Emitovanje dva turistička spota na američkoj televiziji CNN rezultiralo je sve brojnijim dolascima stranih turista, ocenila je savetnik Turističke organizacije Srbije (TOS) Jelena Grujić.
Ona je agenciji Beta rekla da se "direktni efekti" te ovogodišnje promotivne kampanje ne mogu meriti, ali je istakla da je "statistika pokazala drastičan rast" broja stranih turista u Srbiji.
Grujićeva je navela da je broj stranih tursta u prvih pet meseci za 16 odsto veći nego u istom periodu prošle godine, ističući da su posebno posećene manifestacije poput muzičkog EXIT festivala i Sabora trube u Guči, koji je u toku.
Savetnik TOS-a navela je da je u prvih pet meseci ove godine devizni priliv od turizma premašio za 51 odsto priliv u istom periodu prošle godine i dostigao iznos od 175,2 miliona dolara.
Savetnik TOS-a je precizirala da su na CNN u januaru ove godine emitovana dva spota o turizmu Srbije, dužine 40 sekundi.
U jednom je predstavljena ponuda velikih gradova, kroz gradske sadržaje, noćni život i atmosferu, a u drugom spotu promovisana je "netaknuta priroda" Srbije, uz kulturno-istorijski presek manastrira i nasledja.
Prema rečima Grujićeve, sve veće interesovanje stranaca je za posetu salašima širom Vojvodine i Srbije.
Izvor: http://www.mtsmondo.com/news/vesti/text.php?vest=66653
|