Veliki problem sa debljinom

Veliki problem sa debljinom

offline
  • LeMi02 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 14 Apr 2017
  • Poruke: 2

Pozdrav ljudi ja imam veliki problem sa svojim izgledom pogotovo sto se tice debljine visok sam oko 172cm i imam 102kg prosle godine sam imao 96 pa je polako pocelo da se nagomilava. Nikad nisam bio bas ono mrsav uvek sam bio deblji od vrsnjaka pa sam hteo da pitam sta tacno sve treba da radim kako bi smrsao do leta bar malo imam i problem sto sam zamenio dan za noc celu noc sam za kompom a dan bukvalno prespavam a ne znam kako da to sredim pre sam bio dosta aktivniji na primer isao sam na basket sa drugovima napolju sad redje... Ako moze neko da mi pomogne oko toga koje vezbe da radim sta da jedem itd.. Nemam neku zavisnost od sokova ni od hrane al mislim da mi je problem sto se ne krecem i blejim za kompom cesto



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Dusan
  • Elektrotehnicar Energetike
  • Pridružio: 23 Okt 2014
  • Poruke: 1192
  • Gde živiš: Beograd

Manje CS:go... Vise uzmi da se bavis sportom, setas itd. Samo ti je to problem, mnogo je zeznuto kad zamenis dan za noc, i mnogo nezdravo. Tako da vrati prvo spavanje u normalu, a onda pocni da se bavis sportom.. Idi i trci jedan dan recimo od 18h do 20h, lagano trcanje, setnja i imas ranije da zaspis.



offline
  • Pridružio: 20 Mar 2011
  • Poruke: 1283
  • Gde živiš: Beograd

Математика је проста, потребно је да на крају дана више калорија потрошиш него што унесеш. Оно што није тако једноставно је постићи тај негативан биланс.

Оно што важи у свим случајевима мршављења:
- Избаци сокове (труди се да од течности пијеш само воду, евентуално чај)
- Избаци брзу храну (пицу, пљескавице...) и избаци лиснато тесто (бурек, погачице...)
- Гледај да уместо малог броја обилних оброка имаш већи број ситнијих оброка - бар 4, идеално преко 5 (да би убрзао метаболизам)
- Убаци неку врсту физичких активности

offline
  • Pridružio: 09 Feb 2015
  • Poruke: 39

Trening - kružni (nađi na netu šta je, da ne pišem i ne objašnjavam; najbolji je za mršavljenje i ujedno dobijanje/očuvanje mišićne mase) tri puta nedeljno, kardio dva puta nedeljno (izbegavaj trčanje zbog opterećenja na zglobove, pre idi na plivanje/vožnju bicikla), dva dana pauze.
San - minimum sedam sati, uz odlazak u krevet pre ponoći, zbog hormona i njihovog balansa.
Voda - litar na 25kg dnevno.
Hrana - izbaci proste šećere pod jedan, 1,5-2gr proteina po kilogramu mase, pet obroka dnevno. Evo ti jedna korisna tabela za hranu pa kombinuj šta ti odgovara: mycity.rs/must-login.png

Sokovi, grickalice, slatkiši... ne postoje.

offline
  • Pridružio: 01 Mar 2017
  • Poruke: 433

Preporučila bih 5 obroka dnevno (po manje jesti a češće da bi se ubrzao metabolizam) i obavezno neka fizička aktivnost (na primer vožnja bicikla ,trčanje , lagana šetnja), nikako ne jesti posle 19h naveče i što više vode (obične negazirane) i voća.

Najbolje je da prvo kreneš sa smanjenim unosom ugljenih hidrata (beli hleb , pirinač, peciva, slatkiši, čipsevi i slične grickalice, zaslađeni napitci).
Ograniči sebe da pojedeš jedno parče hleba po obroku, pij dosta vode i sve što može da se jede presno (ne kuvano) jedi jer je tako najzdravije.
Pavlake, sirevi masni, sve što je prženo (pomfrit na primer) probaj da izbaciš ili bar smanji .

Obavezno moraš da imaš neku fizičku aktivnost, makar šetnju od sat - dva vremena ili vožnju biciklom na primer.

I sve ovo uvodi postepeno, i stvori dobre navike kojih ćeš se i na dalje držati a ne samo dok skineš kilograme.

Tako ćeš biti i zdraviji, imaćeš više energije a i lep izgled smešak

offline
  • Pridružio: 29 Nov 2012
  • Poruke: 366

LeMi02 ::Pozdrav ljudi ja imam veliki problem sa svojim izgledom pogotovo sto se tice debljine visok sam oko 172cm i imam 102kg prosle godine sam imao 96 pa je polako pocelo da se nagomilava. Nikad nisam bio bas ono mrsav uvek sam bio deblji od vrsnjaka pa sam hteo da pitam sta tacno sve treba da radim kako bi smrsao do leta bar malo imam i problem sto sam zamenio dan za noc celu noc sam za kompom a dan bukvalno prespavam a ne znam kako da to sredim pre sam bio dosta aktivniji na primer isao sam na basket sa drugovima napolju sad redje... Ako moze neko da mi pomogne oko toga koje vezbe da radim sta da jedem itd.. Nemam neku zavisnost od sokova ni od hrane al mislim da mi je problem sto se ne krecem i blejim za kompom cesto

Ne znam koliko imaš godina, ali najbolje je da kod endokrinologa ili kod specijaliste nuklearne medicine proveriš u krvi TSH i Ft4 vezano za rad štitne žlezde, pa tek onda ako je sve u redu, kreni sa određenim namirnicama, obrocima u određeno vreme i naravno dnevne aktivnosti i zdrav san. Ali otom kasnije, mali milion razloga može da bude kilaža, ali ovo prvo je za sada najbitnije za proveru da znaš na čemu si, pa posle sve ostalo polako.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 661 korisnika na forumu :: 40 registrovanih, 7 sakrivenih i 614 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19:18

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 4channer, A.R.Chafee.Jr., AMCXXL, arsa2, Atomski čoban, BSD2, bufanje, bulovic, chester_perry, Cvijo_ue, d.arsenal321, doom83, dragon986, Faki-Valjevo, Filodendron, HDMI, ivan979, ivance95, jery2, Jezekijel, KUZMAR, ljuba sd, Mercury2, MILO-VAN, MilosKop, nemanja.tatic, Nomenklatura, NoOneEver Dreams, randja26, ruseskij, Sale.S, sekretar, slonic_tonic, stug, suton, Toni, vladetije, Voja1978, Vojo Ostoic, Webb