|
JWT, svetski poznat marketinški i komunikacijski brend, objavio je svoju, šestu po redu, godišnju prognozu ključnih trendova koji će upravljati ili značajno uticati na ponašanje potrošača u predstojećoj godini. JWT prognoza 10 trendova za 2011. godinu rezultat je kvantitativnog i kvalitativnog istraživanja sprovedenog tokom godine za potrebe rada agencije. Prognoza uključuje podatke preko 50 JWT planera iz 24 zemalje sveta i intervjue sa stručnjacima i uticajnim profesionalcima iz sektora maloprodaje, medija, tehnologije, gejminga, urbanog planiranja, psihologije i obrazovanja.
Prema prognozi, u 2011. godini sve više brendova će primenjivati gaming mehanizme u neuobičajenim oblastima, u cilju kreiranja iskustva brenda kod potrošača, umesto pređašnjeg tradicionalnog reklamiranja proizvoda. Pored toga, oglašavanje će se značajno proširiti na Internet pokušavajući da usmeri potrošače ka obrascima koji su važili pre recesije. Kompanije će pokušavati da profitiraju i tako što će omogućavati potrošačima manje obavezujuće uslove kupovine.
Izi nastavak: [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
|