na početku karijere, gde smo rešavali dizalične pogone i pogone sa teškim zaletanjima, intermitentnost, i tome slično, a tada nam je knjiga sa najvećim znanjima bila naš firmin katalog u kom je sve sažeto opisano, što bi se reklo - prežvakano da se lakše snađu inženjeri, koji projektuju pogone. Sada se svi pogoni rešavaju pomoću frekventnog pretvarača.

Ako se slažeš, pisaću ti na pp moj e-mail i kad ostvarimo kontakt, ja ću gledati da ti pošaljem što više literature kratkog sadržaja. Naravno, otvoren sam za sva potpitanja i vrlo rado bih pomogao.

offline
  • Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13744
  • Gde živiš: Vršac

Sada se za liftove i kranove koriste klasični trofazni asihroni el. motori sa mehaničkom kočnicom, a upravljaju se frekventnim regulatorima specijalne namene upravo za liftove i kranove, imaju opciju magnetizacije statora, tako da se onemogući proklizavanje.

offline
  • Konstruktor
  • Pridružio: 01 Nov 2013
  • Poruke: 1139

Mehanička kočnica je što bi se reklo - obaveza. Obrtni moment sada dobijamo i u slučaju mirovanja putem vekrotskog upravljanja. Konkretno kod liftova je to sporo okretanje obrtnog polja u smeru suprotnom od tereta.

Ja sam pisao kolegi mpman da dobije moje kontakt podatke. Ako nekoga još interesuje, neka mi se slobodno javi. Ziveli

offline
  • Pridružio: 12 Okt 2010
  • Poruke: 10904

Ričard ::Sada se za liftove i kranove koriste klasični trofazni asihroni el. motori sa mehaničkom kočnicom, a upravljaju se frekventnim regulatorima specijalne namene upravo za liftove i kranove, imaju opciju magnetizacije statora, tako da se onemogući proklizavanje.

Koliko sam primetio dok sam projektovao lift u okviru projektnog zadatka, pravi se sklop motora, reduktora i užednjačom odjednom. Italijani prave čini mi se ceo sklop. Međutim, projekat koji sam imao kao uzor, pravi, odrađeni projekat lifta zgrade sa šest spratova iz 2005. godine koristi klasičan motor i pužni reduktor sa mehaničkom kočnicom i zupčastom spojnicom.

Kad smo već kod liftova, ovo je nešto na šta sam po malo ponosan Smajli

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 956 korisnika na forumu :: 43 registrovanih, 4 sakrivenih i 909 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 9k38, A.R.Chafee.Jr., AC-DC, aramis s, babaroga, bojcistv, Bokiboks, Boris90, cavatina, CikaKURE, draganca, dragoljub11987, flash12, FOX, Frunze, Goran 0000, goxin, hawkeye, Karla, kihot, kolle.the.kid, kybonacci, Marko Marković, mercedesamg, Mercury, milenko crazy north, Oscar, Parker, Petarvu, procesor, repac, saputnik plavetnila, sasa87, Srle993, stegonosa, Stoilkovic, taz1cl, tubular, vathra, Vatreni Zmaj, voja64, VP6919, šumar bk2