Kvačilo gubi pritisak

Kvačilo gubi pritisak

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Šta može biti uzrok ovome što ću napisati.

Vozim pre 1h po gradu trećom, nailazim na ležeći, stiskam kvačilo međutim ne mogu da izbacim iz treće, pustam nogu sa kvačila međutim ono ostaje dole, nema pritisak da se vrati (papučica)...
nogom potkačim zadnju stranu i povučem papučicu nazad, ugasi se auto.
Palim ponovo, radi sve normalno.

Zadržali smo se 2h orptilike u gradu, vraćam se ista priča samo što sada do pola nema pritisak papučica a neki put osetim prejak pritisak na kraju kvačila.

Dakle problem je u tome što nisam osetio pritisak na kvačilu i bukvalno se nije vratilo nazad dok ga ja nisam izvukao.

Do kuće sam trećom vozio iza busa jer se nisam usudio da pretičam u slučaju da se opet zaglavi ili izgubi pritisak.

Treba napomenuti da se ovo prvi put desilo i da je bilo kišno vreme, kada sam došao kući i izbacio iz brzine kvačilo je normalno radilo.

Šta može biti uzrok tome, moraću da odložim duži put prekosutra jer ne želim da krećem igde sa takvim kvačilom.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

PRoveri sajlu kvačila. Vrlo verovatno je za zamenu



offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Koji auto je u pitanju?
Ako ima klasičnu sajlu, liči na zaglavljivanje (sajla unutar bužira se počela raspadati i time pravi otpor), obavezna zamena kao što reče A_B.
To što osećaš pojačan otpor samo ide u prilog već rečenom.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Pežo 307 1.4 HDI 2003.
Kaže mi ćale da ima hidrauliku, videću kod mehaničara sutra ali sam proverio cene za sajlu, 20E, za hidrauliku idu 50E po delu (ne za moj model).

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Yup, hidraulika je skupa.
Dakle ili je sajla počela da se raspada ili hidraulični klip zaglavljuje.
Jasno je da ovo moraš odmah da rešiš jer te šlepovanje može koštati više od zamene.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Došao majstor do mene, kaže da su cilindri ali isto kaže da je moguće da je prljavština zapušila sistem pa mi je rekao da ne menjam odmah već da vozim danas/sutra auto češće i vidim da li će da se desi ponovo, ako se desi menjaće cilindre. Danas idem na neku slavu pa ću videti šta će biti.
Inače cena je oko 3,000 za spoljni i nešto više za unutrašnji, oko 100 Evra će izaći sve.

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Verovatno ti je popustila gumica ("klip") u glavnom cilindru. Malo mi je cudno da su oba cilindra otisla, ajde da je samo glavni, ali oba... Moj otac je imao potpno isti problem, resio je to promenom gumice u glavnom cilindru, posto je bila probusena (jedva se videlo), ali je gubio pritisak. Ali morace da menja ceo cilindar, posto se opet probusila, a tada nije ni zagledao cilindar, bilo mu je hitno. Prljavstina u zatvoreni sistem kvacila tesko ulazi, ali ne kazem da je nemoguce.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Ne moram oba cilindra menjati ali je rekao da ukoliko zamenim jedan, pritisak neće biti isti tako da će i drugi otići brzo te je predložio da menjam oba. Kada sam rekao prljavština mislio sam i na bilo šta drugo što može zapušiti, no videću da li će se dešavati opet.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 834 korisnika na forumu :: 6 registrovanih, 1 sakriven i 827 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Koridor, naki011, Srle993, Sumadija34, voja64, zziko