Problem sa Kaspersky Antivirus Scannerom

1

Problem sa Kaspersky Antivirus Scannerom

offline
  • Nedic 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 17 Maj 2004
  • Poruke: 23
  • Gde živiš: Vojvodina

Prvo da poželim dobar dan svima.

Prvi put pišem na ovom forumu i nadam da će mi neko pomoći u vezi mog problema.

Naime,imam problem sa Kaspersky Antivirusom.Koristim verziju 4.5.0.94 i svaki put kada hoću da skeniram sadržaj diska sa Antivirus Scannerom,program stane posle skeniranih 2 % sadržaja i zaglavi se i jedino mi preostaje da resetujem računar.

Ako je neko imao ovakav ili sličan problem bio bih mu zahvalan ako bi mi mogao pomoći.

Pozdrav

Nedić Vladislav



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 04 Sep 2003
  • Poruke: 24135
  • Gde živiš: Wien

Udji u Safe Mode i skeniraj odatle. U Safe Mode se ulazi pritiskom na F8 pri samom pocetku ucitavanja Windowsa.
Ako i tamo imas isti problem - onda je stvarno neka gadna stvar.



offline
  • SINGI
  • Pridružio: 22 Avg 2003
  • Poruke: 787
  • Gde živiš: Beograd

Nedic ::
Naime,imam problem sa Kaspersky Antivirusom.Koristim verziju 4.5.0.94 i svaki put kada hoću da skeniram sadržaj diska sa Antivirus Scannerom,program stane posle skeniranih 2 % sadržaja i zaglavi se i jedino mi preostaje da resetujem računar.


Posalji nam na podrska@singi.rs report fajl koji napravi KAV. To je fajl sa rpt ili rep ekstenzijom i snima se u folderu gde je KAV.
Usput, ako si na kucnoj masini, predji na KAV 5.0.121. Personal. Moderniji je , a mozda ce i deinstalacija starog i instalacija novog nesto pomoci u starom dobrom softverskom maniru Very Happy

offline
  • Nedic 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 17 Maj 2004
  • Poruke: 23
  • Gde živiš: Vojvodina

Imao sam instaliranu i verziju 5 ali je imao isti problem.Pre neki dan sam instalirao Nortona 2004 i bez ikakvih problema je skenirao ceo disk.

Hteo bih da resim to sa Kasperskim jer mi vise odgovara od Notrona.

offline
  • SINGI
  • Pridružio: 22 Avg 2003
  • Poruke: 787
  • Gde živiš: Beograd

Nedic ::Imao sam instaliranu i verziju 5 ali je imao isti problem.Pre neki dan sam instalirao Nortona 2004 i bez ikakvih problema je skenirao ceo disk.

Hteo bih da resim to sa Kasperskim jer mi vise odgovara od Notrona.


Posle kog vremena zakljucis da se masina zamrzla? Ovo pitam zato sto sada kada kazes da je isto i sa KAV 5, a sa Nortonom ne, postoji mogucnost da imas neke instalacione fajlove arhivirane u kojima je mnooogo fajlova.
KAV ulazi detaljno u svaku od njih, a Norton cesto ne skenira uopste sadrzaj nekih arhiva. Jos ako je stariji (sporiji) disk, mozda ti izgleda da se masina zamrzla. Probaj da iskljucis u KAV-u opciju da skenira arhive i vidi da li ce se isto desiti.

offline
  • Pridružio: 04 Sep 2003
  • Poruke: 24135
  • Gde živiš: Wien

A sto ne probas Safe Mode (ili kazi ako si probao), jer znam trojance koji u normalnom modu mogu da blokiraju AV programe.

offline
  • Nedic 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 17 Maj 2004
  • Poruke: 23
  • Gde živiš: Vojvodina

Zamrzne mi se posle skeniranih 785 fajlova i moram da ga resetujem.U sejf modu nisam probao pa ako mi nista drugo ne preostaje probacu i tamo.Fazon je u tome sto mi je Kaspersky posle renistalacije sistem odlicno radio jewdno mesec dana a tek prosle nedelje nastali su problemi.

Hvala na odgovorima

offline
  • Pridružio: 20 Apr 2003
  • Poruke: 2091
  • Gde živiš: Novi Sad

hmmm a cisto informativno... da li ti je istekao trial key?? I da li ti je KAV uopste registrovan?

offline
  • Nedic 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 17 Maj 2004
  • Poruke: 23
  • Gde živiš: Vojvodina

Ne,nije istekao trial key.Jos je vazeci.

Probao u sam u sejf modu da skeniram ceo disk i uspesno ga je skenirao.Sada cu probati u normalnom radu da ga skeniram.

offline
  • SVITAC 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 28 Apr 2003
  • Poruke: 5919
  • Gde živiš: Beograd

Ako nisam pogrešio tih prvih nekoliko stotina fajlova koji se skeniraju su zapravo memorija i systemski fajlovi .. verovatno imaš nešto u memoriji što sprečava pristup ili usporava AV program .. možda neki drugi anti-virusni program koji koristiš ..
Probaj i sa isključenjem aktivnih programa kao i uklanjanju programa iz start'up liste .. probaj ga grebneš Task Manager i vidiš šta ti zauzima i koliko memorije ..

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 845 korisnika na forumu :: 7 registrovanih, 0 sakrivenih i 838 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, draggan, Koridor, MB120mm, Shilok, simazr, Vlajman1957