Koju igru je najlakse raditi?

1

Koju igru je najlakse raditi?

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2005
  • Poruke: 53
  • Gde živiš: Kikinda,Vojvodina

Zanima me (cisto informativno) koju vrstu igre (FPS,RPG...) je najlakse praviti?

Ja imam tip od jedno 25 ljudi,krenuli smo nesto da radimo ali smo "malo zaglibili"...

Sada zelimo da probamo nesto lakse.

Hvala unapred!

P.S Nemojte zameriti ako sam temu smestio u pogresan forum...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Sva zavisi od toga sta vam je tesko Smile

U sustini lako je napraviti, npr. tetris, mine, parove, neku kartasku igru, rulet,...

Kad tako nesto napravite mozete probati da napravite nesto kao pong, arkanoid, break out i slicno.

Kad i to savladate mozete poceti malo i sa AI i da probate da napravite nesto kao galaktika.

Posle toga mozes probati da uradis neku platformsku igru kao sto je super mario...

Kad napravis ove igre imaces vec dovoljno iskustva oko unutrasnjeg organizovanja podataka u igri i nece ti biti tesko da iskoristis neki 3D engine i napravis neki FPS.

RPG mozda deluje lako za uraditi (crtanje i jeste prilicno lako... ali pravljenje igara se ne svodi samo na grafiku i zvuk), ali je organizovanje podataka prilicno komplikovan posao.



offline
  • Pridružio: 30 Nov 2005
  • Poruke: 53
  • Gde živiš: Kikinda,Vojvodina

aha,hvala ti puno...

ali mislio sam sta je najlakse uraditi od malo komplikovanijih stvari tipa fps,rpg,neka strategija... poz!

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Prvo napravite nesto od nekomplikovanih da vidite da li cete to uspeti.

Kao sto rekoh, sve zavisi sta vam je problem. Ako je problem crtanje, a ostalo znate, onda je najlakse da uradite 2D RPG. Ne treba vam nikakav engine... jednostavno crtajte po prozoru koristeci Win API funkcije.

Ako vam je crtanje lako mozete probati neki jednostavan FPS (nalazis se na vanzemaljskom brodu i treba da prezivis do izlaza... npr).

Ako znate da dobro radite simulacije (fizika) mozete napraviti nesto kao fore iz ptice trkacice (ptica trkacica dolazi, a ti trebas u pravom trenutku da uradis pravu stvar koja ce pokrenuti lancanu reakciju elemenata na sceni i tako srediti pticu trkacicu).

Kazem ti... sve zavisi od toga sta znate, a sta ne znate. Ako nista ne znate dobro... pocni od iks-oks.

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2005
  • Poruke: 53
  • Gde živiš: Kikinda,Vojvodina

pazi mi nemamo bas puno iskustva i znanja ali smo se malo uhodali i uvezbali...

problem je naravno programiranje!

znaci sta sad?

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Ako je problem programiranje, onda je iks-oks ili parovi najbolje resenje za pocetak.

S obzirom da samo iz istog grada mogao bi da mi pustis pp... mozda mogu da vam pomognem i van foruma.

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2005
  • Poruke: 53
  • Gde živiš: Kikinda,Vojvodina

o tom potom.ne zelim da cimam ljude bez potrebe...

kad budemo nesto vise uradili...

Edit by Srki_82: pazi na recnik.

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Kako hoces... verovatno cu uskoro poceti malo da se patim s igrama u C++ da se i ja malo naviknem na taj jezik.

Pocecu od pocetka (verovatno iks-oks) pa ce to verovatno i tebi koristiti. Ne ocekuj detaljno objasnjenje kao u Delphi tutorialima koje sam pisao... slacu samo source, izvrsni i media fajlove. Objasnjenja ce biti tu samo po potrebi Smile

offline
  • Pridružio: 30 Nov 2005
  • Poruke: 53
  • Gde živiš: Kikinda,Vojvodina

ajd hvala!

offline
  • Pridružio: 07 Okt 2005
  • Poruke: 81

Ako koristis WinGDI onda je najlakse uraditi igre kojima timing nije bitan, tj. igre koje nisu "frame-based". To su igre koje menjaju svoj screen frame svakih nekoliko stotinki, odnosno to su igre sa pokretljivom/animaranom slikom. Ja licno preporucujem igre kao sto su Vesalica (engl. Hangman) i razni kvizevi poput "Da li zelite da postanete milioner".

Ako koristis direktan pristup video memoriji (ili preko nekog API'ja poput DirectX ili OpenGL, ili nekog engine-a poput Allegro ili SDL) onda na veoma jednostavan nacin mozes cak da uradis i igre koje zavise od timing-a. Naravno, kako sam kazes da si pocetnik DirectX i OpenGL sigurno ne koristis.. Medjutim engine-i poput Allegra i SDL-a su veoma dobri i veoma jednostavni.. Ako koristis neku od ovih biblioteka onda su igre poput Lode Runnera i Manic Minera najlakse za uraditi.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 843 korisnika na forumu :: 45 registrovanih, 2 sakrivenih i 796 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Areal84, arton, bladesu, bojcistv, botta, Brana01, cavatina, ccoogg123, dane007, Denaya, Dorcolac, dule10savic, Frunze, Georgius, h8propaganda, HogarStrashni, ivan1973, Karla, Kriglord, Krusarac, Kubovac, kubura91, laki_bb, Luka Blažević, mercedesamg, Mercury, milenko crazy north, MrNo, novator, pacika, panzerwaffe, pein, rasok, Regrut Boskica, royst33, ruma, S-lash, savaskytec, Sir Budimir, slonic_tonic, SR-3m, tubular, Vlad000, vladaa012