Cradle

Cradle

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Kickstarter je do sada pomogao mnogim timovima da ostvare svoje snove, naprave nešto novo ili zanimljivo. Isto toliko je pomogao osobama koje rade same. Bilo da su u pitanju igre ili nešto drugo, sajt je poprilično popularan. Zahvaljujući pogodnim uslovima, svako ima šansu da velikoj publici predstavi ideju, ukoliko im se ideja svidi oni će pomoći doniranjem potrebnog novca. Cradle je samo jedna u nizu igara koje su pomoć zatražile na ovom servisu. No, Cradle nije jedan od standardnih projekata. Viđali smo do sada mnogo različitih i kvalitetnih projekata koji obećavaju, međutim Cradle se svojim odličnim izgledom i idejom izdvaja od drugih. Indie razvojni tim - Mojo Game Studios traži 350,000 $ da napravi RPG igru otvorenog sveta. Igru koju pokreće CryEngine, igru koja izgleda kao AAA naslov i igru koja obećava da izmeni mnogo starih sistema koje viđamo i dan danas, iz igre u igru. Hoće li uspeti u tome ? Na to pitanje će samo odgovoriti vreme. Projekat trenutno ima preko 1000 donatora a sakupljena suma prelazi 50,000$. Ostalo je još 23 dana do kraja kampanje a ukoliko nastavi ovim tokom, projekat će premašiti zahtevanu sumu.

Šta je Cradle?
Cradle je RPG igra otvorenog sveta koju pokreće CryEngine. To ukratko znači da će u pravim rukama igra izgledati perfektno, svi smo svesni moći koju ovaj endžin pruža. Dobra vest je da je igra u dobrim rukama i već sada izgleda fenomenalno. Pored očiglednog fenomenalnog izgleda, tim obećava novo iskustvo u RPG žanru. Većinu sistema koje smo do sada videli u ovakvim igrama će promeniti u korenu. Prvi na udaru je sistem borbe.



Izmene koje donosi žanru
Cradle će koristiti “real-time” sistem borbe koji ranije nije viđen i pisan je od strane tima. Borbe će biti brze i brutalne i neće imati procenat sreće, već će pobeda zahtevati vaše iskustvo. Zaboravite na mali broj animacija glavnog oružja takođe. Novi sistem će vam dati mogućnost da neprijatelje pogodite u određeni deo tela. Svaki ima svoju posebnu animaciju i svoje posledice. Tokom borbe ćete morati da donosite odluke o udarcima stalno i planirate svoj sledeći potez. Lokacije poslednjih udarca takođe imaju uticaj na sledeći udarac i mogu se kombinovati. Primer su bile prave borbe pa je ovaj sistem savršen i ima smisla. Kada su oružja u pitanju tim se vodi logikom. Za razliku od drugih igara gde većina likova ima

Izvor i nastavak : http://www.igrice1.com/Najave/Cradle-186.htm

Sajt : http://mojogamestudios.com/



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1021 korisnika na forumu :: 48 registrovanih, 6 sakrivenih i 967 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, 9k38, _Rade, Atomski čoban, babaroga, bankulen, Bobrock1, Bokiboks, Bubimir, comi_pfc, darkangel, Denaya, Dimitrije Paunovic, djboj, Djokislav, Dorcolac, DPera, FOX, goxin, Herman Terrance Aubrey, Insan, jaeger, kalens021, Karla, kolle.the.kid, krkalon, kunktator, Lošmi, Luka Blažević, M1los, mercedesamg, milenko crazy north, Mixelotti, pacika, Parker, RJ, S2M, samsung, sasa87, Snorks, Srky Boy, torivoje, VJ, vladaa012, vobo, VP6919, Webb, zodiac94