Wizardry Online

Wizardry Online

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Stari koreni su ključ uspeha ?

Bazirana na originalnoj “Wizardry” igri SirTech-a iz 1980. godina , pravo iz studija Gamepot-a stiže nam hardcore F2P MMORPG koji nema milosti prema igračima !
Igra je bila do sada u Japanu a 2012. godine je SOE (Sony Online Entertainment) najavio da će je objaviti i van Japana, te je počela beta oktobra 29. 2012. da bi danas igra bila dostupna na live NA serverima.

MMORPG kakvog su hardcore ljubitelji čekali ?
Svako ko je igrao Wizardry zna da je u pitanju nemilosrdna igra. Wizardry uopšte neće brinuti o vama (“babysit”). Od prvog nivoa je igra brutalno oštra prema igračima! Poseduje pet rasa :Human, Elf, Porkul, Dwarf i Gnome. Četiri klasa : Fighter, Mage, Thief, Priest. Nakon kreiranja sa solidnim izmenama kozmetike, igra dodeljuje nasumičan broj poena koje igrač može iskoristiti na atribute i kreće vaša borba za opstanak. Treba napomenuti da će tokom igre biti moguće izmeniti klasu. Odmah na početku će vam biti jasno da igra ne pruža nikakvu regeneraciju životnih bodova (health) i mane. Sistem borbe se zasniva na upotrebi štita i magija koje su vam na raspolaganju, u zavisnosti od klase. Takođe treba obratiti pažnju na određene atribute pri izboru klasa jer su neke više “tanky” od drugih i obratno. Neprijatelji neretko dolaze u većem broju te će borba biti zanimljiva i dosta teška a ujedno će skidati dobar deo HP-a pri svakom udarcu. Ova igra doslovno ne tretira igrača u bilo kakvom pozitivnom smislu!

Permadeath i druge hardcore osobine
Igrači Wizardry-a se najviše plaše “Permadeath”-a. Nakon više umiranja, postoji šansa da se karakter koga ste napravili pretvori u pepeo, kao da nikada nije ni postojao, bez mogućnosti da se isti ikada vrati. Svaka smrt je više rizičnija jer postoji više šanse da nikada ne vidite vašeg karaktera sledeći put. Ovo možete sprečiti žrtvovanjem vaše dragocene opreme, da povećate šanse za život. Taman kada ljudi pomisle da je tu gotovo, tek onda shvatimo da je tek počelo. Kada umrete pretvorite se u duha međutim čak i u tom svetu postoje neprijatelji, da bi ste oživeli morate da preživite (da, iako ste mrtvi) i dođete do statue a zatim po novo prođete kroz sve neprijatelje koje ste ranije prošli. Može li još teže ? Naravno ! Dok se vraćate ka telu, bilo koji igrač može da priđe i da vam pokupi sve predmete koje ste do tada skupili. Tu je naravno i PvP (player versus player) za koji važi Permadeath takođe te bilo ko u bilo koje vreme može da vas napadne, ubije i pokupi predmete. Ono što čini PvP još zabavnijim je činjenica da nemate podatak o neprijateljevom HP-u, nivou ili mani tako da je doslovno uvek rizično napadati druge, koliko po vas tako i po njih. Ujedno ukoliko ne popravite oružje ili štitove na vreme, oni će takođe postati neupotrebljivi i nestati a da bi to uradili morali bi da odete u grad, kroz mase neprijatelja. Programeri su se poigrali sa igračima malo te su sakrili zamke i u predmete sa kojima igrač može imati interakciju i od kojih ne očekuje ikakvo zlo, kao što su prekidači, vaze, whispovi i slično. Prilikom eksplodiranja oni istog trenutka ubijaju igrača, kao što je slučaj sa zamkama koje su postavljene svuda po mapama, od kamenja koje se odranja do kovčega punog eksploziva.
Ah, ukoliko odlučite da ubijate ljude okolo i kradete im stvari oko vas će se stvarati crvena boja, svi će znati da ste lopov, napadaće vas čak i NPC-ovi po gradu a u svakom trenutku bilo koji igrač može da postavi cenu na vašu glavu. ...





Izvor i nastavak : http://www.igrice1.com/Opisi/Wizardry-Online-Hardc.....ali-38.htm



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 334 korisnika na forumu :: 4 registrovanih, 2 sakrivenih i 328 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: ladro, RecA, stug, voja64